Fiat „500C by Gucci” w wersji kabrio rusza na podbój Europy
Wyjątkowy projekt Fiata 500 przygotowany przy współpracy z domem mody Gucci spotkał się z dużym zainteresowaniem. Za pośrednictwem strony www.500bygucci.com zostało złożone 3000 zamówień. Pomysłodawcy postanowili więc iść za ciosem i przygotowali wersję cabrio.
Centro Stile Fiat ponownie połączyło siły z domem mody Gucci i jego Dyrektor Kreatywną - Frida Giannini. Od września 2011 auto będzie można nabyć w wybranych salonach Fiata za ok. 20 000 Euro.
Kabriolet posiada elektrycznie składany dach umożliwiający np. patrzenie w gwiazdy. Czarna miękka konstrukcja ozdobiona jest zielono-czerwonym motywem firmy Gucci. Nowa wersja występuje w dwóch konfiguracjach kolorystycznych: bieli, którą dopełniają matowe chromowane detale oraz czerni, która łączy się z elementami z błyszczącego chromu. 16-calowe felgi harmonizują z kolorami karoserii.
Wnętrze samochodu zostało starannie wystylizowane. Zobaczymy tu dwutonowe siedzenia pokryte skórą, eleganckie przeszycia tapicerki, satynowane i chromowane elementy oraz sygnaturę Gucci m.in. na obudowie kluczyka, dywanikach i siedzeniach.
W wyposażeniu standardowym znalazły się: automatyczna klimatyzacja, siedem poduszek powietrznych, system multimedialny Blue&Me zintegrowany z czujnikami parkowania, radioodtwarzacz CD+MP3 oraz kierownicę pokrytą skórą w dwóch kolorach.
Aby zaprezentować szerszej publiczności nową gwiazdę, Fiat zorganizował tournée po Europie, które rozpocznie się w Saint Tropez. Kolejne miasta to: Berlin, Barcelona, Londyn i Genewa. Następnie 500 by Gucci uda się w podróż do Italii przez Forte dei Marmi, Rzym, Florencję oraz Mediolan.
Podczas tej trasy nowy klejnot w ofercie Fiata będzie prezentowany w konstrukcji przypominającej diament. Eksponowane będą również akcesoria z kolekcji „500 by Gucci”.
Twarzą kampanii reklamowej, podobnie jak dla wersji hatchback, jest modelka Natasha Poly.