Szukaj

Informacje o Renault Trafic III

Lata produkcji: 2014 – teraz
Segment: Dostawcze
Debiutująca na rynku w roku 2015, trzecia generacja Renault Trafica (oznaczona symbolem X82) względem poprzedników wyróżnia się mocno zmienioną stylistyką nadwozia. Pod względem konstrukcyjnym jest natomiast spokrewniony ze swoim poprzednikiem (m.in. ta sama platforma podłogowa). Renault Trafic III dysponuje za to większą ładownością i wymiarami (5 m – wersja krótka, 5,4 m – długa). Samochód oferowany jest także w wersji osobowej, którą może podróżować do 9 osób. Bliźniaczymi modelami auta są Nissan Primastar, a także Opel/Vauxhall Vivaro.
czytaj więcej
Powagosław
Renault trochę zapomniał o swoim dostawczym modelu, bo od premiery drugiej generacji minęło prawie 15 lat. Wiele się w tym czasie zmieniło w motoryzacji, ale nowy Trafic, wystylizowany niczym osobówka, zdaje się za tymi zmianami nadążać. ~Powagosław
Luzacjusz
Po pierwszym kontakcie wzrokowym myślałem, że to nowy SUV Dacii. Ale gdzie tam… To „muscle car” wśród dostawczaków (te przetłoczenia…). Żarty na bok – Trafic może się podobać, szczególnie jeśli twoja rodzina to coś dużo więcej niż standardowe 2+1. ~Luzacjusz

Renault Trafic III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(63%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Ergonomia + Układ jezdny

Wady

- Silnik - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,6
~Jacenty
Renault Trafic III
Combi 2.0 dCi 150KM 110kW
Jak na razie ok, po 10 tyś pierwsza awaria - zatarta przepustnica. Zatrzymała się w pozycji otwartej i wyskakiwał błąd spalania spali. Auto w tryb awaryjny i po 3 tygodniach doszli że trzeba wyciąć kawałek rury tam gdzie jest przepustnica i wstawili nową w ASO. Trwało by to krócej, ale dowiedziałem się jeśli mechanik ASO źle trafi z diagnozą to mu potrącają z pensji za wymianę dobrego elementu - SZOK. Wymieniam olej co 10-12 tyś a nie jak fabryka chce co 40 tyś. Nie wymyślono jeszcze oleju który wytrzyma tyle kilometrów zachowując swoje właściwości smarowania. Używam go prywatnie, praca - dom - wakacje. Ostrzegam kupowania tych busów od przewoźników ! bo oni wymieniają olej jak fabryka przykazała aby nie dopłacać do interesu ! Moim zdaniem fajniejszy od VW z racji ogromnego bagażnika i dużo większej przestrzeni wewnątrz pojazdu. Prowadzi się go bardzo dobrze, lecz silnik 150KM to minimum bo na słabszym to nie wyprzedzisz.
4,5
~Łukasz
Renault Trafic III
Furgon brygadowy 1.6 dCi 120KM 88kW
Ktoś pisze że to "szrot" że "złom" itp. Powiem tak, kupiłem to auto po sprzedaży 6 letniego Audi Q7 z polskiego salonu. Potrzebowałem auta do przewozu osób ale również takiego ktore bede mógł wykorzystac do przewozu wiekszych rzeczy po demontazu foteli. Zawsze byłem takiego zdania że AUDI to legenda i wysoka cena zakupu o czyms swiadczy, ale (jak teraz czytam nie pierwszy) bardzo sie rozczarowałem. Audi kupiłem 2 letnie i jeżeli ktos twierdzi że renault sie psuje, to co powiecie na takie usterki Audi: klamki keyless padły miesiac po zakonczeniu gwarancji, wentylator klimy i rozszczelniona klima , zamarzajace zawieszenie pnenumatyczne, silniczek wycieraczek - 2 razy wymieniałem (2 tys w ASO/1 szt). Jeszcze jakieś pytania? Sprzedałem tego "szrota" i kupiłem Trafica. Oprócz tego ze moge w niego zapakowac duuużo rzeczy nie musze sie martwic tysiacem niepotrzebnych gadgetów ktorych zadaniem jest tylko to aby sie zepsuły i serwis na nich zarobił. Na chwile obecną jestem bardzo zadowolony z trafica i jezeli miałbym wybrac ponownie - kupiłbym takie auto. Nie do konca byłem przekonany silnikiem 1.6 ale moja wersja 120KM zbiera sie całkiem nieźle wiec nawet w trasie nie ma tragedii
2,5
~Bogdan Urth
Renault Trafic III
Furgon 1.6 dCi 120KM 88kW
OMIJAJCIE TO AUTO SZEROKIM ŁUKIEM !!! Samochód z fabryki wyjechał z wadą - brak uszczelnienia szczeliny w dachu przez co lała się woda do przestrzeni ładunkowej. Woda gromadziła się też w profilach dachu i teraz co 6 miesięcy mi lakierują pakę od wewnątrz bo rdza wychodzi ( W ROCZNYM AUCIE !!! ). Po 20 000 km silnik od dołu zalany olejem, cieknie też ze skrzyni, amorek mokry. O aucie zastępczym zapomnijcie bo jak auto dojechało bez lawety to się nie należy. Dodatkowo nawet gdyby wezwać lawetę to dostaniecie auto na 3 dni max, i to jeszcze małe osobowe. Kumacie? W miejsce dostawczaka, proponują małe auto klasy B. O wiecznie rozregulowanych drzwiach przesuwanych z boku i obcierkach tych drzwi o błotnik nie chce mi się nawet wspominać. Wszystkim, których kusi cena odradzam, bo moje auto zamiast zarabiać stoi w serwisie. Nie jestem jedynym przypadkiem! Znajomi mają wiecznie problem z tą francuską tandetą. Co ciekawe u nich pojawiają się zupełnie inne usterki ale efekt jest ten sam - brak auta, za które większość płaci grzecznie leasing.
Średnie spalanie dla Renault Trafic III
6,2 – 9,7
l/100 km
8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Renault Trafic III
Furgon 1.6 dCi 120KM 88kW
Przejechałem już ponad 170tys.auto stale załadowane prawie max. Auto porównując do poprzedniej generacji faktycznie pali mniej ,ale i jedzie wolniej i to znacznie ,a moment obrotowy w tym silniku to jak w Benz. Jak nie dodasz gazu nie ruszysz bo zaśnie. Niestety awaryjność też jest spora (porównuje do poprzedniej generacji która zrobiłem łącznie 2x200tys)Przestałem liczyć ale chyba już z 5x laweta była grana ,a ile takich sytuacji co o własnych siłach dojechałem do warsztatu. w firmie mamy takich aut 10 i z każdym jest podobna sytuacja. Najnowszy z adblue narazie się nie psuje choć też już ma z 100tys. Może coś poprawili ale jeśli chodzi o naszą firmę to już mamy dosyć i przyszla pora na zmianę na inny model busa. Podsumowując auto praktyczne,dużo schodków paka ustawna o pionowych scianach,spory zasieg na jednym baku ale dobrze mieć dobry i tani serwis bo na pewno się przyda.
8,0
Renault Trafic III
Furgon 1.6 Energy dCi 125KM 92kW
mam nowego dopiero tydzień 700 km przejechane pierwsze 1600 km trzeba według instrukcji jeździć ostrożnie i nie przekraczać 2500obrotów później jeszcze 6000km jeździć ostrożnie auto wydaje się żwawe nawet z funkcją eco jest mocniejszy niż dwójka z 2l dislem już doszło do pierwszej małej awarji system start stop przestał działac ale po kilku godzinach się naprawił i działa , myślałem że będę musiał jechać do serwisu ale się obyło jazda całkiem przyjemna bardzo cichy i funkcjonalny w srodku tyle mogę powiedzieć po tygodniu użytkowania
7,3
Renault Trafic III
Combi 2.0 dCi 150KM 110kW
Jechałem parę razy z B-B do HR, dokładnie 1000km. Przy 125 na tempomacie, 9 osobach z bagażami na full średnie spalanie 8l Raz przy prędkościach 130-140 udało mi się z całości zrobić poniżej 8. Krajówkami do 90kmh jadąc stabilnie, bez wielu zatrzymywań da się zrobić 6l. Bardzo przyjemna jazda, silnik chodzi miękko, jest elastyczny. Przy jeździe miejskiej może być i 9-11l Na autostradzie na wybojach bardzo łatwo jest o dobicie zawieszenia.
Renault Trafic III