Szukaj

Informacje o Renault Austral 1.3 Mild Hybrid 158KM 116kW od 2022

Lata produkcji: 2022 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2022 roku
Pojemność skokowa 1332 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 158 KM (116 kW) przy 5250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1800-3750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 72,2 x 81,3 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 39% / przeciw: 61%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,7
~Jacek Fronczewski
Renault Austral
SUV 1.3 Mild Hybrid 158KM 116kW
W mojej opini autem jeździ się doskonale a każda chwila to delektowanie się jazdą, a po przyjedzie na miejsce docelowe nasuwa się myśl... szkoda że to już :) Co przekłada się na takie odczucia? Na pewno między innymi komfort podróżowania, miekkość zawieszenia, bardzo dobre systemy wspomagające kierowcę, oraz odważne innowacyjne rozwiązania. Jeżeli chodzi o wady, bo oczywiście każde auto je posiada i tu nie jest inaczej, na pewno duże zewnętrzxne lusterka są plusem (bardzo dobra widoczność) jak i minusem (przy dużych prędkościach głównie to one potęgują hałas, szum wiatru dochodzący z zewnątrz). Polecam koniecznie kupić auto z aktywnym tempomatem, dzięki niemu i tylko w takiej wersji mamy również asyste jazdy w korku co jest świetną sprawą.
2,8
~Kotip
Renault Austral
SUV 1.3 Mild Hybrid 158KM 116kW
Z marką RENAULT mam do czynienia od 10 lat. AUSTRALA mam od ponad roku. przedtem miałem KADJARA,wszystko auta zakupione w salonie GÓRNY-POCZYNEK w GŁOGOWIE. Austral miał być przeskokiem technologicznym od poprzednika, nic nie miało czeszczeć, miał być cichy. No niestety nic bardziej mylnego.po 3-4 miesiącach czeszczenie plastików było słyszalne niemal wszędzie,dostawałem białej gorączki,potem zacząłem odczuwać zbytni szum podczas jazdy na wysokości bocznej szyby,drzwi.Serwis zdecydował o wymianie uszczelek opasających drzwi. Po wymianie zamiast się polepszyć, to się pogorszyło. Oczywiście firma RENAULT POLSKA umyła ręce. Następnie w sumie świeża sprawa odbyłem jazdę w sumie testową wraz z szefem serwisu. Sprawdzaliśmy poziom hałasu w aucie podczas jazdy. W aucie do jazdy testowej wskazania wyniosły 94 dB, w moim australu,kyóry był profesjonalnie wyciszony w firmie TOP AUTO we Wrocławiu wskazania wyniosły 85 dB. Dosyć żenujące. Przykładowo 85 dB,jest to dopuszczalna górna granica hałasu na stanowisku pracy. Każdy kolejny dB są to przekroczenia norm hałasu i należy stosować ochronniki słuchu. moim zdaniem firma RENAULT powinna informować o tym fakcie kupujących i wyposażać akurat ten model auta w ochronniki słuchu lub spory zapas stoperów.
2,7
~Fakierman
Renault Austral
SUV 1.3 Mild Hybrid 158KM 116kW
Kupiłem nowego 1.3 158KM . Kilka miesięcy cieszyłem się ale radość już mija. Bardzo irytuje mnie dźwięk włączającego się silnika spalinowego i jego charakterystyczny warkot typowy dla 3 - cylindrówek , cisza gdy jedzie się napędem elektrycznym . Lakier rysuje się nawet od patrzenia na niego. To samo szyba, trochę pyłków, piachu po nocy i po przemyciu już porysowana. Cokolwiek w samochodzie byle dotyk i porysowane ,Wydajność wentylacji / klimatyzacji daleko odbiega od innych marek . Asystenci drogowi z inne epoki działają tak że nie da się tego opisać ( TRAGICZNIE Mazda 6 z 2014r miała lepsze ) Harman-Karton - taki sobie, sub ledwo pomrukuje z bagażnika nawet przy tonach niskich ustawionych na max; Pliki muzyczne z nośnika USB (niestety tylko C) rozpoznawane na zasadzie chybił-trafił, uda się albo nie; Bardzo krótkie siedziska, męczące w dłuższej trasie. Przestrzeń bagażowa bardzo słaba katalogowe dane to bajka . Podsumowując rozczarowujące aut na pewno bym ponownie nie wybrał .

Usterki Renault Austral

Liczba wpisów: 6
Błąd uszkodzonej skrzyni biegów
  • Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Po 46 przejechanych (od nowości) kilometrach nie chciał ruszyć z postoju, pojawiła się informacja o uszkodzeniu silnika elektrycznego. Został wymieniony silnik elektryczny na nowy, po przejechaniu kolejnych 1400km w trakcie jazdy auto szarpnęło i zgasło na środku ulicy. Informacja na wyświetlaczu : "uszkodzona skrzynia biegów, ustaw bieg w pozycji P". Po ustawieniu na pozycję "P" i następnie przełączeniu na "D" pojawia się poprzednia informacja "ustaw bieg w pozycji P". Po przejechanych w sumie 1500km od nowości, auto trafia po raz drugi na lawete i serwis. Nie polecam
1 komentarz
brak ładowarki indukcyjnej
  • Renault Austral 1.3 Mild Hybrid 158KM 116kW od 2022
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Po odebraniu nowego auta w maksymalnej wersji i dokupionymi wszystkimi opcjami okazało się ,że nie działa ładowanie indukcyjne. Po kilku telefonach do serwisu i na infolinię poinformowano mnie, że moje auto nie ma takiej ładowarki . W opisach , filmach instruktażowych , samochodzie testowym - wszędzie jest . Zostałem oszukany . Oprócz tego nie ma na wyposażeniu instrukcji obsługi w wersji papierowej. Nie działa też DAB, panowie z infolinii d/s multimediów powiedzieli mi , że jest tak dożo różnych systemów, że nie sposób znać je wszystkie.
Problem rozwiązany
14 komentarzy
Stukanie w tyle auta
  • Renault Austral 1.3 Mild Hybrid 158KM 116kW od 2022
  • inne
  • 29 tys. km
Jak tylko wyjechałem autem z salonu,w tylnej części nadwozia slychac stukanie ale uwaga tylko podczas słonecznych dni.Aso podjęło się problemu lecz niestety problem powrócił. Auto stało w serwisie 8 tyg. Renault Polska nie ma chyba pojęcia o co chodzi i w ciemno próbuje coś zrobić.
Oczekuje na rozwiązanie
Renault Austral