Szukaj

Informacje o Porsche Cayenne II SUV 3.0 S Hybryda 380KM 279kW od 2010

Lata produkcji: 2010 – 2014
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2002, średniej wielkości SUV (segment I). Cayenne stało się zarówno pierwszym samochodem w tej klasie w historii marki, jak również pierwszym Porsche oferowanym także z silnikiem wysokoprężnym (od roku 2009). Porsche Cayenne jest owocem kooperacji Porsche z Volkswagenem. Obydwie generacje Cayenne są powiązane z Volkswagenem Touaregiem. Począwszy od roku 2006, model oferowany jest także w najmocniejszej wersji – Turbo S. Trzecia generacja Porsche Cayenne została wprowadzona na rynek w roku 2010. Model jest najchętniej kupowanym samochodem niemieckiej marki w Ameryce Północnej.
czytaj więcej
Powagosław

Pierwszy terenowy samochód w dziejach Porsche był policzkiem dla fanów marki. Okazał się jednak wielkim sukcesem rynkowym. Jeśli tylko stać cię na taką przyjemność, grzechem byłoby z niej nie skorzystać.

~Powagosław
Luzacjusz

Sting powinien zmienić słowa swojego przeboju. Zamiast „Roxanne, you don’t have to put on the red light”, powinno być „Cayenne, you don’t have to stop on the red light”. Czyli: Cayenne – dla ciebie zawsze jest zielone.

~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2014 roku
Pojemność skokowa 2995 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 380 KM (279 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 580 Nm przy 1000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84,5 x 89 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Dodatkowe informacje napęd stanowi układ dwóch silników - benzynowego i elektrycznego; pierwszy rozwija 333 KM w zakresie 5500-6500 obr/min i 440 Nm w zakresie 3000-5250 obr/min, drugi generuje 47 KM przy 1150 obr/min i 300 Nm przy 1150 obr/min; dodatkowo, z silnikiem elektrycznym współpracuje bateria niklowo-metalowa
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Średnie spalanie dla Porsche Cayenne II SUV 3.0 S Hybryda 380KM 279kW od 2010
10,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,4
Porsche Cayenne II
SUV 3.0 S Hybryda 380KM 279kW
Zaskakująco niskie spalanie, ale jeżdżę w trybie pozamiejskim na mazurskich drogach. 8,5 litra w trasie bez problemu do osiągnięcia. Na autostradzie spalanie większe, ale samochód ma swoje gabaryty. Serwis bardzo tani, części dostępne. Mam bez problematycznej pneumatyki, więc nic się nie psuje. Zdecydowanie lepszy i bezpieczniejszy zakup niż diesel. Samochód ma już 250 tys w kołach, a jeździ jak nowy.
10,4
Porsche Cayenne II
SUV 3.0 S Hybryda 380KM 279kW
Jak na tak duże i ciężkie auto ze stałym napędem 4x4 spalanie niewielkie, porównywalne z dieslem, a osiągi duuużo lepsze. Autostrada 140 km/h 10 litrów, 170-180 km/h - 13 litrów. Jazda po mieście 11 litrów, spokojna jazda poza miastem okolice 8 litrów. 90% części eksploatacyjnych pasuje z vw touarega, więc ceny są niskie, dostępne oryginały i zamienniki. Przejechane ponad 300 tys km bez większych usterek.
10,1
Porsche Cayenne II
SUV 3.0 S Hybryda 380KM 279kW
Cóż można napisać to Porsche - to musi palić, ale hybryda daje dużo frajdy z jazdy można osiągnąć spalanie rzędu 8 l na 100 km kontrolując tylko wskaźnik hybrydy e-power. Ale jak naciśniemy sport to zaczyna się zabawa jedzie 255 km/h bez zadyszki, osiągi gorsze od GTS ale nieznacznie. Przeglądy normalnie nie naciągają - na szczęście.
Porsche Cayenne II SUV