Szukaj

Przeciwzmarszczkowy... samochód

Nowa propozycja Hondy tylko dla kobiet, czyli model Fit She's, to generalnie kolejna implementacja koncepcji „Shrink It & Pink It” (ang. zmniejsz i pomaluj na różowo) często stosowanej wobec produktów zaawansowanych technicznie, których odbiorcami mają być kobiety. Na plus można powiedzieć, że do tego „tuningu” do kobiecych potrzeb wybrany został tym razem samochód z segmentu B, a mianowicie Honda Fit (w Europie reklamowany pod nazwą Jazz). Nadal jednak pozostajemy przy stereotypie, że kobieta najbardziej na świecie pragnie niedużego autka miejskiego oraz pozbawionej zmarszczek skóry. Czy warto zatem żałować, że samochód nie jest na razie dostępny na polskim rynku?

Dodano: 11 lat temu,
autor: Kobieta i auto
Zobacz również nasz wideotest
Mercedes-Benz AMG CLS 53 4matic+ - znowu robi zamieszanie
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...