Szukaj

Informacje o Rover 200 II Hatchback

Lata produkcji: 1989 – 1995
Segment: Niższa klasa średnia
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4265 mm
Szerokość 1690 mm
Wysokość 1395 mm
Rozstaw osi 2550 mm
Rozstaw kół - przód 1475 mm
Rozstaw kół - tył 1470 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1210 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 350 l
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Widoczność + Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Rover 200 II Hatchback
6,7 – 9,3
l/100 km
5,7
l/100 km
9,3 – 9,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Rover 200 II
Hatchback 1.6 GSi 112KM 82kW
Spalanie nie jest małe niestety. W mieście jeżdżąc normalnie (nie jak emeryt i nie jak psychol chcący zarżnąć swoje auto) pali około 8,5 do 9litów benzyny. A po trasie myślę że poniżej 7 da radę zejść. Maksymalnie to jakieś 13-14litrów ale to jeżdżąc konkretnie :) A części może i są trochę droższe, ale nie trzeba ich tak często wymieniać jak w vw golf itp. A ceny nie są aż tak wygórowane. Pasek rozrządu między 35 a 60zł, rolka napinająca ok 40zł, kompletnie sprzęgło różnie ale średnio wychodzi 200zł. Kompletny wydech który lubi niestety rdzewieć 130zł. Tragedii nie ma.
9,2
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
Spalanie było przyzwoite (choć z biegiem lat zwiększyło się do poziomu opisanego poniżej), koszty części porównywalne do innych marek (choć jakieś rzadkie elementy niestety trudniej dostępne i odpowiednio droższe - na szczęście auto praktycznie bezawaryjne, więc wydatki były małe). Ten kanciak to bliźniaczy model z hondą concerto - różnią się tylko znaczkiem, więc nadal można dostać sporo zamienników.
7,8
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
Zużycie paliwa było bardzo dobre, potem z biegiem lat zrobiło się przeciętne. Ceny części akceptowalne - myślę, że maksymalnie około 15-20% droższe od cen aut współczesnych. Prosta konstrukcja (może poza silnikiem) nie powinna przy naprawach sprawić problemów mechanikom (mnie nie sprawiała, ale ja nie jestem mechanikiem :)).
Rover 200 II Hatchback