Tata Nano z 4-letnią gwarancją
Nano szturmem wdarło się w segment najtańszych aut świata, znajdując całe mnóstwo nabywców. Niestety, późniejsze podwyżki cen, a przede wszystkim problemy konstrukcyjne spowodowały znaczny spadek wyników sprzedaży.
O wyraźnym zmniejszeniu poziomu zainteresowania Nano doskonale świadczą liczby – podczas, gdy w lipcu 2009 roku (kiedy auto pojawiło się na rynku) sprzedano 71.300 sztuk, w ubiegłym miesiącu auto znalazło zaledwie 709 chętnych.
Dlatego też producent "najtańszego auta na świecie", indyjski koncern Tata Motors, postanowił uatrakcyjnić ofertę Nano lepszymi warunkami gwarancyjnymi. Zarówno dotychczasowym, jak i przyszłym właścicielom Nano, Tata zaoferował gwarancję na 4 lata.
Przedłużenie fabrycznej gwarancji należy uznać za doskonałe posunięcie ze strony Taty. Pozwoli to przywrócić zaufanie klientów, którzy pamiętają kłopoty z instalacją elektryczną oraz przypadki pożarów auta, spowodowane konstrukcją pojazdu.