Szukaj

Informacje o Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 150KM 110kW od 2010

Lata produkcji: 2010 – teraz
Segment: Dostawcze
Produkowany od 2010 roku
Pojemność skokowa 2300 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Ogólna ocena
3,6 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Widoczność + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wyciszenie - Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 150KM 110kW od 2010
12,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,2
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 150KM 110kW
Masterek w kontenerze z windą.Masa własna ok 2500 z windą.Ładowność nie całe tysiąc ale to fikcja.Wozi się czasem dwa razy tyle.Jeżdżę w środowisku mieszanym,miasto,dwupasmówki... Nie ma przeważającego środowiska.Do pierwszej wymiany oleju brał ok 12,2 do 12,4. Po wymianie nawet i 11,8.Teraz ma 130 tyś i wciąga miedzy 12,4 a 12,6.Trzeba przyznać że dużo kilometrów robię w terenie górzystym okolice N.Targu.To go broni.150 Km czuć do trzeciego biegu potem jakby szły gdzieś w pi...du.Ogólnie nie jest zły,dobrze pomyślane ergonomiczne wnętzrze.Z dziwnych rzeczy wymieniona chłodnica klimy,rozszczelniła się.Poza tym bez zarzutu. (Silnik)
10,6
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 150KM 110kW
Miedzynarodówka z kurnikiem i wysokością całkowita 3,15 m. Przy jezdzie na ttempomacie 94 km/h i 1500 kg na pace na dystansie około 1500 km autko pali około 10.3-11.8. Wszysko zależy od wiatru i wagi załadowania. Prędkośc 110 km/h spalanie 11.8 Pusto około 100 km/h 10.4 l/100km . Polecam tylko 150 KM a 125 KM to tanie dziadostwo dla "oszczędnych". Koszt auta 150 KM to 90 tyś a 125 KM 83 tys. A po 20000 km zwraca sie z nawiązką w spalaniu. (Silnik)
12,0
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 150KM 110kW
jest to plandeka o wysokości pojazdu 3,20 a pojemności 10 euro palet (Silnik)

Usterki Renault Master IV

Liczba wpisów: 14
obwod przekaznika pompy paliwa
  • Renault Master IV
  • instalacja elektryczna
  • 1 tys. km
jestem załamany . kupiłem nowiutkiego Mastera IV 03.04.24 prosto z salonu , po przejevhaniu 150 KM 05.04.2024 nie umiałem odpalić Auta i pojawił sie komunikat Zatrzymaj samochód grozi awarią silnika , jakimś cudem po kilkukrotnym wyciągnieciu kluczyka Auto udało się odpalić i pojechałem do ASO Renault , po podłączeniu pod komputer wyświetlił się komunikat - obwód przekażnika pompy paliwa - Auto musiałem zostawić na kilka dni i poczekać na naprawę . muszę jednak dodać że zauważyliśmy w dniu przywiezienia Auta do serwisu nadgryzioną matę przez kunę , matę wygłuszającą komorę silnika , mało tego sprzedajacy oznajmnił że w dniu odbioru Samochodu jeden z jego pracowników mył samochód jak i równierz silnik . jestem załamany że po 160 kilometrach Auto już stoi w serwisie .
Oczekuje na rozwiązanie
Ciężko odpala na zimnym silniku
  • Renault Master IV Furgon FWD 2.3 dCi 165KM 121kW od 2010
  • silnik
  • 270 tys. km
Bardzo ciężko odpala na zimnym silniku - bardzo długo trzeba kręcić rozrusznikiem nawet po kilka razy. Na komputerze nie ma błędów (clip). Na ciepłym zapal i pracuje idealnie. Wszystkie parametry w normie. Układ wtryskowy, paliwowy, dolot powietrza i świece żarowe sprawdzone. Wtryskiwacze, zapłon i kompresja przy pracującym silniku ok. Podejrzenie pada na popychacze hydrauliczne. Czy ktoś miał taki przypadek w tym silniku ?
Problem rozwiązany
2 komentarze
Uszkodzony przewód nadmiarowy paliwa - konieczna wymiana
  • Renault Master IV Furgon FWD 2.3 dCi 165KM 121kW od 2010
  • układ wtryskowy
  • 240 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Uszkodzony przewód przelewowy paliwa z wtrysków. Mocowanie przewodu do wtrysków na plastikowych zatrzaskach które z czasem same wyskakują i paliwo wylewa się pod samochód. Bardzo niebezpieczna sytuacja szczególnie przy jeździe na autostradzie, kłęby dymu z tyłu z odparowanego paliwa na gorącym bloku silnika i całe podwozie samochodu w oleju. Uważam to za wadę fabryczną wykonania tego przewodu.
Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie