Szukaj

Wrażliwe kule - najczęstsze uszkodzenia sworzni zawieszenia i układu kierowniczego

W każdym samochodzie jest wiele elementów wymagających regularnej i drobiazgowej kontroli. Zaliczają się do nich w szczególności sworznie kulowe, znajdujące się w zawieszeniu i układzie kierowniczym wszystkich typów pojazdów. Dlaczego? Odpowiedź jest aż nader oczywista: zerwanie sworznia kulowego układu kierowniczego powoduje wypięcie się zwrotnicy z tego ostatniego, co w konsekwencji skutkuje brakiem możliwości kierowania samochodem na drodze. Warto zatem profilaktycznie sprawdzać stan techniczny sworzni, aby ustrzec się przed takimi groźnymi niespodziankami: fachowcy doradzają, aby robić to przynajmniej raz w roku, lub co 20-25 tys. km.

Dodano: 13 lat temu,
Zobacz również nasz wideotest
Mercedes-Benz AMG CLS 53 4matic+ - znowu robi zamieszanie
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...