Szukaj

Informacje o Renault ZOE I

Lata produkcji: 2013 – 2019
Segment: Auta małe
Produkowany od 2013 roku model segmentu B o napędzie elektrycznym. Renault Zoe był pierwszym samochodem francuskiego producenta opracowanym od podstaw jako auto elektryczne. Nazwa Zoe od dłuższego czasu figurowała w różnych koncepcyjnych samochodach Renault (na przykład Zoe City Car Concept z roku 2005), lecz właściwymi pierwowzorami produkcyjnej wersji auta stały się: prototyp z roku 2009 o nazwie Zoe Concept, oraz jego kontynuacja z roku 2010 – Zoe Preview. Renault Zoe został zaprojektowany przez Francuza Jeana Semerisa. Auto wyposażono w mnóstwo rozwiązań nowej generacji, m.in. był pierwszym w ofercie marki samochodem korzystającym z multimedialnego systemu Renault R-Link.
czytaj więcej
Powagosław
Wygląd? Apetyczny. Jeśli chodzi o aspekty ekologiczne, to posiadanie auta elektrycznego, w przypadku Zoe, nadal jest wyrzeczeniem, ale przynajmniej tańszym niż do tej pory. ~Powagosław
Luzacjusz
Czy lud jest gotowy na samochód elektryczny dla ludu? A czy samochód elektryczny dla ludu jest gotowy? Jego cena jest bardziej kusząca od stylistyki. W przypadku eko-auta to bez wątpienia jakaś nowość. ~Luzacjusz

Renault ZOE I – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Renault ZOE I

Liczba ocen: 3
Ogólna ocena
3,5 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Karoseria - Ergonomia

Wybrane oceny

2,4
~Mateusz
Renault ZOE I
Hatchback 5d R110 108KM 79kW
Auto ekstremalnie tanio wykonane, z mnóstwem niedoróbek. Z zewnątrz wygląda nie najgorzej ale jak tylko się wsiądzie do środka, to zaczynamy dostrzegać wszędobylski, tani plastik i naganną jakość wykonania. Jest to jedno z najgorszych aut jakimi jeździłem. Przyjemność z jazdy w tym aucie nie istnieje, systemy wspomagające wyjątkowo nieudolne, nawet mieszkając w norwegii, przy tym złączu ładowania infrastruktura nie jest wystarczająca żeby komfortowo użytkować ten samochód. To auto z przymrużeniem oka (i drugim zamkniętym) miałoby sens przy drugim/trzecim samochodzie w domu, do dojazdu po płaskim, do pracy, w miejscu w którym nie występuje zima. Zdecydowanie nie polecam.
4,4
~Wacław
Renault ZOE I
Hatchback 5d R90 92KM 68kW
Samochód przerósł moje oczekiwania, obawy związane z zasięgiem i ładowaniem okazały się bezzasadne. Bateria 41 kWh pozwala mi na przejechanie prawie 370 km (322 przejechane +47 pozostało), to mój rekord przy temperaturze 18-19. W zimie do 250 km. Ładownie w garażu 1 lub 2 razy w tygodniu zajmuje mi mniej czasu niż tankowanie paliwa gdzie trzeba podjechać na stację, jest nawet mniej problematyczne niż ładowanie telefonu który chce się nosić w kieszeni. Poza tym komfort, cisza, zdalna klimatyzacja i przyspieszenie dostępne natychmiast niezależnie od obrotów silnika. Samochód miał być 2 autem w rodzinie a okazał się pierwszym, spalinowym Fordem jeździmy rzadko. Brakuje mu tylko gniazda szybkiego ładowanie CCS i z tego powodu nie nadaje się na trasy ponad 500 km, krótsze podróże nie są problemem bo ładowanie prądem AC jest szybkie 22 kW np. jeden postój 0,5 godz. = 75 do 90 km zasięgu. Jeśli chodzi o ładowanie to trzeba kupić Wallbox bo standardowa ładowarka 230V 2,3 kW ładuje nawet ponad 20 godz. natomiast 3 fazowa 11kW 4 godz od zera do pełna. Ważna jest nie tylko moc ale i sprawność 69% przy 2 kW i 92,2% przy 11 kW
3,6
~ulath
Renault ZOE I
Hatchback 5d Q210 88KM 65kW
Kupiłem auto 3 lata temu, użytkowałem je w Norwegii bo tutaj ma sens jazda elektrykiem (w Polsce bym sie na tym nie zastanawiał). Przejechałem nim ponad 70 000km i nigdy mi prądu nie brakło, chociaż zasięg w lecie wynosił 170-150km a w zimie ok 100km ale to przy oszczędniej jeździe! Auto nigdy w drodze mi nie stanęło i zawsze dojechałem do stacji lądowania czy domu :) W ciągu użytkowania było kilka razy w serwisie m.in. Nie działo ogrzewanie i wentylacja czy złe wyświetlanie informacji o zasięgu. Nie jest to mercedes tylko auto na dojazdy do pracy i w tym spisywało się świetnie.
Renault ZOE I