Szukaj

Informacje o Renault Master II 2.8 TD 120KM 88kW 1998-2003

Lata produkcji: 1998 – 2003
Segment: Dostawcze
Produkowany od 1998 do 2003 roku
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM (88 kW)
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Układ jezdny - Bezawaryjność (poważne usterki)
Åšrednie spalanie dla Renault Master II 2.8 TD 120KM 88kW 1998-2003
9,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,1
Renault Master II
Furgon 2.8 TD 120KM 88kW
model H1L1 jazda przede wszystkim w granicach Krakowa, prędkości takie jakie umożliwiają warunki drogowe czyli ok 60-100 km/h, auto najczęściej mało obciążone, przy lekkim traktowaniu pedałem gazu obrotomierz śr. do 2500 obr, (Bezawaryjność (poważne usterki))
10,7
Renault Master II
Furgon 2.8 TD 120KM 88kW
Witam Samochodzik świetnie się spisuje nie narzekam. Mam małą firmę budowlaną więc wymaga to dużo jeżdżenia na krótkich krótkich trasach głównie po mieście i trasy podmiejskie. Wożę dużo rzeczy rzadko przekraczających masę 500kg. Przy takiej jeździe spala 12 litrów na 100km 2,8 dTi. Nie wiem czy to dużo może ktoś ma taki silnik i mógłby się wypowiedzieć. Proszę pisać na mój adres mejlowy tomaszpas@o2.pl (Bezawaryjność (poważne usterki))
9,3
Renault Master II
Furgon 2.8 TD 120KM 88kW
silnik super nie czuje ciężaru auta /duży kontener z windą i 2 tony ładunku/ przy mądrej jeżdzie 9 litrów jest częstym wynikiem max prędkość 110 bez wariacji (Bezawaryjność (poważne usterki))

Usterki Renault Master II

Liczba wpisów: 14
OCENIANE NA SPOKOJNIE BEZ EMOCJI
  • Renault Master II
  • inne
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
SKRZYNIA- wolno jeździć. czesto wymieniac olej SILNIK - spoko, nie do zajechania ZAWIESZENIE- każdy wie co 30tys konieczna wymiana czterech sworzni, koszt 4x50zł robocizna 150zł trzeba sie pogodzic(tak jak przy sprinterach że rdzewieją po 4 latach) KLAMKI niestety trzeba uważać bo naprawdę gó.no szczególnie na mrozie jak uszczelki przyłapie TURBINA - standard- ciężka jazda- długie studzenie przed zgaszeniem motora to wytrzyma 400tys ELEKTRYKA- tu jest gorzej bo pada dosyć często a nawet głupek jej nie uszkadza tylko pada sama. ważna rada- jak sie motor rozłączy to warto odłączyć kable od np EGRa lub czyjnika turbiny- powinien dojechać do domu, problem polega na tym że jedna pierdoła która jest do życia niekoniecznie potrzebna jesli ma zwarcie to rozłącza silnik a na pulpicie robi choinkę dlatego warto tepobowac te czujki porozłączać zanim wezwie sie pomoc drogową, może być tak że po odłączeniu będzie kopcił i slaby ale pojedzie, SPRZEGLO -OK HAMULCE- chyba jednak za często padają FILTRY- nie warto stosować zamienników, tu trzeba zabulić za oryginaly OLEJE silnikowy może byc LOTOSU do skrzyni tez ale zmieniać co 10tys nawet 0W40 i to tyle, ogólnie auto bardzo wdzięczne ale wymaga rozsadku. głupek z ciężką nogą i którką pamięcią nie pojeździ długo i jakoś mi takich nie żal ;-)
nierówna praca silnika i samoczynne wyłączenie
  • Renault Master II 2.2 TD 90KM 66kW 1998-2003
  • silnik
Na tablicy palą się kontrolki od świec, serw oraz poduszka powietrza.Silnik zapala ale po chwili podczas jazdy odczuwa się nierówną pracę silnika, tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry i odczuwa się utratę mocy, później duży hałas a przy tym kopcenie jak z parowozu, przerywanie i w efekcie samoczynne wyłaczenie silnika. Nie da się go ponownie uruchomić i na lawetę i do mechanika. Nie raz silnik samoczynnie sie wyłącza i włącza podczas jazdy.Czy ktoś może mi pomóc. Nie mam w ogóle pojęcia. Czarna magia
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
1 komentarz
słabe osiągi
  • Renault Master II 2.8 TD 116KM 85kW 1998-2003
  • ukÅ‚ad wtryskowy
Witam. Problem jest następujący: przed wymianą końcówek wtryskiwaczy autko osiągało predkość max ok 140 km, teraz po wymianie to tylko ok 115km/h. Nie wiem w czym jest problem, czy w końcówkach czy może pompa daje już słabe ciśnienie. Turbine słychać jak się włącza. I mam jeszcze jedno pytanie. Z rana jak zapalę(bez problemu) auto zapach spalin jest jak z katalizatora wydaję mi się odpowiedni i nie kopci, natomiast jak pochodzi dłużej to zaczyna dymić na siwo niebiesko i spaliny są już gryzące. Po przejechaniu kilkuset metrów problem znika. Dodam im dłużej pochodzi na wolnych obrotach tym bardziej zakopci na niebiesko już w czasie początkowej jazdy jak obroty dojdą do ok 1800-2000(wtedy włącza się turbina). Jeśli ktoś się spotkał z takim problemem i może go rozwiązał proszę o radę. PS. przebieg 290000 km, silnik 2.8dTI
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Renault Master II