Szukaj

Informacje o Renault Kangoo I Minivan Facelifting 2003

Lata produkcji: 2003 – 2005
Segment: VANy
Produkowany od roku 1998, mały samochód dostawczy zaliczany do segmentu kombivanów. Renault Kangoo to najlepiej sprzedający się model w segmencie osobowo-dostawczych kompaktów (niemal 18 procent udziału w rynku). Auto w roku 2003 poddano obszernej modernizacji, a powstały w ten sposób model określono mianem Kangoo Phase II. W roku 2008 przedstawiono trzecią generację Renault Kangoo, czwarta natomiast zadebiutowała w roku 2013. Wariant dostawczy auta nosi nazwę Kangoo Express, z przedłużonym nadwoziem natomiast – Kangoo Maxi. Do roku 2009 w Ameryce Środkowej oraz w niektórych krajach Starego Kontynentu funkcjonował jako Nissan Kubistar. Na bazie Renault Kangoo stworzono także Dacię Dekker oraz Mercedesa Citana.
czytaj więcej
Powagosław
Aż chciałoby się powiedzieć: piękniejszy od Mercedesa. Mercedesa Citana, ale zawsze coś. Kangoo to wciąż ostoja funkcjonalności, pożyteczne auto rodzinne dla wielu Polaków. Ułamek stylistycznej zadziorności to wartość dodana w tym segmencie. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeśli opisując ten samochód na przestrzeni jego dziejów chcielibyśmy określić go komplementem „ładny” lub „ciekawy” to chyba przyszedł właśnie ten moment. Operacja przeszczepienia przodu z osobowych modeli Renault nawet się udała. Jakkolwiek to brzmi: Kangoo nigdy nie był ładniejszy ~Luzacjusz

Renault Kangoo I Minivan Facelifting 2003 – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Ogólna ocena
3,9 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(66%)

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Układ jezdny - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,4
~Robert
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.2 i 16V 75KM 55kW
Zakupiłem go w 2012 tylko z powodu korzystnej ceny 3,2 tys zł z firmy gdzie pracowałem. Sprzedali mi go bo myśli że silnik jest uszkodzony, gdyż pracował na 3 garach, a okazało się że przepalona była cewka zapłonowa. Poważniejsze awarie zaczęły się po roku, gdzie musiałem zregenerować instalację LPG. Ogólnie w Kangoosie występowały częste wizyty u mechanika z jakimiś pierdółkami, co było trochę irytujące. Na pocieszenie koszty napraw nie były duże. Zaskoczyła mnie blacha, ocynkowana i przy samochodzie 12 letni zero rdzy. Dodatkowo duży pojemność bagażowa, a posiadanie kratki usprawnia przewożenie dużej ilość bagażu Dużym minusem to silnik. 1149ccm choć miał 75KM.
4,2
~Tomek 76
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 65KM 48kW
Kupiłem auto za 13k PLN netto. Pochodziło z polskiej dystrybucji i jeździło w firmie handlowej. Przy zakupie miał 112k KM, teraz ma 168k km. Cudów nie oczekiwałem i jest ...nieźle. Jedyne, co mnie \"boli\", to fakt, że trzeba nie przekraczać 115 km/h, aby uzyskać rozsądny poziom spalania (trasa). Powyżej tej prędkości, spalanie rośnie zbyt wiele. Poza tym kupiłbym to samo auto, ale z silnikiem 85KM. Brakuje jednak prędkości na autostradzie - aby zaoszczędzić, należy nie przekraczać 115km/h. Mój brat ma w megane 85KM i pali mu na autostradzie tyle samo przy 130 km/h, co mi przy 110 km/h. Ja kupiłem celowo takie auto, aby się ograniczać prędkościowo lecz chyba ciut ...przesadziłem. Ale do miasta i krótkie trasy idealne. Warto rozważyć zakup daci logan, co ja niniejszym rozważam. Praktycznie to samo, co kangoo (prócz wymiarów skrzyni), a kosztuje naprawdę niedużo (stosunkowo).
4,4
~metmac
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 82KM 60kW
Ogólnie czytając komentarze niektórych domniemanych uzytkówników kangoo\'rka myslałem że dostane padaczki. Przykładem tego może być uzytkownik dafix , który napisał o kangoo tak : Ktoś kto dopuścił ten \"samochód\" do ruchu powinie siedzieć w wienzieniu! Zmuszony zrobić nim kilkaset kilometrów - nabawiłem się boleści kręgosłupa - tak niewydażone są wśrodku siedzenia - moją współpasażerkę bolał niemiłosiernie tyłek.Podczas jazdy siadł też guzik od sterowaia szybą. Auto jest idiotyczne i nieprzyjemne w prowadzeniu. Zero konfortu za to sama niewygoda. Ogólnie auto dla masochistów. W podobnym aucie kolegi zacina się zamek tylnych drzwi oraz miewa trudności z jego odpaleniem. Oglnie jak dla mnie maxymalny bubel. A więc od początku . Do więzienia powinno wsadzać się osoby które uważają że auto typowo dostawcze , możę pełnic rolę auta niemal klasy wyższej . Kolejne to że nawet taki kangoo zapewni ci lepszy komfort niż inne auta , typowo rodzinne (a co do kręgosłupa to polecam neurochirurga :) ). Co do \'guziczka\' ,to w nieumiejętnych rękach nieździwiłbym się jakby koła odpadły . Ale najlepsze przed nami . \'Auto jest idiotyczne i nieprzyjemne w prowadzeniu\'. Idiotyczny może być kierowca , a nie auto . A co do prowadzenia . Zauważyłeś że kangoo\'rki są wyższe niż szersze ? A w dodatku waża mniej niż np. VW golf III ? Wielka szkoda , ja zawsze pierw patrze na to ... A więc powiem coś od siebie o autku . Bardzo przyjemny , potrafi odwdzięczyć się niezawodnością w każdej sytuacji . Prawdą jest że na dużych wąskich łukach przy 100 km/h troszeczke tył ucieka ale każdy z was mu zapewne wybaczy . P.S. Tak po za tym . TO dobry przyjaciel rodziny :D :)
Średnie spalanie dla Renault Kangoo I Minivan Facelifting 2003
7,1 – 8,9
l/100 km
5,7 – 6,7
l/100 km
8,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,5
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 82KM 60kW
Silnik o dobrej kulturze pracy znakomicie dopasowany do tego modelu, może być odpowiednio oszczędny lub szybki /oczywiście w granicach rozsądku jak na tego typu auto/. Minimalne spalenie jakie udało mi się osiągnąć to 4 l/100km, było to możliwe dzięki utrzymywaniu prędkości zaledwie ok. 70 km/h i ciągłej kontroli wskazań komputera pokładowego, aby nie przekraczać spalania 4l. Samochód jest oszczędny przy jeździe na drogach podmiejskich, gdzie rzadko stoi się w korkach, a nie ma możliwości rozpędzenia się. Na autostradzie nie jest oszczędny jeżeli jedzie się z prędkościami autostradowymi, utrzymanie średniego spalania 6l na autostradzie wymaga wprawy. Jazda z prędkością do 130km/h jest znośna, po przekroczeniu tej prędkości robi się głośno, słychać opływ powietrza /być może też z uwagi na owiewkę otwieranego dachu/. Bardzo dobrze jeździ się na 4 biegu, gdyż na tym biegu jest odpowiednio silny i zrywny, a jednocześnie oszczędny. Na 4 biegu można jechać oszczędnie w granicach 3,5l z prędkością 60-70km/h, by za chwilę gwałtownie przyspieszyć.
5,5
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 82KM 60kW
Średnie spalanie to 5,4l ON w trybie idealnie mieszanym; dojeżdżam do pracy 30km w jedną stronę, z czego 10km to autostrada (120-130kmh), 10km wiochy i drogi na terenie niezabudowanym (70-100kmh) a 10km to jazda w warunkach miejskich, zarówno w korkach jak i bez. Samochód zaskakująco dynamiczny jak na te swoje 84 KM, prowadzi się bardzo dobrze jak na bądź co bądź dostawczaka. Wyciszenie wnętrza bardzo przyzwoite, jedyny hałas słychać na dziurach (zawieszenie sprawne). Boli odrobinę spartański wygląd wnętrza, jakkolwiek auto jest dobrze wyposażone (klima, pełna elektryka, poduchy, alarm, sterowanie z kierownicy, komputer itd), to goły metal aż kłuje w oczy. Wracając do spalania: rekordowo wysokie zanotowałem na zakopiance, w sporym ruchu, w aucie 4 osoby + bagaż, na dachu spora trumna z nartami. Temperatura mocno ujemna. Wyszło mi wtedy 6,5l/100km. Po powrocie do domu zrestartowałem komputer i w ramach eksperymentu przez tydzień jeździłem z trumną na dachu. Spalanie cały czas wynosiło 6,5l. Po ściągnięciu trumny i kolejnym restarcie wróciłem magicznie do 5,4l. Wniosek: kangurek obciążenia i ruchu się nie boi, natomiast plastikowy żagiel podnosi dramatycznie spalanie. W trasie wakacyjnej (trochę autostrad, trochę zwiedzania wioch, trochę dróg szybkiego ruchu) pali okrągłe 5 litrów. Stosunek dynamika/spalanie jak najbardziej korzystny!
5,3
Renault Kangoo I
Minivan Facelifting 2003 1.5 dCi 82KM 60kW
Przejechałem do tej pory ok. 40 tysięcy km (kupiony przy przebiegu ok. 80kkm). Z konkretnych tras spalanie wygląda tak: 5 osób + pełen bagażnik Lublin-Warszawa-Łódź-Koło-Lublin 5,6; Lublin-Zakopane-Lublin 5,8 - takie spalanie starając się jechać w okolicy 110km/h, 130 max. Jadąc samemu Lublin-Katowice-Lublin 4,7 - też rzadko więcej niż 130km/h. Wyjazd do Chorwacji w 3 osoby i pełen bagażnik 5,6 jadąc dość często 150-160km/h. Dane z tankowania za każdym razem "pod korek". Komputer przekłamuje o 0,5l w dół, w tej chwili pokazuje mi średnie spalanie 4,9

Usterki Renault Kangoo I

Liczba wpisów: 36
silnik sie zatrzymał podczas jazdy zaczął rzęić i zgasł
  • Renault Kangoo I
  • silnik
  • 245 tys. km
Witam . Podczas jazdy w silniku zaczeło coś rzęzić i po chwili silnik zgasł . Nie da się odpalić jakby go coś blokowało. Ktoś pomoże? Auto jest po regeneracji wtrysków swieżutko. Wymianie oleju i wszystkich filtrów.
Oczekuje na rozwiązanie
falujący wskaźnik temperatury
  • Renault Kangoo I Minivan 1.2 i 16V 75KM 55kW 1997-2003
  • układ chłodzenia
podczas jazdy wskazówka temperatury od pozycji poziomej ( normalna temperatura pracy)opada kilka kresek w dół a później się podnosi do normalnej temperatury tak się dzieje nawet przy jeździe ze stałą prędkością powtarza się to ciągle faluje w dół i w górę .Czujnik temperatury w bloku już wymieniłem ale efekt jest taki sam.Nie ubywa mi płynu chłodzącego .silnik pracuje normalnie nie traci mocy nie szarpie tylko ta wskazówka faluje.Proszę o pomoc morze ktoś miał taką usterke.
Problem rozwiązany
6 komentarzy
falujący weskaźnik temperatury
  • Renault Kangoo I Minivan 1.2 i 16V 75KM 55kW 1997-2003
  • układ chłodzenia
faluje wskaźnik temperatury podczas jazdy równomiernej na stałych obrotach wskaźnik opada (wskazówka)cztery kropki w dół i za chwilę wzrasta do normalnego poziomu.Czujnik temperatury w bloku już wymieniłem ale efekt jest ten sam jak przy tamtym . Wskazówka nie przekracza w górę normalnej temperatury silnik zachowuje się normalnie nie traci mocy nie szarpie nie gaśnie.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Renault Kangoo I Minivan Facelifting 2003