Szukaj

Informacje o Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2023 roku
Pojemność skokowa 1199 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 75,5 x 89,3 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Wyciszenie - Silnik - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,4
~Normalny
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Silnik spalinowy włącza się często, od razu na wysokich obrotach i jest przy tym wyraźnie słyszalny i odczuwalny wibracje przechodzą na kierownicę . Z okolic słupków A do kabiny / przy predkościach od 100 km/h / przedostaje się bardzo uciążliwy świst powietrza. Jak na cenę samochodu, wyciszenie jest zaskakująco słabe by nie stwierdzić fatalne . Materiały wykończeniowe w górnych partiach deski i drzwi przyjemne w dotyku i miłe dla oka , ale w samochodzie z nieco ponad 10 tysiącami km przebiegu skrzypią już uchwyty przednich drzwi, skrzypi konsola centralna przy opieraniu się o podłokietnik, a przy sterowaniu klimatyzacją przyciskami, skrzypi ekran. Zdecydowanie za dużo tych "atrakcji" jak na samochód za nie małe jednak pieniądze . W moim przypadku spalanie wynosi 7 litrów komputer zaniża o ok 1,3 litra . Po rozmowach w serwisie tak na boku dowiedziałem się już się boją ewentualnych napraw tej bardzo skomplikowanej konstrukcji. A dodam mieli akcje serwisowa gdzie wymieniano masowo skrzynie na nowe jednak teraz maja je naprawiać . Ciekawy jestem co będzie za dwa lata . Bo ja coraz bardziej żałuję zakupu jak by to nie było człowiek ciężko pracował by kupić nowe auto a tu mamy takie kwiatki a o wielu nawet nie wspomniałem . A może FL coś zmieni bo obecnie aut jest słabe .
4,9
~M@teusz
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
Samochód oceniam fantastycznie, jest to mój samochód służbowy, aktualnie przejechałem nim niecałe 15 tys km. Komfort na zdecydowanie wyższym poziomie niż Arkana (poprzednie służbowe) - oczywiście do klasy premium jeszcze brakuje. Wewnątrz jak i na zewnątrz auto robi wrażenie nawet na osobach postronnych - jeżdżę wersją Alpine - nie dowierzają, że to jest Renault. Widziałem opinie dotyczące samochodu po jeździe testowej, uważam że są niesłuszne i pochopne, oczywiście silnik spalinowy posiada 3 cylindry, ale jego pracy nie nazwał bym traktorem tylko fajnym brzmieniem (nigdy nie będzie to V6 czy V8), jeżeli ktoś jeździ po mieście to większość trasy spędzi w ciszy (gdyż auto jeździ się praktycznie na elektryku non stop).
3,7
~NO
Renault Austral
SUV 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
W tym roku zacząłem szukać auta dla siebie. . Jako, że w domu mamy już Renault Arkanę, z której jesteśmy zadowoleni, z wielką niecierpliwością czekałem na Rafale. W międzyczasie jednak oglądałem inne samochody i odbywałem też jazdy testowe. Między innymi przejechałem się Renault Australem. Jeny, powiedzieć, że byłem tą jazdą rozczarowany, to nic nie powiedzieć. Samochód jechał dosłownie jak traktor, a manetka zmiany biegów przy kierownicy, to dla mnie totalne nieporozumienie. O ile Austral jest ładny z zewnątrz i znośny w środku, to jazda nim sprawiała wrażenie jakbym jechał 25-letnim gruzem, a nie nowym samochodem. Ostatecznie odpuściłem pomysł w ogóle z kolejnym Renault. I wybrałem Tiguana III, której jestem mega zadowolony.

Usterki Renault Austral

Liczba wpisów: 6
Błąd uszkodzonej skrzyni biegów
  • Renault Austral 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW od 2023
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Po 46 przejechanych (od nowości) kilometrach nie chciał ruszyć z postoju, pojawiła się informacja o uszkodzeniu silnika elektrycznego. Został wymieniony silnik elektryczny na nowy, po przejechaniu kolejnych 1400km w trakcie jazdy auto szarpnęło i zgasło na środku ulicy. Informacja na wyświetlaczu : "uszkodzona skrzynia biegów, ustaw bieg w pozycji P". Po ustawieniu na pozycję "P" i następnie przełączeniu na "D" pojawia się poprzednia informacja "ustaw bieg w pozycji P". Po przejechanych w sumie 1500km od nowości, auto trafia po raz drugi na lawete i serwis. Nie polecam
1 komentarz
brak Å‚adowarki indukcyjnej
  • Renault Austral 1.3 Mild Hybrid 158KM 116kW od 2022
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Po odebraniu nowego auta w maksymalnej wersji i dokupionymi wszystkimi opcjami okazało się ,że nie działa ładowanie indukcyjne. Po kilku telefonach do serwisu i na infolinię poinformowano mnie, że moje auto nie ma takiej ładowarki . W opisach , filmach instruktażowych , samochodzie testowym - wszędzie jest . Zostałem oszukany . Oprócz tego nie ma na wyposażeniu instrukcji obsługi w wersji papierowej. Nie działa też DAB, panowie z infolinii d/s multimediów powiedzieli mi , że jest tak dożo różnych systemów, że nie sposób znać je wszystkie.
Problem rozwiÄ…zany
14 komentarzy
Stukanie w tyle auta
  • Renault Austral 1.3 Mild Hybrid 158KM 116kW od 2022
  • inne
  • 29 tys. km
Jak tylko wyjechałem autem z salonu,w tylnej części nadwozia slychac stukanie ale uwaga tylko podczas słonecznych dni.Aso podjęło się problemu lecz niestety problem powrócił. Auto stało w serwisie 8 tyg. Renault Polska nie ma chyba pojęcia o co chodzi i w ciemno próbuje coś zrobić.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Renault Austral