Szukaj

Trzy nowe „smaki” od Opla. Czy mają szansę trafić w gusta klientów?

Od blisko 10 lat na europejskim rynku motoryzacyjnym, tuż po zakończeniu wprowadzonych z sukcesem w wielu krajach programów dopłat do zakupu nowego auta w zamian za zezłomowanie starego, coraz głośniej daje się słyszeć hasło: „łączmy się!” wypowiadane przez koncerny samochodowe. Ma to się przekładać na wprowadzanie nie tylko nowych modeli, ale przede wszystkim nowych gam silników oraz rozwiązań multimedialnych, z których może skorzystać więcej niż jedna marka i co ma mieć bezpośrednie przełożenie w utrzymywaniu rokrocznie dobrych wyników sprzedaży. Nie inaczej jest z Oplem, od połowy 2017 roku producentem grupy PSA, który mocno rozpycha się na rynku aut z segmentu C i D. Kilka dni temu mieliśmy okazję przetestować nowe silniki: w Astrze (1.6 Bi-Turbo Diesel) oraz Insignii (1.6 DIT). Przy okazji sprawdziliśmy, na ile innowacyjny jest nowy „Opel Infotainment System” – Multimedia Navi Pro, dostępny w palecie flagowego modelu.

Dodano: 5 lat temu,
zdjęcia: Błażej Czyżyk, Opel
Zobacz również nasz wideotest
Volkswagen Passat B8 - żartów nie będzie
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Insignia II