Szukaj

Informacje o Renault Megane II Coupe

Lata produkcji: 2002 – 2008
Segment: Niższa klasa średnia
Wprowadzona na rynek w roku 2002, druga generacja modelu (tak jak Megane I, najpierw jako hatchback). Sukces Renault Megane I popchnął szefów francuskiego koncernu, by wykorzystać tę nazwę przy wyprodukowaniu nowego kompaktowego modelu. Mimo że nowa, awangardowa stylistka Megane II generacji, która wzorowana była na modelu Avantime, wzbudziła spore kontrowersje, to auto otrzymało nagrodę „Samochodu Roku” (w roku 2003) i do dnia dzisiejszego jest jeszcze bardziej popularne niż jego poprzednik. Model poddano lekkiemu faceliftingowi w roku 2006. Na tej samej płycie podłogowej co Renault Megane II powstaje także nowy Nissan Sentra.
czytaj więcej
Powagosław

Już facelifting poprzedniej generacji Megane zwiastował nową jakość stylistyki Renault. Ale Megane w wydaniu numer 4 to poezja kompaktowego designu. Renault idzie po władzę w tym segmencie.

~Powagosław
Luzacjusz

Zdążyłem przyzwyczaić się, że Megane to auto tak brzydkie, że jak twarz Dartha Vadera bez hełmu. Dziś oswajam się z myślą, że oto Megane jest najładniejsze w swojej historii. Francuzi chyba tak muszą – ze skrajności w skrajność.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 5
Długość 4209 mm
Szerokość 1777 mm
Wysokość 1457 mm
Rozstaw osi 2625 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1190 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 190 l
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Karoseria + Ergonomia + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Widoczność - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,0
~Aleks
Renault Megane II
Coupe 1.6 16V WT 115KM 85kW
Auto pomimo tragicznej opinii da się lubić. Kupiłem samochód po długich poszukiwaniach od prywatnego właściciela. Co ciekawe co roku sprowadza się do Polski prawie milion aut, a znaleźć niezajechany samochód w rozsądnej cenie graniczy z cudem. Handlarze to pajace, ale i klienci im na to pozwalają. To nie miało być Renault, ale w budżecie do 10 tyś. ten konkretny egzemplarz był najrozsądniejszym wyborem. Kupując 16 letnie auto wiedzialem, że bardziej od faktu czy jest to Renault Megane czy Toyota Camry będzie historia auta.
4,6
~wiemajer@wp.pl
Renault Megane II
Coupe 1.4 16V 98KM 72kW
zrobilem dopiero 2.500km i na razie nic nie moge powiedziec ale samochod moim zdaniem ma jedna wade ,przy wychodzeniu z niego nie da sie wysiasc inaczej niz poprzez przesuniecie sie na fotelu poprzez brzeg fotela a to w dluzszym terminie spowoduje uszkodzenie pianki tapicerskiej po lewej stronie kierowcy i prawej pasazera wiem cos na ten temat bo mam zaklad tapicerki meblowo samochodowej , i druga sprawa przy wysiadaniu czesto zachaczam noga o poszycie boczne drzwi dobrze ze jest ono z plastiku to za kazdym razem mozna wytrzec sciereczka a mam tylko 170cm wzrostu wiec nog nie mam dlugich,i jeszcze jedno dziwnie pracuje silniczek wycieraczki tylnej szyby tzn przy kilkakrotnym nacisnieciu na spryskiwacz wycieraczka przestaje wycierac tylna szybe dopiero po wylaczeniu i wlaczeniu samochodu z powrotem praca wycieraczki powraca do normy jest to bardzo denerwujace w czasie jazdy w deszczu
4,4
~Joga82@o2.pl
Renault Megane II
Coupe 1.9 dCi 120KM 88kW
Dla mnie autko bomba o nietuzinkowym wygladzie, zrywne, ekonomiczne, wygodne, cała reszta okaże się podczas użytkowania. Zrezygnowałem z ASO naprawde nie ma sensu przpałacać wielu mechaników z dobra opinia radzi sibie lepiej niz serwisanci ASO do tego ceny za usługi ehhh to nie Niemiecki merc tylko francuz a oni o tym zapominaja. Za tę kaske obecnie nie ma nic lepszego na naszym rynku :)
Średnie spalanie dla Renault Megane II Coupe
7,1 – 9,9
l/100 km
4,8 – 6,2
l/100 km
9,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
Renault Megane II
Coupe 1.6 16V WT 115KM 85kW
Megane II z benzynką 1.6 to dość dobry silnik, w miarę oszczędny i dosyć dynamiczny. Spalanie jakie odnotowałem po ok 3 tys km prezentuje się następująco. Oponki letnie 17 szerokość 205, lato spokojna jazda po mieście (Łódź, nie będąc zawalidrogą, sprawne włączanie się do ruchu itp.) poniżej 9l-10/100 lpg. Jazda typu zawsze pierwszy ze świateł na tym zestawie spalanie do 11.5l-12/100km. Chcąc zaoszczędzić jak najwięcej się da zejdziemy może do 8 litrów lpg ale nie radzę tak jeździć ;) Sytuacja ze spalaniem znacznie zmieniła się w moim przypadku w zimę, doszły opony 17r o szerokości 225mm. Spalanie w mieście gazu to conajmniej 10L Lpg, normalna jazda ok 12/100km. Potrafi dojść do ok 14L LPG gdy co światła będziemy zmieniać bieg przy ok 4500 obrotów na min. Co do trasy to niestety się nie wypowiem ponieważ autko dla mnie służy do jeżdżenia tylko w mieście. Najniższe spalanie jakie odnotowałem na benzynie to 5.9l/100 km na komputerze robiąc 40 km nocą po Łodzi. Dodam że przy 100km/h na 5 biegu na obrotomierzu jest ok 3100 obrotów na min.
6,2
Renault Megane II
Coupe 1.9 dCi 120KM 88kW
teraz pali 7 litrów srednio,ale latem 6,5 cykl mieszany (cięzka noga) jakbym jechal 100-ką na autostradzie to pewnie do 5,5 by zeszło ale nie mam takiej cierpliwości i daje buta do końca i pali mi 6-7. serwis uważam za drogi (czujnik od gasniecia silnika jakieś gówienko 450zł) ostatnio byłem na serwisie w Bydgoszczy na pieknej i powiem wam ze przeżylem szok a zarazem koszmar.zapaliła mi sie kontrolka serwis podłączyli do kompa i wykazało ze swieca do wymiany to powiedział ze kpl.okaząło się ze mają tylko 2 szt no to kazałem wymienić tylko jedną tą przepaloną podszedłem do auta i patrze a gościu siedzi w aucie odłancza komputer fajka w ryju w brudnych spodniach na siedzeniu bez folii i czorne łapy oparte na kierownicy,myślałem ze zawału dostane.Kazałem temu brudasowi wymienić żarówke postojową to klenczał pół godziny,aż nie wytrzymałem i mu powiedziałem ze zaraz nagram to na komórkę i wysle do renaulta siedziby bo jak oni to gówno zrobili jak w serwisie mechanik lezy na posadce i meczy sie z wymiana postojówki-to ja na trasie jakbym miał to zmienić.Doszło do zaplaty facet podliczył i powiedziąłem mu ze ma odliczyc za pranie samochodu bo to jest niedopuszczalne co zobaczyłem. Miałem w życiu i fiaty i fordy,citroeny i to była w mojej ocenie najgorsza wizyta w serwisie. No i oczywiście zapłaciłem mniej bo musze oddac auto do prania bo mam wstręt ale naszczęscie moja żona jeździ nim na codzień. Więc autko będe sprzedawał i kupuje inne napewno nie renaulta i nie ze względu na jakość tego autka tylko nie chce jechać już do serwisu renaulta bo to nic przyjemnego. mam nowego forda i przy najbliższej wizycie w serwisie to chyba ten serwis wycałuju,a uraz jaki mi zostal po widoku tego mechanika w moim aucie obecnie przy wizycie nawet w fordzie nikt mnie nie zatrzyma jak niespodziewanie będe chciał iść zobaczyc co sie dzieje w aucie.i myślę ze każdy z nas powinien to robić bo widzicie co robią mechanicy bez naszej kontroli.
6,1
Renault Megane II
Coupe 1.9 dCi 120KM 88kW
Autko jest ultra ekonomiczne. Jeżdżę normalnie, głównie po Krakowie (ok 7 pali), czasem w trasie (4,5 - 5) w zależności od jazdy. Autko z 2003 a tylko wymieniam oleje, filtry no i raz żarówkę wymieniłem. Spalanie super. 120KM po chip tuningu na 128 bodajże, ale dynamika auta się zmieniła, moment obrotowy niżej. Jedno z najlepszych aut jakie miałem. Stawiam tuż pod bmw 2.0 177KM

Usterki Renault Megane II

Liczba wpisów: 79
Sprawdz wtryski
  • Renault Megane II Sedan 1.5 dCi 85KM 63kW 2003-2008
  • układ wtryskowy
  • 160 tys. km
Witam. Podczas jazdy zapala minsir kontrolka awarii silnika (pomaranczowy kluczyk) i wyskakuje komunikat "sprawdz wtryski". Auto traci calkowicie moc (ktorej i tak nie mialo wczesniej). Kontrolka zapala mi sie najczesciej podczas podjazdow pod gorke lub przy mocniejszym wcisnieciu pedalu gazu. Po wylaczeniu silnika kontrolka znika, ale pojawia sie na nowo po spelnieniu warunkow z poprzedniego zdania. Probowalem wymiany swiec i wydaje mi sie,ze zawor egr tez byl "regenerowany". Podobno cos moze byc nie tak z jakims modulem, ale nie wiem czy to jest to. Ktos mial taki problem i spobie z nim poradzil?
Oczekuje na rozwiązanie
komunikat : sprawdź wtrysk - ma jakiś związek z klimą ?
  • Renault Megane II Hatchback 1.9 dCi 130KM 96kW 2005-2008
  • silnik
  • 230 tys. km
Witam , pojechałem dziś do mechanika by nabił klime do meganki . po całej robocie , na włączonej klimie dojechałem do domu , po około 3 godzinach odpaliłem auto włączyłem klimę i po około 10 min kiedy chodził na postoju załączył się wentylator , silnik był strasznie rozgrzany , dodatkowo pojawił się komunikat sprawdź wtrysk ... zgasiłem auto , i po 10 min znów odpaliłem już bez włączonej klimy i komunikat zgasł , czy wie ktoś o co może chodzić ? czy klima ma jakiś związek z komunikatem jak w temacie ? prosze o odpowiedź
Problem rozwiązany
3 komentarze
Renault Megane II 1.6 16V problemy z odpaleniem na zimnym silniku - rozrusznik kręci
  • Renault Megane II Kombi 1.6 16V 110KM 81kW 2009-2009
  • silnik
Witam! Mam poważny problem od jakiegoś czasu moja Renia benzyna+gaz, rok prod. 12/2005, przebieg ok. 150000, zaczęła odmawiac posłuszeństwa, auto po nocy zwłaszcza przy niskich temperaturach zewnętrznych miało problem z odpaleniem. Rozrusznik normalnie kręci, na desce nie wyświetla żadnych niepokojących komunikatów, kontroli świecą jak trzeba, ale auto nie zapala. Kiedy kilkakrotnie naciskałem pedał gazu przeważnie przy 2, bądź 3 próbie zapalało, a spod maski dochodził dziwny trykot takie trrrrrr, jakby jakieś łożysko tam się rozpadało albo coś, po czym auto normalnie pracowało. Na ciepłym silniku nie miałem żadnych problemów, zjawisko występowało głównie po dłuższym postoju w niskich temp.. Niestety wczoraj rano Renia nie odpaliła i nic nie pomogło wciskanie pedału gazu, po kilkunastu dłuższych próbach, padł akumulator. Wieczorem podpiąłem na kablach, auto kręciło ale nie może zaskoczyć tak jakby benzyny nie było czy coś (jest pełny bak). Nie wiem co mogło się stać na forach znalazłem coś odnośnie fabrycznej wady KZFR, ale nie jestem pewien czy to faktycznie to. Pasuje do tego owe trykotanie przy uruchomieniu silnika... Czy ktoś wie co może być przyczyna usterki, KZFR czy może jakieś czujniki? Kolega mówił mi o jakiejś rozłączającej się wtyczce z tyłu silnika, ktoś inny o jakimś trójniku paliwa. Dzwoniłem do serwisu Renault ale mówią, że nie musi być to wina KZFR... Proszę o pomoc i poradę, obawiam się sporych kosztów za autoryzowany serwis, oczywiście bez auta, jak bez nogi... Pozdrawiam KZFR??
Problem rozwiązany
12 komentarzy
Renault Megane II Coupe