Szukaj

Informacje o Renault 19 I

Lata produkcji: 1988 – 1992
Segment: Niższa klasa średnia

Renault 19 I – wybierz wersjÄ™

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Renault 19 I

Liczba ocen: 274
Ogólna ocena
4,0 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Układ jezdny - Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~vonAue
Renault 19 I
Hatchback 1.9 D 65KM 48kW
Trafiłem na to auto przypadkiem gdy szukałem jakiegoś starego klekota w okolicy; wcześniej w ogóle nie myślałem o tym modelu. Pojechałem obejrzeć; był to egzemplarz po zmarłym pierwszym właścicielu w bardzo fajnym stanie i za śmieszne pieniądze - grzech było nie wziąć ;) Auto od początku ujęło mnie świetnie narysowaną linią nadwozia, za którą odpowiadał słynny Giugiaro, oraz fajnie zaprojektowanym wnętrzem. Jeżdżę nim od roku; robiłem już długie trasy(m.in do Niemiec) i jestem bardzo zadowolony. Auto bardzo komfortowe i przyjemne w prowadzeniu; nieźle wyciszone jak na starego diesla; w trasie pali malutko; bezawaryjne. Czego chcieć więcej? ;)
4,1
~Mikołaj
Renault 19 I
Sedan 1.7 75KM 55kW
Uważamy (wraz z narzeczoną), że auto jest mocno niedoceniane. Mamy je od 2lat i niedawno wróciliśmy nim z wycieczki z Włoch. Wygodne miękkie, kanapowe fotele - w trakcie trasy nie czuliśmy potrzeby wysiadania żeby się naprostować. Auto nas nie zawiodło. Spalanie gazu 10l/100km. Wizualnie nam się podoba tylko sedan. Bagażnik pojemny, przy 120km/h niestety głośno... Dla nas na plus sylwetka auta- z racji tego,ze jest dobrze utrzymane i rzadko widać je na drogach, jesteśmy często zagajani na stacjach o to co to i jakie fajne :)
4,7
~Zetoxon
Renault 19 I
Hatchback 1.7 75KM 55kW
Super samochodzik. Kupiłem go od sasiada ktory kupil ja sprowadzoną. miał ja około 3 lat nic nie robil oprocz rozrzadu filtrow klockow i linki sprzegla oczywiscie. Kupiłem ja po dzwonie miała krzywa podłuznice lewą i całuy przód krzywy (sasiad walną w drzewo) była polepiona bez żadnej elektroniki bez wspomagania nie oszczędzałem jej wcale miałem juz dużo niskobudrzetowych samochodów ale tylko renówka dostawała tak w pi.de jak sie dało przymielic to nigdy sobie nie odmówiłem i zawsze gaz w podłodze. to był sdamochod na pole i nie bylo szkoda ale jak trzeba bylo to robiłem trasy po 150 km bez problemu. jak urwała sie linka sprzegla jak wracałem do domu to odpalałem ją na jedynce a pozniej jakoś szło. Nie piła oleju nie kopciła miała hak to tez ciągała różne rzeczy, idealny osiołek. Planuje odszukac osobe która ja kupiła i odkupic ja. ten samochód ma cos w sobie mimo że wszystko piszczy trzeszczy i wyje. jak sie zepsuje nie szkoda zostawic jej w rowie i pojsc do domu(chociaz mi sie to nie zdarzyło)Co do cieknących uszczelek to nic mi o tym nie wiadomo może cos ciekło ale w samochodzie z 91roku za 1000zł nie ma sensu pakowac zadnej kasy dopóki jezdzi.

Raporty spalania Renault 19 I

Liczba raportów: 257
Åšrednie spalanie dla Renault 19 I
6,4 – 10,2
l/100 km
5,5 – 5,8
l/100 km
6,6 – 12,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,3
Renault 19 I
Sedan 1.7 75KM 55kW
Miasto 11 litrów, krótkie odcinki robią swoje. 7,5 litra w trasie przy dość dynamicznej jeździe prędkość przelotowa miejscami 140 km/h. 6,5 litra mega spokojnie 90 km/h wszystkie znaki twoje itp. W cztery osoby można spokojnie dodać z litr więcej. Instalacja pierwszej generacji. Autu brakuje mocy na trasie. W mieście da się wytrzymać. Służy jako środek transportu z punktu A do B. Części tanie. Gneralnie nic się nie psuje. Może dlatego ze jest już prawie 10 lat w rodzinie i ma ogolnie mało przebiegu bo realne ok. 200 tys. Silnik przy jeździe na wysokich obrotach potrafi łyknąć trochę oleju. Do 130 km/h w kabinie znośnie. Częsta usterka to pękająca linka sprzęgła już chyba 5 razy strzeliła. Ogolnie auto według mnie mega udane. Zero rdzy !! jak na 20 lat to mega wypas. W miare konfortowe jak jest sprawne zawieszenie.
7,8
Renault 19 I
Hatchback 1.7 75KM 55kW
W zimie, krótkie trasy i miasto to ok 10-11 l maksymalnie, ale to pewnie z powodu tego że silnik nierozgrzany i gdy mierzyłem pomiar nie był wymieniony filtr powietrza i oleju. W lecie z 3-4 osobami na pokładzie przy ekonomicznej jeździe 80-100km/h, odcinki 20 km (10% miasto/90% trasa) spalił około 7,3l. Na trasie około 100km - odcinek, z 2 osobami dorosłymi i dzieckiem, 80-100km/h zszedłem do 6,84 l/100. Ogólnie trzeba liczyć 7,5 litra w lecie, zależy tez od stylu jazdy, bo przeważnie zmieniam biegi przy 2000 obrotów i raczej nie jeźdze na 4000 i wyżej, palenie gumy czy szarpanka- gaz, hamulec też w rachube nie wchodzi. Wolniej- bezpieczniej i taniej, a też się dojedzie:)
8,4
Renault 19 I
Hatchback 1.8 16V 140KM 103kW
Moje auto ma przebieg 232 tyś.km. Jest w 100% sprawne i oryginalne po za jednym wyjątkiem.Usunąłem celowo trójdrożny katalizator aby udrożnić zatkany już tym wydech.Automatycznie wzrosło przyspieszenie i zmniejszyło się zużycie paliwa. Dbać trzeba o czystość filtru powietrza ma to wpływ na zużycie paliwa.Raptowne dodawanie gazu przy niezbyt dostatecznych obrotach silnika powoduje wyciek paliwa a nie jego spalanie.Głupoty pisze ktoś że tym autem można rozwinąć prędkość do 220 km/godz. Jego maksymalna prędkość z nowym s-nikiem to 205 km/godz. Mnie Renia jeszcze nigdy nie zawiodła w trasie bo dbam o nią i jej stan techniczny. Zaleta to bezpieczne pokonywanie zakrętów przy znacznych prędkościach. Mieszkam w terenie górzystym i żadko kiedy używam hamulca. Wystarczy redukcja i hamowanie samym silnikiem. Pozdrawiam wszystkich użytkowników tego autka.

Usterki Renault 19 I

Liczba wpisów: 14
FalujÄ…ce obroty
  • Renault 19 I Hatchback 1.7 75KM 55kW 1988-1992
  • silnik
Mam pewien problem a mianowicie falujące obroty pierwszy objaw zazwyczaj przy pierwszym odpaleniu rano obroty na biegu jałowym szybko przeskakują z 200 do 3000 obrotów i z powrotem do 200 po czym znowu do góry auto nie reaguje na wciśniecie pedału gazu po jakiś 40 sekundach gasnie po ponownym odpaleniu obroty ostro do góry po czym sie normują drugi objaw to podczas jazdy obroty spadają też w oklice 200 auto sie dławi również nie reaguje na wciśnięcie pedału gazu po jakimś czasie takiego dławienia obroty wskakują w okolice 4000 i tak sie utrzymują przez jakieś 20 do 40 sekund po czym wracają do normy w aucie wymieniłe komlet świec kable zapłonowe kopułke uszczelke pod głowicą uszczelkę pod kolektorem filtr paliwa oraz wiadomo filtr powietrza pomału kończą mi się pomysły a wiadomo kasy nikt nie chce wydawać nie potrzebnie wiec jak ma ktoś jakiś pomysł chtnie skorzystam z rady chciałem dodać że problem nie powtarza się dziennie raz jest raz go nie ma ale jest to uciążliwe auto jeździ na benzynie nigdy nie było w nim gazu
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
7 komentarzy
Tarcze hamulcowe.
  • Renault 19 I
  • inne
Posiadam Renie \\\"Strzałe\\\" (jak to mowila wczesniejsza wlascicielka )dokladnie od roku moja renia to 1.9d z 1992r koncówka,od ostatniej przekladki czesci czyli tarczowki wymienilem komplet, na przegladzie zajrzalem i masz ci keks jedna tarcza juz nie bierze na calej dlugosci tylko odcinek 2 cm. do tego zmienilem wtedy rowniez tył bębny i tez slabo hamuje. kupilem zamienniki ale te lepsze polowe tansze od oryginalnych ale i tak lipa.
nawet nie kreci
  • Renault 19 I Hatchback 1.7 75KM 55kW 1988-1992
  • silnik
mam taki problem od pewnego czasu nie chcialo mi palic auto nie chcialo palic robilo tylko tyk tyk tyk i cisza po kilku probach odpalilo pare km i yo samo az w koncu nie odpalilo wogole rozrusznik wyjalem wyczyscilem skrecilem wsiadam i tyk tyk tyk i czisza nic nawet nie zakreci doslownie nic co to moze byc
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
3 komentarze
Renault 19 I