Szukaj

Informacje o Renault Kangoo I Minivan 1.2 60KM 44kW 1997-2003

Lata produkcji: 1997 – 2003
Segment: VANy
Produkowany od roku 1998, mały samochód dostawczy zaliczany do segmentu kombivanów. Renault Kangoo to najlepiej sprzedający się model w segmencie osobowo-dostawczych kompaktów (niemal 18 procent udziału w rynku). Auto w roku 2003 poddano obszernej modernizacji, a powstały w ten sposób model określono mianem Kangoo Phase II. W roku 2008 przedstawiono trzecią generację Renault Kangoo, czwarta natomiast zadebiutowała w roku 2013. Wariant dostawczy auta nosi nazwę Kangoo Express, z przedłużonym nadwoziem natomiast – Kangoo Maxi. Do roku 2009 w Ameryce Środkowej oraz w niektórych krajach Starego Kontynentu funkcjonował jako Nissan Kubistar. Na bazie Renault Kangoo stworzono także Dacię Dekker oraz Mercedesa Citana.
czytaj więcej
Powagosław
Aż chciałoby się powiedzieć: piękniejszy od Mercedesa. Mercedesa Citana, ale zawsze coś. Kangoo to wciąż ostoja funkcjonalności, pożyteczne auto rodzinne dla wielu Polaków. Ułamek stylistycznej zadziorności to wartość dodana w tym segmencie. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeśli opisując ten samochód na przestrzeni jego dziejów chcielibyśmy określić go komplementem „ładny” lub „ciekawy” to chyba przyszedł właśnie ten moment. Operacja przeszczepienia przodu z osobowych modeli Renault nawet się udała. Jakkolwiek to brzmi: Kangoo nigdy nie był ładniejszy ~Luzacjusz
Produkowany od 1997 do 2003 roku
Pojemność skokowa 1149 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 60 KM (44 kW) przy 5250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 93 Nm przy 2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Układ jezdny - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,5
~andrzejkosmaczewski@wp.pl
Renault Kangoo I
Minivan 1.2 60KM 44kW
Bardzo funkcjonalny pojazd , którym przewoziłem już wiele rzeczy , z którymi użytkownik zwykłej osobówki by już sobie nie poradił (meble kuchenne , lodówka , sofa 3-osobowa itp.) Świetny na wyjazdy rodzinne . Słaba dynamika , ale ponieważ rekompensowana jest oszczędnością paliwa , to pozostawiam to bez wpływu na ocenę . Szczególnie ,gdy,tak jak w moim wypadku , funkcjonalność i niezawodność przedkłada się nad "wyczyn" ;-) . Dodam jeszcze , że samochód jest wyposażony minimalistycznie (zero elektryki , wspomagania itd.)
3,9
~giantmen@wp.pl
Renault Kangoo I
Minivan 1.2 60KM 44kW
Nie mam żadnych problemów z wyjątkiem kilku drobiazgów -ale nie oczekuję komfortu i skórzanej tapicerki tylko niezawodności. Jeszcze ani razu nie odmówił mi posłuszeństwa - to jest dla mnie najważniejsze. Im mniej elektroniki w samochodzie , tym lepiej dla kierowcy. A gołe blachy w środku?Nie przeszkadza mi to. Mam tylko 3 uwagi : 1. Oryginalne części i przeglądy u dealera są BARDZO DROGIE. 2. Fabryczny alarm w kluczyku foxa - do bani. 3. Wyłącznik zespolony kierunkowskazów - po intensywnym użytkowaniu nadaje się do wymiany ( NIGDY nie milknący odgłos kierunkowskazów ,nawet wtedy , gdy ich w ogóle nie dotykasz), podobno bolączka wszystkich modeli - ale dlaczego takie gówno się psuje? Jakby tego było mało, kosztuje 450 lub 730 zł w zależności od koloru przełącznika.
3,9
~Pawlica87
Renault Kangoo I
Minivan 1.2 60KM 44kW
ogolnie autko oceniam na 5- bo jezdze duzo i najwazniejsza jest niezawodność i w miare tanie części zamienne< oczywiscie poza ASO bo serwisie ceny są z kosmosu> autko polecam dla osób ktore lubią przestrzen lub muszą miec autko ktore zadowoli i firme i rodzine a nie wyssie wszystkiego z portfela. jesli ktos chce super komfort i wnetrze to polecam VW caddy ale nalezy dolozyc min. kilkanascie tysiecy zlotych
Średnie spalanie dla Renault Kangoo I Minivan 1.2 60KM 44kW 1997-2003
7,0
l/100 km
9,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,4
Renault Kangoo I
Minivan 1.2 60KM 44kW
Zdecydowałem się założyć LPG do Kangoo silnik 1.2. Zakładałem instalację STAG(porządna polska marka) w najlepszej firmie w Krakowie i zapewniali mnie, że nic złego nie będzie się działo z silnikiem - to były oczywiście brednie,mające na celu złapać kolejnego naiwnego klienta.Zrobiłem około 7000 km i jeszcze przed końcem gwarancji skoczyło spalanie, instalacja zaczęła świrować. Zaden serwis nie był w stanie tego wyregulować i naprawić. Dopiero w ASO Renualt stwierdzono nieodwracalne deformacje cylindrów silnika.Remont przekraczał koszt używanego silnika, dlatego kupiłem taki na złomie i wróciłem do benzynki.Sądziłem się z firmą zakładającą mi gaz, na rozprawy zapraszano fachowców i inżynierów Renualt i ostateczna ekspertyza wykazała, że te silniki mają wadę materiałową i tankując gaz, który czasami na różnych stacjach może się okazać bardziej kaloryczny od standardowego i który ma większą temperaturę spalania niszczy bloki silnika.
6,1
Renault Kangoo I
Minivan 1.2 60KM 44kW
Fajny i żwawy silniczek do codziennej jazdy, a co ważne oszczędny i bezawaryjny (190 tys przebiegu i od nowości go miałem). Spokojna codzienna jazda miejska i podmiejska, czasem jakieś korki, to spalanie w okolicy 6,5 - 7,2L (lato/zima). Dynamiczna trasa, z wyprzedzaniem i momentami 120km/h i więcej, to w granicach 5,5 - 6,0L, natomiast spokojna trasa nie przekraczając tych 100km/h, to wynik 5,2 - 5,4L i sądzę, że przy odpowiednich warunkach i z zachowaniem maksimum eco-driving´u, spokojnie można zrobić i równe 5,0 :)
5,3
Renault Kangoo I
Minivan 1.2 60KM 44kW
Autko mało pali, według mnie nie jest awaryjne (przejechałem ponad 200 tys. km tym autem i wymieniłem w nim tylni zderzak (autko stało na parkingu i ktoś w nie uderzył), pompę paliwa x 1, no i klocki hamulcowe jak w każdym aucie) Ceny części są małe i to duży plus.

Usterki Renault Kangoo I

Liczba wpisów: 36
silnik sie zatrzymał podczas jazdy zaczął rzęić i zgasł
  • Renault Kangoo I
  • silnik
  • 245 tys. km
Witam . Podczas jazdy w silniku zaczeło coś rzęzić i po chwili silnik zgasł . Nie da się odpalić jakby go coś blokowało. Ktoś pomoże? Auto jest po regeneracji wtrysków swieżutko. Wymianie oleju i wszystkich filtrów.
Oczekuje na rozwiązanie
falujący wskaźnik temperatury
  • Renault Kangoo I Minivan 1.2 i 16V 75KM 55kW 1997-2003
  • układ chłodzenia
podczas jazdy wskazówka temperatury od pozycji poziomej ( normalna temperatura pracy)opada kilka kresek w dół a później się podnosi do normalnej temperatury tak się dzieje nawet przy jeździe ze stałą prędkością powtarza się to ciągle faluje w dół i w górę .Czujnik temperatury w bloku już wymieniłem ale efekt jest taki sam.Nie ubywa mi płynu chłodzącego .silnik pracuje normalnie nie traci mocy nie szarpie tylko ta wskazówka faluje.Proszę o pomoc morze ktoś miał taką usterke.
Problem rozwiązany
6 komentarzy
falujący weskaźnik temperatury
  • Renault Kangoo I Minivan 1.2 i 16V 75KM 55kW 1997-2003
  • układ chłodzenia
faluje wskaźnik temperatury podczas jazdy równomiernej na stałych obrotach wskaźnik opada (wskazówka)cztery kropki w dół i za chwilę wzrasta do normalnego poziomu.Czujnik temperatury w bloku już wymieniłem ale efekt jest ten sam jak przy tamtym . Wskazówka nie przekracza w górę normalnej temperatury silnik zachowuje się normalnie nie traci mocy nie szarpie nie gaśnie.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Renault Kangoo I Minivan