Szukaj
Mateusz Raczyński
Pasjonuje się motoryzacją i fotografią – i właśnie te dwie pasje łączy w AutoCentrum.pl. Pisze artykuły, robi sesje fotograficzne, współtworzy skrypty do filmów. Poza redakcją – współpracuje z krakowskimi startupami w zakresie marketingu i zanudza znajomych mówieniem o samochodach przy każdej okazji. Kiedyś w końcu zbuduje rajdówkę.
Publikacje - Mateusz Raczyński
Skoda Scala – trzyma poziom!

Skoda Scala – trzyma poziom!

Czy Skoda Scala skradnie serca klientów, szukających samochodu kompaktowego?
Toyota Camry. Kupujesz? Możesz mieć problem

Toyota Camry. Kupujesz? Możesz mieć problem

Toyota Camry była swego czasu bardzo popularnym modelem w Polsce. Duża, wygodna, dobrze wykonana, niezawodna. Wiele osób nadal patrzy na jej...
Audi S7 – czar prysnął?

Audi S7 – czar prysnął?

Audi S7. Emocjonujący przedsmak absurdalnie mocnego i szybkiego RS7. Kiedyś tak było. Czy tak jest nadal? Z dieslem? No nie wiem…
Audi Q8 – wyznaczyło kierunek. Ale czy właściwy?

Audi Q8 – wyznaczyło kierunek. Ale czy właściwy?

SUV-y w stylu coupe to chwilowa moda? Najnowszym z nich jest Audi Q8. Czy powtórzy się historia wyśmiewanych wynalazków, bez...
DS 3 Crossback – własną drogą

DS 3 Crossback – własną drogą

Nie da się ukryć, że w ramach optymalizacji kosztów, mnóstwo samochodów – w obrębie danego koncernu – korzysta...
Suzuki Jimny – tego chyba nikt nie przewidział

Suzuki Jimny – tego chyba nikt nie przewidział

Suzuki Jimny to trochę przestarzały samochód w nowej odsłonie. Przepis na porażkę? Okazuje się, że to raczej przepis na sukces,...
Toyota RAV4. Nadal w formie

Toyota RAV4. Nadal w formie

Toyota RAV4 była pierwszym kompaktowym SUV-em na świecie. Na swoją markę pracowała przez okrągłe 25 lat, ciągle pozostając w dobrej formie. Tylko...
Volkswagen T-Cross – zmieniłbym w nim jedną rzecz

Volkswagen T-Cross – zmieniłbym w nim jedną rzecz

Oto najmniejszy z SUV-ów Volkswagena – T-Cross. Masywnie wystylizowany, z większym prześwitem, ale jednak nadal zwinny w mieście. Czym...
Seat Tarraco. Ma najwięcej do powiedzenia

Seat Tarraco. Ma najwięcej do powiedzenia

Seat nie pozostaje dłużny Skodzie i Volkswagenowi – pokazuje dużego SUV-a. Jak jednak miałby się wyróżnić na tle bliźniaczych modeli?...
Volkswagen e-Crafter – samochód elektryczny... z Polski

Volkswagen e-Crafter – samochód elektryczny... z Polski

W końcu doczekaliśmy się pierwszego polskiego samochodu elektrycznego. Może nie jest to dzieło FSO, ani żadnej innej polskiej spółki, ale to...
Ford Kuga. Mocny segment, mocny zawodnik

Ford Kuga. Mocny segment, mocny zawodnik

Kiedy właściwie zaczęła się moda na SUV-y? Można wskazywać na koniec lat 80. XX wieku i zdobywającą wtedy popularność Vitarę. Kolejnym krokiem na...
Mercedes Klasa B. Moment... ale czym on się różni od hatchbacka?

Mercedes Klasa B. Moment... ale czym on się różni od hatchbacka?

Co zrobić, by jeździć poręcznym kompaktem, ale jednak takim, który maksymalnie wykorzystuje przestrzeń? Kupić minivana bazującego na...
BMW M850i xDrive – podzieli los poprzednika?

BMW M850i xDrive – podzieli los poprzednika?

BMW Serii 8 (E31) to chyba najbardziej pechowy samochód w historii. Niestety, nowa Seria 8 może podzielić los poprzednika. O co chodzi? Już...
Ford Fiesta ST. Trzycylindrowy sportowiec?!

Ford Fiesta ST. Trzycylindrowy sportowiec?!

Trzycylindrowe silniki stanowią zazwyczaj ofertę bazową. Ford, projektując nową Fiestę, chyba o tym zapomniał i pod maskę topowego wariantu –...
Porsche 911 (992). „To już nie to samo”

Porsche 911 (992). „To już nie to samo”

Ile można słuchać o tym, że wszystko, co było kiedyś, było lepsze? Ile można krytykować nowe modele samochodów, tylko dlatego, że zbyt mocno...
Skoda Octavia RS. To auto nie skręca zbyt mocno

Skoda Octavia RS. To auto nie skręca zbyt mocno

Co dziesiąta sprzedawana Skoda Octavia to RS. Biorąc pod uwagę ilość sprzedawanych egzemplarzy w ogóle, można sobie wyobrazić, jak duża jest...
Audi e-tron. Czy tak wygląda przyszłość?

Audi e-tron. Czy tak wygląda przyszłość?

To się dzieje na naszych oczach. Wraz z wejściem dużych, znanych i poważnych producentów na rynek aut elektrycznych, możemy spokojnie...
Hyundai Santa Fe. Ponad 200 tysięcy za Hyundaia?

Hyundai Santa Fe. Ponad 200 tysięcy za Hyundaia?

Wiele osób uważa, że za niektóre marki nie powinno się płacić za dużo. Na pewno nie 200 tysięcy złotych. Wygląda na to, że to znaczek...
Hyundai Tucson Mild Hybrid – zauważysz różnicę?

Hyundai Tucson Mild Hybrid – zauważysz różnicę?

Hyundai Tucson przeszedł niedawno facelifting, po którym w ofercie pojawił się silnik typu Mild Hybrid. Co to oznacza? Jak się okazuje, nie...
Audi A1. W tym szaleństwie jest metoda

Audi A1. W tym szaleństwie jest metoda

Podobno nowe Audi A1 jest za drogie. Przecież to tylko przebrane Polo. A co, jeśli… to po prostu samochód premium zamknięty w małym...