Chevrolet w Polsce
Od 24 maja br. rozpoczęła się za pośrednictwem 30 dealerów sprzedaż samochodów tej marki w Polsce.
Ta dostępna na każdym kontynencie znana marka produkująca w oparciu o nowoczesną technologię stosunkowo tanie a wyróżniające się na drogach pojazdy, winna być obecna w Polsce, powiedział na inauguracji dziennikarskiej
Michael Klaus
. Wspólne biuraGM Poland (Opel) i GM Data Poland Sp. z o.o.
nie oznacza jednak wspólnej sprzedaży Opla i Chevroleta. Tam gdzie to możliwe, zostało u 30 dealerów GM w Polsce wydzielono odrębne salony i serwisy, rozdzielając te dwie marki. PojazdyChevrolet
mimo metryki koreańskiej, zaprojektowane zostały przez i dla Europejczyków.W całej swojej gamie nie zdradzają miejsca pochodzenia a mimo tego w chwili obecnej swoją sylwetką wyróżniają się na naszych drogach. Jak powiedziano dzięki m in. sporej skali cen związanych z wyposażeniem a więc cen przystępnych dla mniej zasobnych finansowo potencjalnych klientów, dla których nie moc silnika ale ekonomiczna eksploatacja decydują o ewentualnym zakupie.
Włoska stylistyka, przestronne stosunkowo wnętrze i pojemny bagażnik to cechy, które zdają się wyróżniać całą gamę nowych samochodów Chevrolet. Jeżeli dodamy do tego funkcjonalność i dość bogate standardowe wyposażenie, to należy się spodziewać powodzenia w sprzedaży.
Dziennikarzom zaprezentowano 5 modeli, które tworzą gamę
Chevrolet 2004
. Są toAveo, Lacetti hatchback i sedan, Rezzo
oraz komfortowy i ekskluzywnyEvanda
. Wszystkimi modelami choć bardzo krótko jeździliśmy a na ocenę eksploatacyjną należy poczekać do czasu przeprowadzenia redakcyjnych testów.Myślę jednak, że nawet te krótkie przejażdżki, przestudiowanie danych technicznych i eksploatacyjnych oraz cen tworzą właściwą atmosferę na wejście a właściwie wjazd pojazdów tej marki do Polski.