Praktyczne pudełko - Honda N BOX
Podczas, gdy my, Europejczycy życzymy sobie samochodów o wyrafinowanej, dynamicznej linii nadwozia, Japończycy upodobali sobie samochody o aparycji pudełka na kołach. Nie wyglądają one zbyt pięknie, ale mają jedną niepodważalną zaletę - są bardzo praktyczne.
Praktyczność to drugie imię nowej Hondy N BOX, której oficjalna premiera odbyła się podczas trwających od środy targów samochodowych w Tokio. Model ten cechuje wysokie i wąskie nadwozie naszkicowane przy pomocy ekierki oraz prosto urządzone, ale za to przestronne wnętrze. Funkcjonalność auta znacznie podnoszą przesuwne drzwi boczne.
W układzie napędowym nowej Hondy znalazł się 0,66-litrowy silnik benzynowy (dostępny w wersji bez lub z turbodoładowaniem), bezstopniowa skrzynia biegów oraz napęd na przednie lub tylne koła. Parametry jednostki napędowej, osiągi czy zużycie paliwa nie zostały ujawnione.
Ciekawym gadżetem, który znalazł zastosowanie w modelu N BOX jest układ lusterek wykorzystujący szereg zwierciadeł zewnętrznych i wewnętrznych do usprawnienia parkowania równoległego i parkowania tyłem. Schemat działania układu przedstawiają obrazki, które możecie oglądać poniżej.