Szukaj

Informacje o Renault 19 II Sedan 1.7 i 75KM 55kW 1992-1996

Lata produkcji: 1992 – 1996
Segment: Niższa klasa średnia
Produkowany od 1992 do 1996 roku
Pojemność skokowa 1721 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 75 KM (55 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 127 Nm przy 2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku jednopunktowy (SPI, CPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Widoczność

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Wentylacja i ogrzewanie
Åšrednie spalanie dla Renault 19 II Sedan 1.7 i 75KM 55kW 1992-1996
7,4
l/100 km
9,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,0
Renault 19 II
Sedan 1.7 i 75KM 55kW
Nie wiem , może to kwestia ustawienia gazu ale w zimie pali 15 a nawet raz przy dużych mrozach 18 litrów gazu!!! W lecie trasa - 8 litrów nie mniej, w mieÅ›cie 10-11 litrów. Silnik jest dosyć sÅ‚aby także trzeba go trochÄ™ mÄ™czyć żeby jechaÅ‚o siÄ™ w miarÄ™ dynamicznie. Poza tym samochód bardzo fajny, przejechaÅ‚em nim w ostatnie pół roku 30 tys i nic siÄ™ nie psuje. Jedyny minus to że chla gaz jak debil. Ale ogólnie jest ok. NastÄ™pny bÄ™dzie na pewno też Renault (Tylko i wyÅ‚Ä…cznie benza z gazem bo diesel´e to gnioty).
7,3
Renault 19 II
Sedan 1.7 i 75KM 55kW
Witam mam Renault 19 1.7 bardzo dobry niezawodny samochód spala mi Gazu minimalnie od 5.5 litra do prendkośći 100km i maksymalnie 10L przy cienszkiej nodze na gaz paliwa spala wiencej może dlatego że mam wszystko przystosowane pod gaz.Ogulnie spalanie zależy od kierowcy.Części niedrogie i autko barzo niezawodne przy przebiegu 220tysięcy km chodzi lepiej nisz niejeden nowszy. Wady za słabe osiągi ciendzko jest wyprzedzać ale komfort niesamowity, wkońcu to francuz.Polecam ten samochód przekonał mnie ze teno to super auta i chyba nastempne to też bedzie Renault.
7,4
Renault 19 II
Sedan 1.7 i 75KM 55kW
Ekonomicznie... U mnie tak spalanie paliwa nie gazu:p w trasie przy predkosci 110 km/h stałej- 5,5 litra Przy normalnej jezdzie tj predkosci do 160 km/h spalanie LPG nie przekracza 10 litrów na sto kilometrów w cyklu mieszanym , co oczywiscie oznacza - im gorszy gaz tym blizej dychy :) choc to kwestia ustawienia gazu( wiem jak prosiłem panów od LPG to patrzyli sie na mnie z politowqanie.. panie wiesz ile bedzie palić? mówie wiem. ale gwarantuje moja 10 nie przekracza:) , wychodze z załozenia że 2 zł drozej na 100 km mnie nie zbawi a mułem jeździć nie bede :)

Usterki Renault 19 II

Liczba wpisów: 11
samochód ma częste problemy z układem chłodzenia
  • Renault 19 II Hatchback 1.7 i 75KM 55kW 1992-1995
  • ukÅ‚ad chÅ‚odzenia
zbyt często zdarza się, że płyn chłodniczy na wskaźniku wewnątrz samochodu osiąga temperaturę krytyczną. Nie polecam stosowania wody, bo rdza bierze. Lepiej użyć płynu petrygo. Jeśli wiatrak od chłodnicy nie działa to prawdopodobnie zepsuł się czujnik termiczny. Zdarzają się przecieki i ubytki płynu chłodniczego przy rozgrzanym samochodzie gdy gorący płyn rozszerza dziury w wężu. Przez to płyn ucieka tylko wtedy gdy ubytek rozszerza się gdy samochód dłużej popracuje. Zazwyczaj przyczyną jest zużycie się materiałów (zmęczenie materiału), lub użycie wadliwych materiałów, które dopiero po czasie wychodzą. Należy systematycznie sprawdzać poziom płynu chłodzącego w zbiorniku. Czasami należy, niestety, wymienić, całą chłodnicę.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
podwyższone obroty
  • Renault 19 II Hatchback 1.4 i 60KM 44kW 1991-1996
  • silnik
wszystko zaczęło sie gdy nadeszła fala ostatnich mrozów: w nocy -20C, rano do pracy (ale odpalał bez problemów).Do pracy kilka minut zaledwie wiec nie zauważyłem nic dziwnego tzn silnik pracował na wysokich obrotach przez cały czas ale tłumaczyłem to ssaniem. niestety - mrozy odeszły (dziś temp była +) przejechałem kilkanaście km a obroty nie spadają, nawet stojąc na światłach silnik pracuje tak jakgdybym trzymał nogę na gazie (o spalaniu nie wspominam bo pali chyba 18l./100km:( co sie mogło stać na mrozie czy to silnik krokowy jest zanieczyszczony czy może trójnik (ten od obrotów w R19 jest nieszczelny) a może jeszcze co innego??? Aha mam pęknięty przewód chłodzenia i szybko ubywa mi płynu chłodniczego tak ze czasami jest go "zero". Wiem ze układ może sie zapowietrzyć ale chce wiedzieć jakie są kosekwencje jezdy bez płynu. thx
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
1 komentarz
Cykanie, tykanie stukanie w okolicach kolektora przy większych obrotach silnika.
  • Renault 19 II Hatchback
  • silnik
Podczas obrotów silnika na poziomie od 1700 w górę z pod maski dochodzi dźwięk cykania, dokładniej przy kolektorze. Dźwięki z czasem pojawiały się przy niższych obrotach. Jak się okazało cykanie było spowodowane brakiem uszczelki na kolektorze a silnikiem, a właściwie jej wydmuchaniem i wypaleniem. Po rozkręceniu kolektora i wstawieniu nowej uszczelki wszelkie odgłosy ustały, a do tego silnik zyskał na mocy. Koszt uszczelki 9 zł oraz łącznika kolektora z tłumikiem 12zł, robocizna we własnym zakresie więc dużo mnie nie kosztowało. Nieszczelność pomiędzy kolektorem a silnikiem, wymiana uszczelki zalecana. zdjęcie filtra powietrza z obudową, rozłączenie wszelkich przewodów od gaźnika zdjęcie gaźnika rozłączenie kolektora i tłumika odkręcenie kolektora, uważać aby nie urwać szpilek oczyszczenie kolektora, założenie nowej uszczelki na silikon, skręcenie wszystkiego do pierwotnej postaci
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Renault 19 II Sedan