Szukaj

Informacje o Rover 200 II Coupe

Lata produkcji: 1992 – 1995
Segment: Niższa klasa średnia

Rover 200 II Coupe – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 4
Długość 4250 mm
Szerokość 1680 mm
Wysokość 1370 mm
Rozstaw osi 2550 mm
Rozstaw kół - przód 1475 mm
Rozstaw kół - tył 1470 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 610 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 299 l
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Silnik + Stosunek jakość/cena + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Ergonomia - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Rover 200 II Coupe
7,9 – 11,1
l/100 km
8,4 – 10,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,3
Rover 200 II
Coupe 2.0 Turbo 200KM 147kW
Jak już pisałem przy ocenie silnika, nie mam najmniejszych zastrzeżeń do spalania tego auta - w mieście pali między 10,3-10,5 przy normalnej jeździe do 12-12,5 przy ostrzejszym traktowaniu.przy katowaniu na torze spalił 20l/100kmh, co też uważam za niezły wynik, biorąc pod uwagę fakt,że jeździł 6 godzin z pedałem w podłodze,2 bieg do odcięcia,3 bieg do odcięcia,hamowanie i od nowa:)Ceny części wbrew obiegowej opinii bardzo przystępne - klocki 120 zł, tarcze 170zł,wahacz(sworznie niewymienne niestety) koło 100zł, komplet do rozrządu to ok 150zł(nie jest wymagana wymiana pompy wody),gumki w zawieszeniu po kilkadziesiąt złotych,także bardzo przystępnie.amortyzatorów jeszcze nie wymieniałem,nie mam pojęcia ile kosztują, ale nie spodziewam się dramatu:)Problemem jest zaufany mechanik - mój obecny stopniowo naprawia błędy poprzednich.nie każdy to auto zna(w zasadzie niewielu) nie każdy to auto chce serwisować.pomijając już rzeszę zwyczajnych partaczy, na których trafić w Polsce nie trudno.
11,0
Rover 200 II
Coupe 2.0 Turbo 200KM 147kW
na trasie przy prędkości 120-130km\h w granicach 8 litrów, w mieście spala mi 15-16 litrów-to nie jest górna granica ;-).myśle że przy rozważnej i delikatnej jezdzie miejskiej w 11-12 litrach by się zamknął
8,7
Rover 200 II
Coupe 1.8i 145KM 107kW
hm, no czesci chyba nie sa za tanie, ale jak narazie nic sie nie psuje, mam go juz pol roku i jak narazie nic wiekszego nie zmienialem, klocki, olej, i to chyba wszystko:). co do zuzycia paliwa no to jest dobrze na LPG :) w miescie pali ok 11-12 L LPG a p
Rover 200 II Coupe