AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Renault
19
I
Hatchback
1.8 16V 140KM 103kW 1989-1992
1.8 16V 140KM 103kW 1989-1992
Informacje
o Renault 19 I Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW 1989-1992
Lata produkcji:
1989 – 1992
(1989, 1990, 1991, 1992)
Segment:
Niższa klasa średnia
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Publikacje
o Renault 19
Opis techniczny Renault 19
Przedstawiamy opis techniczny Renault 19...
Renault
19
Więcej publikacji o Renault 19
Dane techniczne
Renault 19 I Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW 1989-1992
Produkowany
od
1989
do
1992
roku
Pojemność skokowa
1764
cm
3
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
140
KM
(103
kW
)
przy
6500
obr/min
Maksymalny moment obrotowy
158
Nm przy
4250
obr/min
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
16
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni
Manualna
Napęd na przednią oś
Dostępny
Zobacz dane techniczne
Oceny
Renault 19 I Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW 1989-1992
Liczba ocen:
3
Ogólna ocena
4,3
/5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%)
Zalety
+ Silnik
+ Skrzynia biegów
+ Układ jezdny
Wady
- Stosunek jakość/cena
- Bezawaryjność (drobiazgi)
- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wybrane
oceny
4,7
~horacyq@wp.pl
Renault 19 I
Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW
Auto jest idealne dla młodych kierowców, dynamiczne itp. Dobrze wykonane, solidne i mocne. Do minusów można zaliczyć dość drogie części i duże spalanie, ale jak sie renie odpicuje to nie ma bata. Odwdzięczy się długa i bez awaryjną pracą.
4,2
~mariego
Renault 19 I
Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW
Auto daje wiele radości i zabawy z jazdy. Jest bardzo dynamiczne, sportowe zawieszenie daje stabilność na drodze i możliwość szybkiego oraz bezpiecznego pokonywania zakrętów.
3,9
~lswiatkiewicz@wp.pl
Renault 19 I
Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW
200000 i dopiero zmiana na półsyntetyk, czasami obroty na jałowym skaczą
(Silnik)
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Renault 19 I Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW 1989-1992
Liczba raportów:
6
Średnie spalanie dla
Renault 19 I Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW 1989-1992
pb
10,2
l/100 km
lpg
12,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
Pb
8,4
Renault 19 I
Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW
Moje auto ma przebieg 232 tyś.km. Jest w 100% sprawne i oryginalne po za jednym wyjątkiem.Usunąłem celowo trójdrożny katalizator aby udrożnić zatkany już tym wydech.Automatycznie wzrosło przyspieszenie i zmniejszyło się zużycie paliwa. Dbać trzeba o czystość filtru powietrza ma to wpływ na zużycie paliwa.Raptowne dodawanie gazu przy niezbyt dostatecznych obrotach silnika powoduje wyciek paliwa a nie jego spalanie.Głupoty pisze ktoś że tym autem można rozwinąć prędkość do 220 km/godz. Jego maksymalna prędkość z nowym s-nikiem to 205 km/godz. Mnie Renia jeszcze nigdy nie zawiodła w trasie bo dbam o nią i jej stan techniczny. Zaleta to bezpieczne pokonywanie zakrętów przy znacznych prędkościach. Mieszkam w terenie górzystym i żadko kiedy używam hamulca. Wystarczy redukcja i hamowanie samym silnikiem. Pozdrawiam wszystkich użytkowników tego autka.
(Silnik)
Pb
9,7
Renault 19 I
Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW
Przy spokojnej jezdzie tzn jazda koło 100/h i obroty nie przekraczajace 3000obr/min auto potrafi nawet spalic 8 litrów.Natomiast przy jezdzie o zwiekszonej predkosci tzn 180-220/h i obrotach miewiecej koło 5000-6000obr/min potrafi nawet spalic koło 12 litrów ale przecietnie przy mojej jezdzie pali mi koło 9 litrów na 100km/h
(Silnik)
LPG
13,8
Renault 19 I
Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW
Samochód pali mało . Większość czasu stoję w korkach ale jedno jest pewne układ wydechowy ma taki że przy 2 tyś nie da się ruszyć nie polecam tego auta komuś kto nie przekracza 3tys obrotów . Silnik jest głośny ale ma coś w sobie :) zawieszenie jest świetne .
(Silnik)
Zobacz wszystkie raporty spalania
Usterki
Renault 19 I
Liczba wpisów:
14
Falujące obroty
Renault 19 I Hatchback 1.7 75KM 55kW 1988-1992
silnik
Mam pewien problem a mianowicie falujące obroty pierwszy objaw zazwyczaj przy pierwszym odpaleniu rano obroty na biegu jałowym szybko przeskakują z 200 do 3000 obrotów i z powrotem do 200 po czym znowu do góry auto nie reaguje na wciśniecie pedału gazu po jakiś 40 sekundach gasnie po ponownym odpaleniu obroty ostro do góry po czym sie normują drugi objaw to podczas jazdy obroty spadają też w oklice 200 auto sie dławi również nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu po jakimś czasie takiego dławienia obroty wskakują w okolice 4000 i tak sie utrzymują przez jakieś 20 do 40 sekund po czym wracają do normy w aucie wymieniłe komlet świec kable zapłonowe kopułke uszczelke pod głowicą uszczelkę pod kolektorem filtr paliwa oraz wiadomo filtr powietrza pomału kończą mi się pomysły a wiadomo kasy nikt nie chce wydawać nie potrzebnie wiec jak ma ktoś jakiś pomysł chtnie skorzystam z rady chciałem dodać że problem nie powtarza się dziennie raz jest raz go nie ma ale jest to uciążliwe auto jeździ na benzynie nigdy nie było w nim gazu
Oczekuje na rozwiązanie
7 komentarzy
Tarcze hamulcowe.
Renault 19 I
inne
Posiadam Renie \\\"Strzałe\\\" (jak to mowila wczesniejsza wlascicielka )dokladnie od roku moja renia to 1.9d z 1992r koncówka,od ostatniej przekladki czesci czyli tarczowki wymienilem komplet, na przegladzie zajrzalem i masz ci keks jedna tarcza juz nie bierze na calej dlugosci tylko odcinek 2 cm. do tego zmienilem wtedy rowniez tył bębny i tez slabo hamuje. kupilem zamienniki ale te lepsze polowe tansze od oryginalnych ale i tak lipa.
nawet nie kreci
Renault 19 I Hatchback 1.7 75KM 55kW 1988-1992
silnik
mam taki problem od pewnego czasu nie chcialo mi palic auto nie chcialo palic robilo tylko tyk tyk tyk i cisza po kilku probach odpalilo pare km i yo samo az w koncu nie odpalilo wogole rozrusznik wyjalem wyczyscilem skrecilem wsiadam i tyk tyk tyk i czisza nic nawet nie zakreci doslownie nic co to moze byc
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Zobacz wszystkie zgłoszone usterki
Renault 19 I Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW 1989-1992
4,3 (3 oceny)
Wybierz inny silnik
1.2 54 KM
1.4 60 KM
1.4 80 KM
1.4 KAT 58 KM
1.7 75 KM
1.7 90 KM
1.8 16V 140 KM
1.9 D 65 KM
Wybierz inny silnik
Renault 19 w pigułce
Renault 19
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Renault 19
Dane techniczne
Renault 19 I Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW 1989-1992
Raporty zużycia paliwa
Renault 19 I Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW 1989-1992
Opinie
Renault 19 I Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW 1989-1992
Usterki
Renault 19 I Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW 1989-1992
Publikacje
Renault 19
Newsy
Renault 19
Galerie
Renault 19
Nasze pomiary
Renault 19
Filmy
Renault 19
Ogłoszenia
Renault 19
Ceny aut używanych
Renault 19
Dziennik kosztów
Renault 19 I Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW 1989-1992
Opinie o instalacjach LPG
Renault 19 I Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW 1989-1992
Testy zderzeniowe
Renault
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Renault 19 I Hatchback
Dane techniczne
196 raportów
zużycia paliwa
208 opinii
użytkowników
4 zgłoszone
usterki
1 publikacja
o tym modelu
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy