Szukaj

Informacje o Renault Master II 2.8 TD 116KM 85kW 1998-2003

Lata produkcji: 1998 – 2003
Segment: Dostawcze
Produkowany od 1998 do 2003 roku
Typ silnika diesel
Moc silnika 116 KM (85 kW)
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(71%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Karoseria
Średnie spalanie dla Renault Master II 2.8 TD 116KM 85kW 1998-2003
9,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,0
Renault Master II
Furgon 2.8 TD 116KM 85kW
jeśli mówimy o samochodzie tej klasy, spalanie przy takiej pojemności powinno nas zadowolić w stopniu przeciętnym :) silnik dynamiczny, ale czy oszczędnym ? oszczędny inaczej. spotkałem się z opiniami osób posiadających te auta, że zadawalają się one apaetytem oscylującym w granicach 8-9L/100km. bajka proszę państawa. nawet jeśli spalanie chwilowe wyniosło nas w tych okolicach, znaczy że mamy doczynienia z zabawą przy silniku [mówię o preparatach typu auto doctor, franklin itd. ] nie dajmy się nabrać. pozdrawiam :)
8,8
Renault Master II
Furgon 2.8 TD 116KM 85kW
Master L3H2 . Jak narazie tragedi nie ma . Na zbiorniku 90 l (około) robie 1000 km bez problemu . Z przyczepą po 1000 km już musze szybko szukać stacji paliw . Na autostradzie już gorzej , 900 km i musze do CPN-u . Słaby punkt to schowki a w sumie ich brak . Faktury albo są wymieszane albo fruwają po samochodzie .
12,3
Renault Master II
Furgon 2.8 TD 116KM 85kW
GENERALNIE TROSZKĘ ZA DUŻO ALE WZAMIAN JEDZIE ZNAKOMICIE TAK DO 130 KM/H. GŁOŚNA I TWARDA PRACA SILNIKA CHOĆ DARZO DOBRZE ODPALA, ZA JEDNYM OBROTEM ROZRUSZNIKA, SĄDZĘ, ŻĘ POWAŻNĄ WADĄ DLA UŻYTKOWNIKÓW MASTERKA JEST BRAK ERGONOMII A PRZEDEWSZYSTKIM BRAK SCHOWKÓW, UCHWYTÓW, MIESC NA DOKUMENTY, FAKTURY,

Usterki Renault Master II

Liczba wpisów: 14
OCENIANE NA SPOKOJNIE BEZ EMOCJI
  • Renault Master II
  • inne
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
SKRZYNIA- wolno jeździć. czesto wymieniac olej SILNIK - spoko, nie do zajechania ZAWIESZENIE- każdy wie co 30tys konieczna wymiana czterech sworzni, koszt 4x50zł robocizna 150zł trzeba sie pogodzic(tak jak przy sprinterach że rdzewieją po 4 latach) KLAMKI niestety trzeba uważać bo naprawdę gó.no szczególnie na mrozie jak uszczelki przyłapie TURBINA - standard- ciężka jazda- długie studzenie przed zgaszeniem motora to wytrzyma 400tys ELEKTRYKA- tu jest gorzej bo pada dosyć często a nawet głupek jej nie uszkadza tylko pada sama. ważna rada- jak sie motor rozłączy to warto odłączyć kable od np EGRa lub czyjnika turbiny- powinien dojechać do domu, problem polega na tym że jedna pierdoła która jest do życia niekoniecznie potrzebna jesli ma zwarcie to rozłącza silnik a na pulpicie robi choinkę dlatego warto tepobowac te czujki porozłączać zanim wezwie sie pomoc drogową, może być tak że po odłączeniu będzie kopcił i slaby ale pojedzie, SPRZEGLO -OK HAMULCE- chyba jednak za często padają FILTRY- nie warto stosować zamienników, tu trzeba zabulić za oryginaly OLEJE silnikowy może byc LOTOSU do skrzyni tez ale zmieniać co 10tys nawet 0W40 i to tyle, ogólnie auto bardzo wdzięczne ale wymaga rozsadku. głupek z ciężką nogą i którką pamięcią nie pojeździ długo i jakoś mi takich nie żal ;-)
nierówna praca silnika i samoczynne wyłączenie
  • Renault Master II 2.2 TD 90KM 66kW 1998-2003
  • silnik
Na tablicy palą się kontrolki od świec, serw oraz poduszka powietrza.Silnik zapala ale po chwili podczas jazdy odczuwa się nierówną pracę silnika, tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry i odczuwa się utratę mocy, później duży hałas a przy tym kopcenie jak z parowozu, przerywanie i w efekcie samoczynne wyłaczenie silnika. Nie da się go ponownie uruchomić i na lawetę i do mechanika. Nie raz silnik samoczynnie sie wyłącza i włącza podczas jazdy.Czy ktoś może mi pomóc. Nie mam w ogóle pojęcia. Czarna magia
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
słabe osiągi
  • Renault Master II 2.8 TD 116KM 85kW 1998-2003
  • układ wtryskowy
Witam. Problem jest następujący: przed wymianą końcówek wtryskiwaczy autko osiągało predkość max ok 140 km, teraz po wymianie to tylko ok 115km/h. Nie wiem w czym jest problem, czy w końcówkach czy może pompa daje już słabe ciśnienie. Turbine słychać jak się włącza. I mam jeszcze jedno pytanie. Z rana jak zapalę(bez problemu) auto zapach spalin jest jak z katalizatora wydaję mi się odpowiedni i nie kopci, natomiast jak pochodzi dłużej to zaczyna dymić na siwo niebiesko i spaliny są już gryzące. Po przejechaniu kilkuset metrów problem znika. Dodam im dłużej pochodzi na wolnych obrotach tym bardziej zakopci na niebiesko już w czasie początkowej jazdy jak obroty dojdą do ok 1800-2000(wtedy włącza się turbina). Jeśli ktoś się spotkał z takim problemem i może go rozwiązał proszę o radę. PS. przebieg 290000 km, silnik 2.8dTI
Oczekuje na rozwiązanie
Renault Master II

Cenimy Twoją prywatność

Autocentrum.pl należy do grupy Wirtualna Polska Holding. Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.