Szukaj

Informacje o Rover 200 II Coupe 2.0 Turbo 200KM 147kW 1992-1995

Lata produkcji: 1992 – 1995
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od 1992 do 1995 roku
Pojemność skokowa 1994 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 6100 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 237 Nm przy 2100 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Silnik + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Rover 200 II Coupe 2.0 Turbo 200KM 147kW 1992-1995
11,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,3
Rover 200 II
Coupe 2.0 Turbo 200KM 147kW
Jak już pisałem przy ocenie silnika, nie mam najmniejszych zastrzeżeń do spalania tego auta - w mieście pali między 10,3-10,5 przy normalnej jeździe do 12-12,5 przy ostrzejszym traktowaniu.przy katowaniu na torze spalił 20l/100kmh, co też uważam za niezły wynik, biorąc pod uwagę fakt,że jeździł 6 godzin z pedałem w podłodze,2 bieg do odcięcia,3 bieg do odcięcia,hamowanie i od nowa:)Ceny części wbrew obiegowej opinii bardzo przystępne - klocki 120 zł, tarcze 170zł,wahacz(sworznie niewymienne niestety) koło 100zł, komplet do rozrządu to ok 150zł(nie jest wymagana wymiana pompy wody),gumki w zawieszeniu po kilkadziesiąt złotych,także bardzo przystępnie.amortyzatorów jeszcze nie wymieniałem,nie mam pojęcia ile kosztują, ale nie spodziewam się dramatu:)Problemem jest zaufany mechanik - mój obecny stopniowo naprawia błędy poprzednich.nie każdy to auto zna(w zasadzie niewielu) nie każdy to auto chce serwisować.pomijając już rzeszę zwyczajnych partaczy, na których trafić w Polsce nie trudno. (Silnik)
11,0
Rover 200 II
Coupe 2.0 Turbo 200KM 147kW
na trasie przy prędkości 120-130km\h w granicach 8 litrów, w mieście spala mi 15-16 litrów-to nie jest górna granica ;-).myśle że przy rozważnej i delikatnej jezdzie miejskiej w 11-12 litrach by się zamknął (Silnik)
9,8
Rover 200 II
Coupe 2.0 Turbo 200KM 147kW
Nie ma nic za darmo do 120 - 130 na 5 spala 9 litrów, a jak chce sie poszalec to nie ma górnej granicy, turbinka jest wdzieczna ale musi wypic (Silnik)
Rover 200 II Coupe