Szukaj

Gdy nie "trzyma" uszczelka ...

Znaczne wahania temperatur pomiędzy nocą i dniem, których obecnie doświadczamy, dają się we znaki wszelkiego rodzaju uszczelkom samochodowym. W szczególności jednak na uszkodzenia termiczne narażone są uszczelki oddzielające blok silnika od głowicy, nazywane popularnie podgłowicowymi. Do ich zniszczenia dochodzi bowiem często na skutek wymuszania intensywnej pracy nierozgrzanej jednostki napędowej na wysokich obrotach. W efekcie spada moc silnika lub pojawiają się kłopoty z jego uruchomieniem, daje się też zauważyć znaczny ubytek płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym. Właścicielowi auta nie pozostaje nic innego, jak wizyta w specjalistycznym warsztacie mechanicznym: dalsza jazda ze zniszczoną uszczelką podgłowicową skutkuje bowiem zawsze poważną awarią silnika lub skrzywieniem samej głowicy.

Dodano: 12 lat temu,
Zobacz również nasz wideotest
Mercedes-Benz AMG CLS 53 4matic+ - znowu robi zamieszanie
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...