Szukaj

Informacje o Renault Master III 2.5 dCi 150KM 110kW 2003-2010

Lata produkcji: 2003 – 2010
Segment: Dostawcze
Produkowany od 2003 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2464 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(91%)

Zalety

+ Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Usterki Renault Master III

Liczba wpisów: 11
Świszczenie paska klinowego
  • Renault Master III 3.0 dCi 136KM 100kW 2006-2010
  • silnik
Witam, mam od miesiąca problem ze świszczeniem paska klinowego. Wpierw wymieniłem sam pasek, po tygodniu problem się powtórzył. Mechanicy stwierdzili, że należy wymienić napinacz razem z rolką napinającą, niestety to nie było to. Następnie w serwisie specjalizującym się w marce Renault, wymienili kółko pasowe na alternatorze( to nie było powodem usterki), w dalszej kolejności, wymienili koło pasowe na wale korbowym(to nie było to). Później przeczyścili wszystkie kółka pracujące na pasku, ale problem wciąż nie zniknął do dziś. Mechanicy chcieli założyc krótszy pasek, aby po kolei omijać poszczególne kółka, ale obawiali sie konsekwencji w postaci jeszcze wiekszych problemów. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Mój nr kom 606 498 109 lub proszę o mail na zibak83@wp.pl Do dziś nieznana niestety
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Mały skręt
  • Renault Master III
  • układ kierowniczy
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 0
W tym aucie skręt jest tak tragiczny że w ciasnych miejscach nie da się nim parkować. Mam w firmie kilka aut i wszystkie mają duży skręt niestety master ma bardzo słaby. W nowym masterze IV podobno jest to samo!!
3 komentarze
przedmuchy na wtryskiwaczach
  • Renault Master III 2.5 dCi 120KM 88kW 2003-2010
  • układ wtryskowy
nawet kilka kilometrów po naprawie pojawiają się przedmuchy, uszczelki były założone nowe. Uważam, że wtryski powinny być mocowane szpilkami, a nie śrubami. Gwinty w aluminium są zbyt delikatne, narażone na uszkodzenie. Do tej pory nie ma mocnych.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Renault Master III