Szukaj

Informacje o Renault Trafic II Furgon 2.0 120KM 88kW od 2001

Lata produkcji: 2001 – 2014
Segment: Dostawcze
Produkowany od roku 1981, średniej wielkości samochód dostawczo-osobowy. W ofercie marki zastąpił model Estafette. Pierwsza generacja Renault Trafica powiązana była pod względem stylistycznym z większym Masterem. Konstrukcyjnie, jego modelem bliźniaczym był Opel Arena. W roku 2001 zaprezentowano drugą odsłonę Trafica, która zdobyła tytuł „Samochód Dostawczy Roku 2002”. Auto poddano faceliftingowi w roku 2006. Trzecia generacja Trafica zadebiutowała na rynku w roku 2015. Aktualnie Renault Trafic oferowany jest w wariancie normalnym i przedłużonym oraz dwóch wersjach wysokości karoserii. Poza modelem dostawczym, dostępna jest również wersja pasażerska.
czytaj więcej
Powagosław
Renault trochę zapomniał o swoim dostawczym modelu, bo od premiery drugiej generacji minęło prawie 15 lat. Wiele się w tym czasie zmieniło w motoryzacji, ale nowy Trafic, wystylizowany niczym osobówka, zdaje się za tymi zmianami nadążać. ~Powagosław
Luzacjusz
Po pierwszym kontakcie wzrokowym myślałem, że to nowy SUV Dacii. Ale gdzie tam… To „muscle car” wśród dostawczaków (te przetłoczenia…). Żarty na bok – Trafic może się podobać, szczególnie jeśli twoja rodzina to coś dużo więcej niż standardowe 2+1. ~Luzacjusz
Produkowany od 2001 do 2014 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM (88 kW)
Liczba cylindrów 4
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~loko
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Mam wersję 9 osobową Passenger z silnikiem benzynowym 2,0 16V - brak takiej wersji w Autocentrum dlatego ocena przy furgonach. W porównaniu z silnikami diesla to ... nie ma co porównywać. Co prawda nie przyspiesza od 0-100 km/h w 7 sekund ale za to na 6 biegu silnik niesłyszalny. I nie trzeba pamiętać o dokupieniu do OC Assistance z holowaniem - nie ma EGR, DPF, turbin, AdBlue, wtryskiwaczy Delphi, wysokociśnieniowej pompy paliwa itp. A że dodatkowo brak problemów z odpaleniem przy -24 stopniach oraz to, że auto pojedzie nawet po zatankowaniu kiepskiego paliwa - to już wartości dodana.
4,7
~Anaro
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Duża paka, fajny futurystyczny wygląd samochodu i środek, miły komfort podróżowania, dość ekonomiczny samochód, olbrzymia szyba przednia czyni świetną perspektywę dla pasażerów i kierowcy, mało się psuje właściwie w ogóle, dość delikatne plastiki wnętrza, obsługując nieumiejętnie potrafią się połamać, delikatne felgi kół niezbyt odporne na wysokie krawężniki, za to świetne zawieszenie, bajeczny komfort podróży, bardzo dobre oryginalne nagłośnienie, głośniki dobrej klasy w dobrych miejscach, oryginalne radio i CD raczej marnej jakości i warto zmienić na lepsze, wentylacja bardzo dobra lecz klimatyzacja leniwa i długo trzeba czekać na reakcję, ceny części eksploatacyjnych śmiesznie tanie, budowa banalna, hamulce dobre, elektronika za czuła i czasem wariująca jak wszędzie - nie wpadać w panikę, elektronika jest wyczulona nawet na małe odchyłki i wskazywać potrafi cuda choć samochód zdrowy jak ryba, podobno wina naszego paliwa, Samochód udany, trwały i tani. Nie mam zastrzeżeń po za cudami za czułego systemu diagnostyki komputerowej samochodu ale to wina wszystkich nowoczesnych dzisiaj pojazdów nafaszerowanych elektroniką. Coś tam się potrafi czasem zaświecić a i tak samochód jedzie, nic się nie dzieje a w ASO kasują bzdury machając często ręką. Samochód fajny i dla każdego Kowalskiego. Nie pożera portfela i jest praktyczny oraz wygodny.
4,9
~Konra, Mińsk M.
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Trwały samochód, nie wymaga nadmiernego doglądania, dość solidne nadwozie i układ zawieszenia. Bardzo pakowny i ustany bagażnik. Na uwagę moim zdaniem zasługuje świetny silnik benzynowy dopasowany idealnie do tego modelu busa. Duże możliwości aranżacji i zabudowy wnętrza - to chyba jeden z lepszych busów pod zabudowę indywidualną jako kamper. Nadaje się na kampera ponieważ nadwozie jest całe świetnie zabezpieczone fabrycznie, cynkowane, gdzieniegdzie anodowane profile z zabezpieczeniem polaryzacji. Nie koroduje po paru latach i pewnie nie będzie szybko korodował więc jako kamper wart zainteresowania / na lata. Wygodny w prowadzeniu, dość cichy, wygodny w podróży. Bus godny uwagi i polecenia.
Średnie spalanie dla Renault Trafic II Furgon 2.0 120KM 88kW od 2001
9,3
l/100 km
12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,7
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
AUTO MA 3 MIESIĄCE WERSJA PASSENGER LONG 9 OSÓB, ZAGAZOWAŁEM BRC 24, 2 ZBIORNIKI LPG PO 50L ZASIĘG NA TRASIE 800 KM. SPALANIE NA MIEŚCIE BEZ ŚCIGANIA 13-14 LITRÓW NA TRASIE PRZY 130 ŚREDNIE 12 LITRÓW LPG. AUTO KUPIŁEM 10 LETNIE Z PRZEBIEGIEM 220 TYŚ. ZROBIŁEM KAPITALKE I JESTEM ZADOWOLONY , WCZEŚNIEJ JEZDZIŁEM DIESLEM 16 120KM TRAFIC III NIBY NOWSZY ALE KULTURA I CISZA PRACY W KABINIE WYGRAŁ WOLĘ STARĄ SPRAWDZONĄ GWARDIĘ PO KAPITALCE JAK TE NOWE SIECZKOBRZĘKI ŁADNE DOŁADOWANE I NAPAKOWANE CZUJNIKAMI KTÓRE PO 100 TYŚ SIĘ ZAPALAJĄ JAK LAMPKI W GRUDNIU. A SPALANIE TAKIE SAMO 10 LITRÓW DIESLA NA TRASIE A TU 12 LPG, EKONOMIA TO JEDNO ALE ZA TO W ZIMĘ BRAK PROBLEMÓW Z ODPALANIEM, CISZA W KABINIE ITD. SZKODA ŻE JUŻ NIE PRODUKUJĄ TYCH SAMOCHODÓW W TEJ WERSJI BO BYM KUPIŁ SOBIE 5 SZT DO FIRMY OD RAZU......
12,2
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Trasa przy prędkości 110-120 km/h spalanie LPG na poziomie 12 l. Większe prędkości to 1-2 litry większe zużycie. Miasto (duże) 13 l. Obciążenie auta ma niewielki wpływ na zużycie paliwa. Średni zasięg na zbiorniku umieszczonym w miejscu koła zapasowego to 300 km.
11,2
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Zużycie na LPG praktycznie takie samo jak na benzynie

Usterki Renault Trafic II

Liczba wpisów: 5
tryb awaryjny czy ktos naprawił !?!
  • Renault Trafic II Furgon 2.0 dCi 90KM 66kW od 2001
  • instalacja elektryczna
Witam, Po dłuższym dodaniu mocniej gazu najczesciej pod góre z obciązeniem wyskakuje błąd włancza sie tryb awaryjny i zostaje jakies 20km z 82 jakie posiadam, przymusowy 2 min. postój z wyłaczonym zapłonem pomaga bo kasuje usterke... wyskakuje błąd czujnik cisnienia doładowania. był w serwisie renault wymienione wszystkie czujniki i żaden nie pomógł, miedzy czasie wymieniana turbina na nową garetta, serwis stwierdził że gdzieś jest przebicie na kablach choc oni nic nie stwierdzili....
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Zanik napięcia w instalacji elektrycznej
  • Renault Trafic II Furgon 2.0 dCi 90KM 66kW od 2001
  • instalacja elektryczna
Dwa razy podczas jazdy nastąpił zanik napięcia w instalacji.Wszystkie kontrolki zgasły, silnik też.Po ponownym uruchomieniu nic się nie działo.Wieczorem daje się zauważyc lekkie przygasanie swiateł.Ostatnio zauwazyłem,ze przy włączaniu świateł wyłącza się na chwilę radio.Sprawdzałem klemy na akumulatorze, trzymają mocno nie ma luzów. Może ktoś miał podobny problem w Traficu? proszę o jakieś wskazówki!
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Błąd elektryczny silnika
  • Renault Trafic II Furgon 1.9 dCi 100KM 74kW od 2001
  • silnik
  • 380 tys. km
Witam wyskakuje mi kontrolka od elektryki silnika bus odpala normalnie tylko na pierwszym i drugim niego ma się ciężko zebrać dodam że nieraz lubi zakłócić na siwo
Oczekuje na rozwiązanie
Renault Trafic II Furgon