Szukaj

Informacje o Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie

Lata produkcji: 2010 – teraz
Segment: Dostawcze

Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 2
Liczba miejsc 3
Długość 6890 mm
Szerokość 2070 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2470 mm
Wysokość 2270 mm
Rozstaw osi 3682 mm
Rozstaw kół - przód 1750 mm
Rozstaw kół - tył 1730 mm
Zwis przedni 842 mm
Zwis tylny 1006 mm
Maksymalna ładowność 1600 kg
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Silnik - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie
10,7 – 12,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,2
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 150KM 110kW
Masterek w kontenerze z windą.Masa własna ok 2500 z windą.Ładowność nie całe tysiąc ale to fikcja.Wozi się czasem dwa razy tyle.Jeżdżę w środowisku mieszanym,miasto,dwupasmówki... Nie ma przeważającego środowiska.Do pierwszej wymiany oleju brał ok 12,2 do 12,4. Po wymianie nawet i 11,8.Teraz ma 130 tyś i wciąga miedzy 12,4 a 12,6.Trzeba przyznać że dużo kilometrów robię w terenie górzystym okolice N.Targu.To go broni.150 Km czuć do trzeciego biegu potem jakby szły gdzieś w pi...du.Ogólnie nie jest zły,dobrze pomyślane ergonomiczne wnętzrze.Z dziwnych rzeczy wymieniona chłodnica klimy,rozszczelniła się.Poza tym bez zarzutu. (Silnik)
14,7
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 125KM 92kW
Mam go od niedawna na razie spalanie masakra autostrada wiatr deszcz 110km/h spalanie 13.6l... dodam że jest to wersja l2h2 z dpf a najlepsze że w dowodzie mają wbite 2t a ważą 2460kg na pusto... brak mocy w porównaniu do ducato 2,3 120 spapanie tragedia ale dam mu szansę podniosę mu moc i zobaczymy co będzie (Silnik)
12,8
Renault Master IV
Pojedyncza kabina podwozie 2.3 dCi 170KM 125kW
Samochód jeździ tylko jedna trasę Pl -CH. Spalanie 12.5 Wersja 170 km na 6 biegu nie radzi sobie pod górki . Niedawno zrobiłem chiptuning i jest o niebo lepiej. Spalanie na tej samej trasie z tym samym ładunkiem 10.5 l Na górki wspina się bez problemu na 6 biegu. (Silnik)

Usterki Renault Master IV

Liczba wpisów: 14
obwod przekaznika pompy paliwa
  • Renault Master IV
  • instalacja elektryczna
  • 1 tys. km
jestem załamany . kupiłem nowiutkiego Mastera IV 03.04.24 prosto z salonu , po przejevhaniu 150 KM 05.04.2024 nie umiałem odpalić Auta i pojawił sie komunikat Zatrzymaj samochód grozi awarią silnika , jakimś cudem po kilkukrotnym wyciągnieciu kluczyka Auto udało się odpalić i pojechałem do ASO Renault , po podłączeniu pod komputer wyświetlił się komunikat - obwód przekażnika pompy paliwa - Auto musiałem zostawić na kilka dni i poczekać na naprawę . muszę jednak dodać że zauważyliśmy w dniu przywiezienia Auta do serwisu nadgryzioną matę przez kunę , matę wygłuszającą komorę silnika , mało tego sprzedajacy oznajmnił że w dniu odbioru Samochodu jeden z jego pracowników mył samochód jak i równierz silnik . jestem załamany że po 160 kilometrach Auto już stoi w serwisie .
Oczekuje na rozwiązanie
Ciężko odpala na zimnym silniku
  • Renault Master IV Furgon FWD 2.3 dCi 165KM 121kW od 2010
  • silnik
  • 270 tys. km
Bardzo ciężko odpala na zimnym silniku - bardzo długo trzeba kręcić rozrusznikiem nawet po kilka razy. Na komputerze nie ma błędów (clip). Na ciepłym zapal i pracuje idealnie. Wszystkie parametry w normie. Układ wtryskowy, paliwowy, dolot powietrza i świece żarowe sprawdzone. Wtryskiwacze, zapłon i kompresja przy pracującym silniku ok. Podejrzenie pada na popychacze hydrauliczne. Czy ktoś miał taki przypadek w tym silniku ?
Problem rozwiązany
2 komentarze
Uszkodzony przewód nadmiarowy paliwa - konieczna wymiana
  • Renault Master IV Furgon FWD 2.3 dCi 165KM 121kW od 2010
  • układ wtryskowy
  • 240 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Uszkodzony przewód przelewowy paliwa z wtrysków. Mocowanie przewodu do wtrysków na plastikowych zatrzaskach które z czasem same wyskakują i paliwo wylewa się pod samochód. Bardzo niebezpieczna sytuacja szczególnie przy jeździe na autostradzie, kłęby dymu z tyłu z odparowanego paliwa na gorącym bloku silnika i całe podwozie samochodu w oleju. Uważam to za wadę fabryczną wykonania tego przewodu.
Renault Master IV Pojedyncza kabina podwozie