Szukaj

Informacje o Renault Espace IV Grand Espace Facelifting

Lata produkcji: 2012 – 2014
Segment: VANy
Produkowana w latach 2002-2014 czwarta generacja modelu. Inaczej niż w przypadku poprzednich generacji, Renault Espace czwartej generacji był pierwszym od podstaw projektowanym i wytwarzanym przez Renault. Poprzednie generacje auta, na zlecenie Renault, produkowane były w fabrykach firmy Matra. Renault Espace IV powstał na tej samej platformie podłogowej co modele Vel Satis oraz Laguna drugiej generacji. Samochód aż trzykrotnie poddawano modernizacji, co miało miejsce w następujących latach: 2006, 2010 i 2012. Auto było ostatnim klasycznym vanem Espace, przed przeobrażeniem modelu w samochód typu crossover.
czytaj więcej
Powagosław
Espace pierwotnie był rewolucją i przypomina o czasach, w których hasło „Renault” kojarzyło się z odważnymi projektami i innowacją. Dziś Espace znów wieszczy rewolucyjną zmianę. Nie wiadomo jeszcze, co z niej wyniknie. Na razie wiemy, że pod względem wizualnym wyszło na światowym poziomie. ~Powagosław
Luzacjusz
Aż tak nowatorski jak Renault go określa to nie jest. Ale dość zgrabny i całkiem efektowny, to i tak sporo przy aucie rodzinnym. No i plus za reklamę z Kevinem Spacey. Świetna. Wyguglujcie sobie ;) ~Luzacjusz

Renault Espace IV Grand Espace Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 6
Średnica zawracania 11,4 m
Długość 4856 mm
Szerokość 1894 mm
Wysokość 1746 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1801 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2024 mm
Rozstaw osi 2868 mm
Rozstaw kół - przód 1574 mm
Rozstaw kół - tył 1556 mm
Zwis przedni 1021 mm
Zwis tylny 967 mm
Prześwit 175 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 940 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 913 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1564 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1570 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 3050 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 456 l
Wysokość progu załadowczego 562 mm
Drzwi tylne - wysokość 1045 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Widoczność + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Renault Espace IV Grand Espace Facelifting
8,5 – 9,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,4
Renault Espace IV
Grand Espace Facelifting 2.0 dCi 150KM 110kW
Espace 2,0 dci 150 km roczmik 2008 (a nie 2012) to dobry samochód z dobrym silnikiem, lubiącym paliwo. Mam go już prawie rok, zrobiłem kilkanaście tys. km. Od pół roku prowadzę dziennik kosztów średnie spalanie z tego okresu to 10,7 l/100km. Mój rekord ecodrivingu to 7,6 z lekką przyczepką (bez przyczepki zawsze było więcej, może dlatego, że nie musiałem jechać 70km/h). Robiłem ostanio testy spalania i wyszło, że najmniej pali na niskich obrotach i niskich prędkościach, po płaskiej trasie, każda górka to spory skok spalania, wyniki: 1) jazda do 60km/h na 5 biegu na ktrótkim odcinku (trasa ok. 5km) remontowanej ekspresówki trasa gładka i płaska - spalanie 5,6; 2) jazda do 90km/h trasa 180km w nocy, bez korków - spalanie 7,6; 3) jazda ze stałą prędkością 120km/h przez 40km - spalanie 9,1 lub 9,7 nie pamiętam 4) jazda ze stałą prędkością 140 km/h przez 20km - spalanie 10,7, pod wiatr ok. 12,0 5) miasto, krótkie odcinki jazda dynamiczna - spalanie 12,5-13,0
10,4
Renault Espace IV
Grand Espace Facelifting 2.0 dCi 150KM 110kW
Espace 2,0 dci 150 km roczmik 2008 (a nie 2012) to dobry samochód z dobrym silnikiem, lubiącym paliwo. Mam go już prawie rok, zrobiłem kilkanaście tys. km. Od pół roku prowadzę dziennik kosztów średnie spalanie z tego okresu to 10,7 l/100km. Mój rekord ecodrivingu to 7,6 z lekką przyczepką (bez przyczepki zawsze było więcej, może dlatego, że nie musiałem jechać 70km/h). Robiłem ostanio testy spalania i wyszło, że najmniej pali na niskich obrotach i niskich prędkościach, po płaskiej trasie, każda górka to spory skok spalania, wyniki: 1) jazda do 60km/h na 5 biegu na ktrótkim odcinku (trasa ok. 5km) remontowanej ekspresówki trasa gładka i płaska - spalanie 5,6; 2) jazda do 90km/h trasa 180km w nocy, bez korków - spalanie 7,6; 3) jazda ze stałą prędkością 120km/h przez 40km - spalanie 9,1 lub 9,7 nie pamiętam 4) jazda ze stałą prędkością 140 km/h przez 20km - spalanie 10,7, pod wiatr ok. 12,0 5) miasto, krótkie odcinki jazda dynamiczna - spalanie 12,5-13,0
9,1
Renault Espace IV
Grand Espace Facelifting 2.0 dCi 150KM 110kW
auto w cyklu miejskim (miasto 20 tys. mieszkańców, mało korków) spala 10 litrów przy oszczędnej jeździe i ciężko zejść niżej, przy jeździe dynamicznej spalanie w mieście może być do 2 litrów wyższe. W trasie auto spala moim zdaniem optymalnie. Przy szybkiej jeździe nie przekracza 8,7 litra, czy zima czy lato. Jak ktoś chciałby jechać 90km/h to spali 6 litrów.

Usterki Renault Espace IV

Liczba wpisów: 24
Silnik - gaśnie na niskich obrotach tylko wtedy jak jest rozgrzany
  • Renault Espace IV Van 2.2 dCi 150KM 110kW 2002-2012
  • silnik
Witam. Od niedawna mam problem z silnikiem. Gaśnie, gdy się rozgrzeje do wyższej temperatury (5 kresek). Na autostradzie padła mi pompa wtryskowa, taką diagnozę postawili niemieccy mechanicy oraz mój mechanik. Pompa wysokiego ciśnienia została wymieniona (używka). Zrobiłem ok. 1000 km i zaczął gasnąć silnik na niskich obrotach, do tego falują niskie obroty i słabnie. Co ciekawe na zimnym silniku wszystko jest ok. Czujnik położenia wału sprawdzony na zimnym i ciepłym czujniku. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Proszę o pomoc, kończą mi się pomysły.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Koło zębate pośrednie rozrządu 2.2 Dci.
  • Renault Espace IV
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 2
Dzien dobry!Sprawa dotyczy kola zebatego,posredniego w rozrzadzie-popularnie nazywanego \\\"kasatorem luzow miedzyzebnych\\\".Pomysl dobry,natomiast jakosc materialu niestety nie.Po latach jakosc sie poprawila ale bywa tak jak mialo tomiejsce w moim aucie-161.000km wymiana rozrzadu+pompa wody+\\\"slynne\\\" kolo(faktury z Renault).Zakupilem auto u znajomego mechanika i sprzedawcy aut uzywanych w Marsylii z przebiegiem 164.000km-jazda probna-1/pedal sprzegla zostajacy od czasu do czasu w podlodze 2/dziwne gruchotanie slyszalne na wolnych obr. lub w czasie jazdy ze st. predkoscia ok.100/110 km/h z prawego przodu(lekko przytlumione).Zrodlem tego bylo w/w kolo z zaledwie 3 tys.km.Mam juz 190.000km, przeszkadza ale nic sie nie dzieje.
Mała pojemność miski olejowej.
  • Renault Espace IV
  • silnik
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
wada fabryczna silnika 2,2dci za mała pojemność miski olejowej i zbyt długie przebiegi zalecane przez fabrykę dot. wymiany oleju{30 000km} to wina zatarcia panewek na wale oraz uszkodzeń turbiny.Nie ma takiego oleju syntetycznego który to wytrzyma.Jestem w temacie bo kupiłem takie auto z Austii z książką serisową-wymiany oleju co 30 000km i efekt uszkodzona turbina i oczywiście zatarta{obrócona} panewka. Wału się nie szlifuje.Naprawa to kosztowna impreza.radzę wymieniać olej co 10000km.pozdrawiam toma
1 komentarz
Renault Espace IV Grand Espace Facelifting