Szukaj

Informacje o Renault Twingo II Hatchback 3d 1.2 60KM 44kW 2009-2012

Lata produkcji: 2009 – 2012
Segment: Auta małe
No cóż, podstawowy 1.2l 60KM nie jest niczym nadzwyczajnym, ale przynajmniej można go mieć za w miarę rozsądne pieniądze. Do miasta jest w sam raz – po co komu więcej koni do stania w korkach. Jednak na trasie motor po prostu się buntuje – wyje przy większych prędkościach, a od około 130km/h już w ogóle nie chce współpracować. 65-konny diesel 1.5dCi zachowuje się podobnie, ale dzięki większemu momentowi obrotowemu jest zwinniejszy. Niestety – również sporo droższy i głośny. Złotym środkiem jest benzynowy silnik 1.2l 75KM. Nie pali dużo, przy niskich obrotach jest spokojny, przy wysokich dość żwawy – warto nad nim pomyśleć. Jeśli to za mało – jest też wersja 100-konna. Nieźle wkręca się na obroty a to, plus niska masa auta to gwarancja niezłej zabawy.
czytaj więcej
Powagosław
Drugie Twingo było zakładnikiem sukcesu pierwszej generacji tego modelu: oczekiwano, że też będzie w jakimś stopniu wyjątkowym, charakternym maluchem. A wyszła z niego cała ówczesna nijakość Renault. Ale teraz dzięki niej (bo na jej tle) nowe Twingo znów wygląda dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
Myślę sobie, że to duża sztuka stworzyć retro-malucha, szczególnie jeśli Renault nawiązuje nim do Fiata 500 (albo lepiej: do Fiata 126p). Tyle złośliwości. Z sympatią mogę powiedzieć natomiast: dobrze się stało, że Twingo II już nie ma z nami. ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1149 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 60 KM (44 kW) przy 5250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 93 Nm przy 2500 obr/min
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 69 x 76,8 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Ogólna ocena
3,9 /5 Åšrednia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Całokształt - Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria

Wybrane oceny

4,9
~Zachar
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 60KM 44kW
Silnik elastyczny, bardzo ekonomiczny, zrywny, nadaje się zarówno w miasto jak i w trasę - oczywiście jeśli ktoś lubi spokojną jazdę. Skrzynia biegów bardzo precyzyjna, przełożenia idealne zgrane, ewenement w tej klasie aut. Przełożenia właściwie dobrane a skok lewarka króciutki. Tym samochodem jeździ się tak jak w samochodzie o dwie klasy wyżej, poprzednio miałem auto kompaktowe i nie widzę różnicy w prowadzeniu, a w mieście dodatkowo wszędzie mogę zaparkować.Miejsca ja na tak mały samochód jest naprawdę dużo, kierowca i pasażer podróżują wygodnie, z tyłu również wygoda dla dwóch osób, do tego duży bagażnik, największy w klasie aut małych miejskich i miejskich.W środku cichutko przy jeździe miejskiej, głośno robi się w trasie ale tylko po przekroczeniu 120 km/h przy mniejszych prędkościach ok. Co dziwne silni hałasuje od 120 do 149 km/h przy 150 do 160 jest znowu cichy.Spalanie w granicach 5,2 w mieście i 4,1 na trasie to ewenement na skalę światową. Spalanie jest rewelacyjne, na autostradzie przy prędkościach 150-170 km/h spalanie wyniosło 6,1 l/km.
2,7
~michał_szczesny
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 60KM 44kW
Generalnie bardzo wrażliwe auto.
4,2
~AL
Renault Twingo II
Hatchback 3d 1.2 60KM 44kW
Kolor wanilia z szarymi dodatkami,przyciemniany tył, wersja \"collection\" na rynek holenderski 1.2 16V Jest efektowny,oglądają się na ulicy.Auto uzytkuje zona. Główne spostrzeżenia MINUSY -słaba dynamika,ważne -nie do wyścigów-ale żeby \"uciec\" -komputer nie ma opcji wyświetlenia średniego spalania (?) -brak wskażnika temp. oleju/cieczy chłodzącej,przy przegrzaniu pewnie zapali się czerwone STOP ale pewnie chcielibyśmy wiedzieć czy silnik osiągnął już optymalną temp. -koło zapasowe za dopłatą,jest zestaw naprawczy ponoć nie łatwy w obsłudze, PLUSY -wygląd i prezencja -spalanie rzeczywiście będzie 4.5-5 litrów/100km -miejsca z tyłu ,jak na malutkie auteczko w miarę fajnie (2 osoby z tyłu) ,wysoko -konserwacja, kupiłem 2 spraje bitexu i myślę zabezpieczę na nowym-niepotrzebnie,całe podwozie fabrycznie zakonserwowane,natryśnięty gruby baran i na to lakier ,czarne belki,drążki pokryte też materiałem konserwującym.Podobno ocynk.To ważne bo teraz we wszystkich autach blacha ma niemal grubość gazety. Ogólnie jesteśmy zadowoleni.Nawet bardzo (Silnik)
Renault Twingo II Hatchback 3d