Szukaj

Informacje o Rover 200 II

Lata produkcji: 1989 – 1995
Segment: Niższa klasa średnia

Rover 200 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Rover 200 II

Liczba ocen: 99
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Widoczność + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Raporty spalania Rover 200 II

Liczba raportów: 74
Średnie spalanie dla Rover 200 II
6,1 – 11,1
l/100 km
5,7
l/100 km
8,4 – 10,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,3
Rover 200 II
Coupe 2.0 Turbo 200KM 147kW
Jak już pisałem przy ocenie silnika, nie mam najmniejszych zastrzeżeń do spalania tego auta - w mieście pali między 10,3-10,5 przy normalnej jeździe do 12-12,5 przy ostrzejszym traktowaniu.przy katowaniu na torze spalił 20l/100kmh, co też uważam za niezły wynik, biorąc pod uwagę fakt,że jeździł 6 godzin z pedałem w podłodze,2 bieg do odcięcia,3 bieg do odcięcia,hamowanie i od nowa:)Ceny części wbrew obiegowej opinii bardzo przystępne - klocki 120 zł, tarcze 170zł,wahacz(sworznie niewymienne niestety) koło 100zł, komplet do rozrządu to ok 150zł(nie jest wymagana wymiana pompy wody),gumki w zawieszeniu po kilkadziesiąt złotych,także bardzo przystępnie.amortyzatorów jeszcze nie wymieniałem,nie mam pojęcia ile kosztują, ale nie spodziewam się dramatu:)Problemem jest zaufany mechanik - mój obecny stopniowo naprawia błędy poprzednich.nie każdy to auto zna(w zasadzie niewielu) nie każdy to auto chce serwisować.pomijając już rzeszę zwyczajnych partaczy, na których trafić w Polsce nie trudno.
8,5
Rover 200 II
Hatchback 1.6 GSi 112KM 82kW
Spalanie nie jest małe niestety. W mieście jeżdżąc normalnie (nie jak emeryt i nie jak psychol chcący zarżnąć swoje auto) pali około 8,5 do 9litów benzyny. A po trasie myślę że poniżej 7 da radę zejść. Maksymalnie to jakieś 13-14litrów ale to jeżdżąc konkretnie :) A części może i są trochę droższe, ale nie trzeba ich tak często wymieniać jak w vw golf itp. A ceny nie są aż tak wygórowane. Pasek rozrządu między 35 a 60zł, rolka napinająca ok 40zł, kompletnie sprzęgło różnie ale średnio wychodzi 200zł. Kompletny wydech który lubi niestety rdzewieć 130zł. Tragedii nie ma.
9,2
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
Spalanie było przyzwoite (choć z biegiem lat zwiększyło się do poziomu opisanego poniżej), koszty części porównywalne do innych marek (choć jakieś rzadkie elementy niestety trudniej dostępne i odpowiednio droższe - na szczęście auto praktycznie bezawaryjne, więc wydatki były małe). Ten kanciak to bliźniaczy model z hondą concerto - różnią się tylko znaczkiem, więc nadal można dostać sporo zamienników.
Rover 200 II