Szukaj

Informacje o Renault Master III 2.5 dCi 120KM 88kW 2003-2010

Lata produkcji: 2003 – 2010
Segment: Dostawcze
Produkowany od 2003 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2500 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM (88 kW)
Liczba cylindrów 4
Ogólna ocena
4,1 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~Paweł
Renault Master III
Furgon 2.5 dCi 120KM 88kW
Jestem bardzo zadowolony z mojego Mastera może akurat trafił mi się dobry egzemplarz albo to poprostu dobre auto, najbardziej cenie jego niezawodność i ekonomiczność, pozytywnie w tym aucie zaskakuje silnik jednostka na zwykłych wtryskiwaczach dosyć prosta jak na DCI bardzo ekonomiczna a zarazem wystarczająco zrywna 120KM w zupełności wystarczy do odpowiedniej jazdy nie zapominajmy że to auto typu ciężarowe wiec nigdy nie będzie to mercedes na autostradzie ale za to Master odpowiednio szanowany zawsze dowiezie nas do celu.
4,8
~Robsik
Renault Master III
Furgon 2.5 dCi 120KM 88kW
Najgorsze jest to wciskanie kitu przez sprzedawców. Wymiary paki, które podają są zawyżone, bez metrówki ani rusz. Mam L3H3 wmawiali mi, że 5 palet wejdzie. Wejdzie, ale pustych na podłogę(próbowałem). Z towarem i ofoliowane (zwłaszcza jak się folia poskleja... Najgorszym wrogiem samochodu jest jego właściciel. Katowanie auta, złe paliwo, złe serwisowanie rujnują auto i przy okazji kieszeń właściciela. Nie to żebym wolno jeździł|(o nie!), nie to żebym mało ładował(o nie!!!), ale wszystko trzeba robić z głową. Inna sprawa, że właściciel, który płaci za naprawy jeździ inaczej niż pracownik. Ale i tak jestem zadowolony.
4,4
~Janek
Renault Master III
Furgon 2.5 dCi 120KM 88kW
Samochód kupiony w 2019 roku z przebiegiem 320 tys. km od drugiego właściciela pochodzącego z Włoch, samochód spisuje się dobrze po dziś dzień, od tamtego momentu zrobiłem nim ponad 176 tys. km, niedługo "magiczne" pół miliona będzie przejechane.
Åšrednie spalanie dla Renault Master III 2.5 dCi 120KM 88kW 2003-2010
9,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
Renault Master III
Furgon 2.5 dCi 120KM 88kW
Tutaj rewelacja jak dla mnie spalanie to ok 8-8.5l nawet z ładunkiem rzędu 1-1.2t super ! naprawdę nie wierzyłem że bus może tak mało palić!Owszem przyznam że nie żyłuje auta średnia prędkość na trasie to ok 90-105km/h wiec albo spokojnie albo spokojnie mijając tiry.Uwielbiam kierowców którzy niedość że jadą nie swoim autem to cisną po 140-160km/h i narzekają że master to gówno i dużo pali pewnie a jak mało km przejedzie po 200tys remont silnika co 10tys wymiana tarcz i klocków pewnie wtedy eksploatacja na poziomie MB S class! U mnie jeśli chodzi o przeglądy co 12-15tys olej elf 5w-40 plus wszystkie filtry bez wyjątku koszt takiej operacji nie w ASO to ok 350zł co do reszty to większe naprawy to linki skrzyni biegów(400zł) koło pasowe(ok 400zl) olej w skrzyni biegów 1litr ok 90zl trzeba 3l plus wymiana co jeszcze chyba juz nic ...
9,1
Renault Master III
Furgon 2.5 dCi 120KM 88kW
od 3 lat wspoluzytkuje Mastera z 2006 roku, kupionego i serwisowanego w Polsce. gdy zaczalem - mial 80000 km, teraz ma 120000 km. furgonik, podwyzszany - majac 180 cm wzrostu stoje na pace wyprostowany. przedluzony. uzywam go do wozenia skuterkow wiec nie jezdze z duzym obciazeniem. niemniej zdarza sie, wioze na pace 600-700 kg. 120 koni, fajna, dokladna, szesciobiegowa skrzynka. mialem okazje jezdzic innymi busami - starszy Peugeot Boxer 2.8, jakis Sprinter, VW LT wielkosci czolgu i mocy (podobno) 156 KM, staruszek Peugeot J5, nowy Peugeot Boxer HDI 120 KM. wspominam o tym zeby zaznaczyc ze jakie sporownanie mam. lubie Mastera. naprawde fajnie sie nim jezdzi. jest w miare wygodnie, w miare cicho, na pewno oszczednie - komputer pokazuje srednio 8 l/100. w trasie jezdze do 120 km/h, wbijam biegi dosc szybko, przy 2000 obr, bez krecenia. nie wyprzedzam jakos ciagle i agresywnie. nie woze ciezarow - wspominalem. i koniec koncow Master pali mi tyle co moje rodzinne kombi :) co sie zepsulo ... przy 107000 pekl pasek napedzajacy pare roznych rzeczy w tym wspomaganie kierownicy. na szczescie stalo sie to pod domem wiec obylo sie bez holowania. na zajefajnej dziurze czujnik zderzeniowy odpial elektryke. po ciemku nie dalo sie nic zobaczyc, skonczylo sie holowanie do domu. od ponad roku walcze z klimatyzacja, ktora gdzies sie rozszczelnia. prosta rzecz a nikt nie potrafi sobie z tym poradzic. serwis. sa zamienniki (robilem rozrzad, poduszki silnika, klocki tarcze, zaciski z tylu. nie mam wielkiego porownania ale dla mnie te koszty sa akceptowalne. czy polecilbym Masterka? tak. z czystym sumieniem. mam nadzieje, ze to nie kwestia egzemplarza tylko udanego modelu. szerokiej drogi!
7,9
Renault Master III
Furgon 2.5 dCi 120KM 88kW
Moje auto jest po chip tuningu dzięki któremu jest oszczędne jak na auto dostawcze. spalanie nawet przy bardzo dynamicznej jeździe (140-160) nie przekracza 9,5l/100km. Jeżdząc po miescie w korkach spala ok 8,5l/100km. Na trasach długich przy spokojnej jeździe spala ok 7,5l. Dzięki tej modyfikacji auto jest bardziej dynamiczne. Nie jedna osobówka odpada przy starcie ze świateł:) Auto ma 85000km i jak dotąd nie musiałem wymieniać nic oprócz końcówki drążka i klocków. Modyfikacji dokonała firma Dynosoft Wrocław. Polecam wszystkim!

Usterki Renault Master III

Liczba wpisów: 11
Åšwiszczenie paska klinowego
  • Renault Master III 3.0 dCi 136KM 100kW 2006-2010
  • silnik
Witam, mam od miesiąca problem ze świszczeniem paska klinowego. Wpierw wymieniłem sam pasek, po tygodniu problem się powtórzył. Mechanicy stwierdzili, że należy wymienić napinacz razem z rolką napinającą, niestety to nie było to. Następnie w serwisie specjalizującym się w marce Renault, wymienili kółko pasowe na alternatorze( to nie było powodem usterki), w dalszej kolejności, wymienili koło pasowe na wale korbowym(to nie było to). Później przeczyścili wszystkie kółka pracujące na pasku, ale problem wciąż nie zniknął do dziś. Mechanicy chcieli założyc krótszy pasek, aby po kolei omijać poszczególne kółka, ale obawiali sie konsekwencji w postaci jeszcze wiekszych problemów. Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu. Mój nr kom 606 498 109 lub proszę o mail na zibak83@wp.pl Do dziś nieznana niestety
Problem rozwiÄ…zany
7 komentarzy
Mały skręt
  • Renault Master III
  • ukÅ‚ad kierowniczy
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 0
W tym aucie skręt jest tak tragiczny że w ciasnych miejscach nie da się nim parkować. Mam w firmie kilka aut i wszystkie mają duży skręt niestety master ma bardzo słaby. W nowym masterze IV podobno jest to samo!!
3 komentarze
przedmuchy na wtryskiwaczach
  • Renault Master III 2.5 dCi 120KM 88kW 2003-2010
  • ukÅ‚ad wtryskowy
nawet kilka kilometrów po naprawie pojawiają się przedmuchy, uszczelki były założone nowe. Uważam, że wtryski powinny być mocowane szpilkami, a nie śrubami. Gwinty w aluminium są zbyt delikatne, narażone na uszkodzenie. Do tej pory nie ma mocnych.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
2 komentarze
Renault Master III