|
G-1a |
słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni |
|
BT-3 |
blokada zwrotnicy |
|
G-1b |
słupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po prawej stronie jezdni |
|
BT-4 |
stop - zwrotnica eksploatowana jednostronnie |
|
G-1c |
słupek wskaźnikowy z jedną kreską umieszczany po prawej stronie jezdni |
|
R-1 |
szlak rowerowy krajowy |
|
G-1d |
słupek wskaźnikowy z trzema kreskami umieszczany po lewej stronie jezdni |
|
R-1a |
początek (koniec) szlaku rowerowego krajowego |
|
G-1e |
słupek wskaźnikowy z dwiema kreskami umieszczany po lewej stronie jezdni |
|
R1-b |
zmiana kierunku szlaku rowerowego krajowego |
|
G-1f |
słupek wskaźnikowy z jedną kreską umieszczany po lewej stronie jezdni |
|
R-2 |
szlak rowerowy międzynarodowy |
|
G-2 |
sieć pod napięciem |
|
R-2a |
zmiana kierunku szlaku rowerowego międzynarodowego |
|
G-3 |
krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym jednotorowym |
|
R-3 |
tablica szlaku rowerowego |
|
G-4 |
krzyż św. Andrzeja przed przejazdem kolejowym wielotorowym |
|
W-1 |
Klasa obciążenia mostu o ruchu jednokierunkowym |
|
AT-1 |
sygnalizacja świetlna |
|
W-2 |
klasa obciążenia mostu o ruchu dwukierunkowym |
|
AT-2 |
sygnalizacja świetlna wzbudzana |
|
W-3 |
klasa obciążenia mostu o ruchu jednokierunkowym dla pojazdów kołowych i gąsienicowych |
|
AT-3 |
niebezpieczny zjazd |
|
W-4 |
klasa obciążenia mostu o ruchu dwukierunkowym dla pojazdów kołowych |
|
AT-4 |
stromy podjazd |
|
W-5 |
klasa obciążenia mostu o ruchu dwukierunkowym dla pojazdów gąsienicowych |
|
AT-5 |
ruch kolizyjny |
|
W-7 |
szerokość mostu lub środka przeprawowego |
|
BT-1 |
ograniczenie prędkości |
|
W-6 |
wysokość skrajni pionowej na moście lub w tunelu |
|
BT-2 |
koniec ograniczenia prędkości |
|
|
|