3M u Kiliańczyka
W centrum napraw powypadkowych blacharsko lakierniczych Renault –Kiliańczyk, odbyła się konferencja prasowa, na której pokrótce zapoznano dziennikarzy z historią i rozwojem firmy jak i zasięgiem poszczególnych jej podległych jednostek.
Zobrazowano również wyróżnienia jakie dealer Janusz Kiliańczyk „uciułał" od początkow swojej autoryzowanej firmy. Stosowanie nowoczesnych technologii nie tylko stricte serwisowych ale nawet tych, które monitorują zadowolenie klientów stosując program lojalnościowy a nawet tworząc specjaną walutę tzw. ”reniaki” będące zachętą przywiązania do firmy we wszystkim co wiąże się z samochodem i jego właścicielem.
W drugiej części firma 3M poczytywana i łączona z materiałami biurowymi „odkryła” całą paletę materiałów pomocniczych poszukiwanych w naprawczych pracach lakierniczych, począwszy od materiałów sciernych, polerskich, maskujących poprzez kleje uszczelniacze, powłoki zabezpieczające na produktach odnowy zdrowia kończąc.
Korzystając z szerokiego frontu prac lakierniczych w firmie Kiliańczyk, przedstawiciele 3M zademonstrowali inowacyjne sposoby lakierowania stosując nowości i pomoce firmowe a wszystko by pracować oszczędniej i w krótszym czasie.