Szukaj

Informacje o Renault Kangoo II Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW 2008-2013

Lata produkcji: 2008 – 2013
Segment: VANy
Produkowany od roku 1998, mały samochód dostawczy zaliczany do segmentu kombivanów. Renault Kangoo to najlepiej sprzedający się model w segmencie osobowo-dostawczych kompaktów (niemal 18 procent udziału w rynku). Auto w roku 2003 poddano obszernej modernizacji, a powstały w ten sposób model określono mianem Kangoo Phase II. W roku 2008 przedstawiono trzecią generację Renault Kangoo, czwarta natomiast zadebiutowała w roku 2013. Wariant dostawczy auta nosi nazwę Kangoo Express, z przedłużonym nadwoziem natomiast – Kangoo Maxi. Do roku 2009 w Ameryce Środkowej oraz w niektórych krajach Starego Kontynentu funkcjonował jako Nissan Kubistar. Na bazie Renault Kangoo stworzono także Dacię Dekker oraz Mercedesa Citana.
czytaj więcej
Powagosław
Aż chciałoby się powiedzieć: piękniejszy od Mercedesa. Mercedesa Citana, ale zawsze coś. Kangoo to wciąż ostoja funkcjonalności, pożyteczne auto rodzinne dla wielu Polaków. Ułamek stylistycznej zadziorności to wartość dodana w tym segmencie. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeśli opisując ten samochód na przestrzeni jego dziejów chcielibyśmy określić go komplementem „ładny” lub „ciekawy” to chyba przyszedł właśnie ten moment. Operacja przeszczepienia przodu z osobowych modeli Renault nawet się udała. Jakkolwiek to brzmi: Kangoo nigdy nie był ładniejszy ~Luzacjusz
Produkowany od 2008 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1461 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 105 KM (77 kW)
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 2000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 8
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(53%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Całokształt - Wyciszenie - Wentylacja i ogrzewanie

Wybrane oceny

3,9
~martenzyt
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
To mój drugi Kangur. Poprzednio miałem jedynkę z benzyniakiem 1,4. Był trochę mniejszy w środku i na zewnątrz. Przede wszystkim jednak był dużo lżejszy. Dlatego mimo tylko 75 KM, w mieście był znacznie bardziej żwawy od obecnego. Mój aktualny Kangur, za to, o wiele lepiej sprawdza się w trasie. Moc 105 KM wystarcza do szybkiej jazdy autostradowej i do wyprzedzania. Ponad 3 tys. obrotów można nawet powiedzieć, że jest dynamiczny. Jest to jednak okupione sporym zużyciem paliwa. Zarówno w mieście, jak i w czasie szybkiej jazdy pali za dużo jak na diesla. Miałem Golfa TDI, którego żadne katowanie nie mogło zmusić do spalenia więcej niż 6/100, a średnio palił 5-5,5/100. Mam też Cytrynę HDI, która pali średnio dokładnie tyle samo co Golf, a w trasie nawet 4-4,5/100. Niestety Kangur pali średnio 7,5/100, przy normalnej, mieszanej, w miarę dynamicznej jeździe. Owszem, można obniżyć tę średnią, ale to wymaga baaardzo dziadkowej jazdy. Generalnie jednak jestem zadowolony. Lubię wysokie samochody do których łatwo się wsiada. Auto kupiłem jako używane, w polskim salonie, z pełną historią. Wymieniłem rozrząd, płyny i filtry i jeżdżę. Auto nie rozpieszcza komfortem. Widać dostawczy rodowód. Siedzenia są twarde ale wygodne, wnętrze ergonomiczne. Składanie tylnej kanapy genialnie proste. Wolałbym z tyłu podwójne drzwi zamiast klapy, która jest ogromna i sprawia problemy na parkingach. Trochę ciężko chodzą boczne drzwi odsuwane. Bardzo trudno dogrzać wnętrze zimą i równie trudno schłodzić latem. Układ ogrzewania i klimatyzacji jest stanowczo za mało wydajny do takiego wnętrza. Zaznaczyłem, że nie kupiłbym drugi raz, ale to tylko dlatego, że widzę jak się to auto męczy przy moim obecnym sposobie wykorzystania. Krótkie jazdy po mieście to nie dla tego samochodu. Mając już jednego oszczędnego diesla w domu, lepiej drugie auto kupić małe i benzynowe.
4,7
~metmac
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
Nie chce mi się odpisywac na te głupkowate komentarze ludzi którzy uważają że dostawczak to powinien być niemal jak jakiś bentley. Mogę co najwyżej napisać coś od siebie. Kangoo II a nie III generacji , bo tutaj tez jest pomyłka , jest autem bardzo , ale to bardzo komfortowym , ergonomicznym , niezwykle wygodnym . Nie jest to trabant jak napisał to pewien maniak aut NRD . Jak chcesz se kupic trabanta to go kup i się nie udzielaj na temat auta którego na oczy nie widziałeś . Z jednym się zgodzę . Plastiki zamiast blach . Tyle że te plastiki mogą uratować Twoje życie gdy zdesperowany po przseczytaniu tego komentarza postanowisz żucić się pod kangoo\'rka . I taka jest ich rola , mają chronić bowiem przechodniów . Kolejne to to , że przy stłuczce z Suzuki Swift na mym kangoorze została tylko rysa i troche czerwonego lakieru Swifta , a sam Swift wygladał jakby z pociągiem się zderzył . I to wszystko co chciałem powiedzieć na temat tego autka . Znakomite do pracy , jeszcze lepsze dla rodziny . :) Pozdrawiam a kangoo serdecznie i gorąco polecam .
4,4
~adam
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
Kupiony od pierwszego właściciela z przebiegiem 62 tys, za 23,5 tys zł jako 8 latek. Przez 4 lata zrobiłem 35 tys. Woził 3 dzieci w fotelikach na tylnej kanapie. Nic lepszego w tej cenie (zmieść, 3 foteliki dla dzieci) z takim przebiegiem nie znalazłem. trafił się diesel choć wiedziałem że będę jeździł w 90% po mieście. Myślałem że dużo zapłaciłem bo była to górny pułap za to auto. Jednak zmieniłem zdanie po 4 latach jazdy.
Średnie spalanie dla Renault Kangoo II Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW 2008-2013
6,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,1
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
Auto rewelacyjne pod moją dzialaność, wożenie dzieci wózków tak jak by do tego zaprojektowany, składane przednie siedzenie = spanie , Spalanie średnio 7,1, raz ciut mniej , raz ciut więcej. Raczej lekko nie ma, noga b ciężka, chyba ze z dziećmi. Koszty małe w serwisie, Nic się nie psuje tylko ekspluatacyjne elementy. Nie podobał mi się i dalej tak jest ale swoją praktycznością kangur nadrabia i słowa złego nie powiem na to pudło. Jeszcze jedno ma aku od nowości 11lat i po 4 dniach mrozów odpala-to rekord. Renia naprawdę robi robotę na 100%.
6,3
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
Posiadam Kangoo 1.5 DCI w wersji 105KM, skrzynia 6 biegowa, bardzo zrywne i oszczędne auto. Średnie spalanie ze 150 tysięcy to około 6 litrów. Miasto 7l/100km, trasa 5,5l/100km, autostrada 120km/h 6l/100km, autostrada 140km/h 7l/100km, powyżej 140 pali jak smok (duże opory powietrza). Jeżdżąc bardzo ekonomicznie w trasie można zejść poniżej 5l.
7,0
Renault Kangoo II
Mikrovan 1.5 dCi 105KM 77kW
Gabaryty auta gabarytami, ale auto pali sporo jak na taki silnik. W miescie notuje 8l/100km niezaleznie od warunkow pogodowych i pory roku, a najczesciej jezdze sam z pustym bagaznikiem. Trasa Poznan-Wroclaw 6,2l/100 km spokojna jazda, rowniez bez obciazen. Kolega ktory jezdzi takim samym (1,5dCi 105km) i ma ciezka noge nie potrafi zejsc ponizej 9,5 w cyklu miejskim i 8 na trasie. Oszczedniejsze jest konkurencyjne Berlingo, ale Kangoo przyjemniej sie prowadzi.

Usterki Renault Kangoo II

Liczba wpisów: 10
Piszczące hamulce.
  • Renault Kangoo II
  • układ hamulcowy
Występowanie usterki:
Tak 8
Nie 1
Jestem użytkownikiem Renault Kangoo od pół roku. Po przebiegu 2 tys. km zaczęły piszczeć hamulce, nie tylko przy hamowaniu, podczas wolnej jazdy również. Ustarka została zgłoszona do serwisu w Al. Jerozolimskich w Warszawie. Oczywiście chciano się mnie pozbyć, gdyż jak serwis twierdzi gwarancja nie dotyczy układu hamulcowego. Nalegałem mocno, przeczyszczono klocki i tarcze. Poskutkowało może na 2 dni. Ponowna reklamacja przy 4 tys. km. Hamulce skrzypią nie do wytrzymania. Salon twierdz, że trzeba płacić za usługę, hamulce to części eksploatacyjne... brak słów, przymierzam się do poważnej "walki" z serwiesm, muszę znaleźć jednak odrobinę czasu. ..Chcesz mieć noy piszczący samochód...kup Renault Kangoo...
3 komentarze
Hamulce.
  • Renault Kangoo II
  • układ hamulcowy
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 2
Witam Posiadam Renault Kangoo od maja 2008. Rocznie robię około 100 000km. W tym modelu Kangoo występuje problem z układem hamulcowym mianowicie mowa tu o tarczach hamulcowych przednich. Po 40 000km tarcze były wymieniane ponieważ na samym środku tarczy został wytarty rów. Po założeniu nowych tarcz i klocków przez serwis Renault i przejechaniu 8 000 km problem się powtarza. Problem został zgłoszony do serwisu Renault - odpowiedź serwisu:" Proszę nie jeździć po kałużach" ;) Reklamacja odrzucona. Uznaje to za usterkę tego auta.
1 komentarz
Zapalające się same światła mrugające podświetlenie nie można kluczykiem zgasić samochodyu
  • Renault Kangoo II
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Mrugające podświetlenie licznika zapalające się same światła mrugające kierunki nie można zgasić auta kluczykiem
Renault Kangoo II Mikrovan