Wodny świat Colta
Mitsubishi Colt jako mała łódź podwodna ? Czemu nie.
Taki wizerunek nowego Colta stworzyli bracia Didier i Thierry Poiraud, w wyreżyserowanym przez nich filmie reklamowym. Motywy świata podwodnego były obecne również na polskiej premierze Colta, która miała miejsce w siedzibie Komitetu Olimpijskiego w Warszawie.
Prezentowane modele były wersjami przedprodukcyjnymi i wykonanymi ręcznie. Gospodynią spotkania była znana aktorka, Renata Dancewicz. Reszta wieczoru przebiegła w atmosferze ścisku ludzi zainteresowanych oraz gawiedzi, która licznie nawiedziła premierę najnowszego modelu Mitsubishi.
Pierwsze egzemplarze Colta trafią na polski rynek jeszcze w tym miesiącu. Podstawowy model 5-drzwiowy napędzany silnikiem 1.1 (75 KM), w wersji Inform kosztuje 43. 990 zł a w wersji Invite 49. 490 zł. Model napędzany silnikiem 1.3 (95 KM) w wersji Inform kosztuje 48 390 zł, Invite – 53. 490 zł a Invite z silnikiem 1.5 (109 KM) 56. 390 zł.