Szukaj

Informacje o Renault Trafic III Furgon 1.6 dCi 120KM 88kW od 2014

Lata produkcji: 2014 – teraz
Segment: Dostawcze
Debiutująca na rynku w roku 2015, trzecia generacja Renault Trafica (oznaczona symbolem X82) względem poprzedników wyróżnia się mocno zmienioną stylistyką nadwozia. Pod względem konstrukcyjnym jest natomiast spokrewniony ze swoim poprzednikiem (m.in. ta sama platforma podłogowa). Renault Trafic III dysponuje za to większą ładownością i wymiarami (5 m – wersja krótka, 5,4 m – długa). Samochód oferowany jest także w wersji osobowej, którą może podróżować do 9 osób. Bliźniaczymi modelami auta są Nissan Primastar, a także Opel/Vauxhall Vivaro.
czytaj więcej
Powagosław
Renault trochę zapomniał o swoim dostawczym modelu, bo od premiery drugiej generacji minęło prawie 15 lat. Wiele się w tym czasie zmieniło w motoryzacji, ale nowy Trafic, wystylizowany niczym osobówka, zdaje się za tymi zmianami nadążać. ~Powagosław
Luzacjusz
Po pierwszym kontakcie wzrokowym myślałem, że to nowy SUV Dacii. Ale gdzie tam… To „muscle car” wśród dostawczaków (te przetłoczenia…). Żarty na bok – Trafic może się podobać, szczególnie jeśli twoja rodzina to coś dużo więcej niż standardowe 2+1. ~Luzacjusz
Produkowany od 2014 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 1500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe z kierownicami sterowanymi elektronicznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(63%)

Zalety

+ Układ jezdny + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Silnik - Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

2,5
~Bogdan Urth
Renault Trafic III
Furgon 1.6 dCi 120KM 88kW
OMIJAJCIE TO AUTO SZEROKIM ŁUKIEM !!! Samochód z fabryki wyjechał z wadą - brak uszczelnienia szczeliny w dachu przez co lała się woda do przestrzeni ładunkowej. Woda gromadziła się też w profilach dachu i teraz co 6 miesięcy mi lakierują pakę od wewnątrz bo rdza wychodzi ( W ROCZNYM AUCIE !!! ). Po 20 000 km silnik od dołu zalany olejem, cieknie też ze skrzyni, amorek mokry. O aucie zastępczym zapomnijcie bo jak auto dojechało bez lawety to się nie należy. Dodatkowo nawet gdyby wezwać lawetę to dostaniecie auto na 3 dni max, i to jeszcze małe osobowe. Kumacie? W miejsce dostawczaka, proponują małe auto klasy B. O wiecznie rozregulowanych drzwiach przesuwanych z boku i obcierkach tych drzwi o błotnik nie chce mi się nawet wspominać. Wszystkim, których kusi cena odradzam, bo moje auto zamiast zarabiać stoi w serwisie. Nie jestem jedynym przypadkiem! Znajomi mają wiecznie problem z tą francuską tandetą. Co ciekawe u nich pojawiają się zupełnie inne usterki ale efekt jest ten sam - brak auta, za które większość płaci grzecznie leasing.
4,5
~timser
Renault Trafic III
Furgon 1.6 dCi 120KM 88kW
Ogólnie auto ok, chociaż na początku były dwie wizyty w serwisie. Awaria układu wydechowego (jakiś czujnik i raz nie reagował na kluczyk w stacyjce, po ok godz sam się naprawił ;) ps. lawety nie było:) ) Auto jezdzi bardzo fajnie, wygodne i cicho. Srednie spalanie ok. 8l.
2,9
~Tomasz
Renault Trafic III
Furgon 1.6 dCi 120KM 88kW
Gó..no w kolorowym papierku! Ciągłe problemy z awariami silnika i upierdliwymi komunikatami układu wtrysku paliwa, układu wydechowego itp. Najgorszemu wrogowi nie poleciłbym tego szrota. ASO to jakaś kpina, generalny importer ma wszystko w du..ie.
Średnie spalanie dla Renault Trafic III Furgon 1.6 dCi 120KM 88kW od 2014
7,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Renault Trafic III
Furgon 1.6 dCi 120KM 88kW
Przejechałem już ponad 170tys.auto stale załadowane prawie max. Auto porównując do poprzedniej generacji faktycznie pali mniej ,ale i jedzie wolniej i to znacznie ,a moment obrotowy w tym silniku to jak w Benz. Jak nie dodasz gazu nie ruszysz bo zaśnie. Niestety awaryjność też jest spora (porównuje do poprzedniej generacji która zrobiłem łącznie 2x200tys)Przestałem liczyć ale chyba już z 5x laweta była grana ,a ile takich sytuacji co o własnych siłach dojechałem do warsztatu. w firmie mamy takich aut 10 i z każdym jest podobna sytuacja. Najnowszy z adblue narazie się nie psuje choć też już ma z 100tys. Może coś poprawili ale jeśli chodzi o naszą firmę to już mamy dosyć i przyszla pora na zmianę na inny model busa. Podsumowując auto praktyczne,dużo schodków paka ustawna o pionowych scianach,spory zasieg na jednym baku ale dobrze mieć dobry i tani serwis bo na pewno się przyda.
6,8
Renault Trafic III
Furgon 1.6 dCi 120KM 88kW
5,2 uzyskane wg komputera na 200km bez załadunku przy bardzo spokojnym prowadzeniu, delikatnie naciskany pedał gazu, prawie bez hamowania, jazda do 90km/h, bardzo męcząca i nienaturalna ;) Auto nie lubi dużych prędkości, spalanie mocno idzie do góry.
8,5
Renault Trafic III
Furgon 1.6 dCi 120KM 88kW
Auto zazwyczaj pali zawsze podobnie, malo wrażliwe na rodzaj drogi Ale jakość auta to tragedia w porównaniu do poprzedniej wersji,padające turbiny dpf i skrzynie,mamy takich w firmie 15szt i to nie jest problem jednego egzemplarza Silnik ma mały moment obrotowy i to czuć,jazda przypomina benzynę,jak nie dasz gazu to zgaśnie Do zalet fajna przestronna kabina z durza iloscja schowkow oraz foremna paka Ale Nie polecam z powodu awarji
Renault Trafic III Furgon