Szukaj

Informacje o Porsche Cayenne II

Lata produkcji: 2010 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2002, średniej wielkości SUV (segment I). Cayenne stało się zarówno pierwszym samochodem w tej klasie w historii marki, jak również pierwszym Porsche oferowanym także z silnikiem wysokoprężnym (od roku 2009). Porsche Cayenne jest owocem kooperacji Porsche z Volkswagenem. Obydwie generacje Cayenne są powiązane z Volkswagenem Touaregiem. Począwszy od roku 2006, model oferowany jest także w najmocniejszej wersji – Turbo S. Trzecia generacja Porsche Cayenne została wprowadzona na rynek w roku 2010. Model jest najchętniej kupowanym samochodem niemieckiej marki w Ameryce Północnej.
czytaj więcej
Powagosław

Pierwszy terenowy samochód w dziejach Porsche był policzkiem dla fanów marki. Okazał się jednak wielkim sukcesem rynkowym. Jeśli tylko stać cię na taką przyjemność, grzechem byłoby z niej nie skorzystać.

~Powagosław
Luzacjusz

Sting powinien zmienić słowa swojego przeboju. Zamiast „Roxanne, you don’t have to put on the red light”, powinno być „Cayenne, you don’t have to stop on the red light”. Czyli: Cayenne – dla ciebie zawsze jest zielone.

~Luzacjusz

Porsche Cayenne II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Ergonomia - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,2
~Belmondo
Porsche Cayenne II
SUV 3.6 V6 300KM 221kW
To Touareg. Nie oszukujmy się, wyglądający dużo atrakcyjniej, ale nadal Touareg i widać to po spasowaniu niektórych plastików, niezawodności pojazdu czy komforcie jazdy. Od podstawowego Touarega odróżnia go jedynie fenomenalny system PSM (lub jak kto woli: Please Save Me) i dużo twardsze zawieszenie w wersji niepneumatycznej. Auto potrafi mieć spory apetyt na paliwo, co odbija się na w miarę częstym tankowaniu (pomimo stulitrowego zbiornika w moim egzemplarzu i to wkurza; koszt paliwa pomijam, kwestia dyskusyjna). W ruchu miejskim Cayenne nie ma sobie równych, ale łapie sporą zadyszkę przy prędkościach „autostradowych plus”, więc warto mierzyć siły na zamiary. Bagażnik, jak i bezawaryjność pojazdu pod kątem drobiazgów, zdecydowanie denerwują i rozczarowują.
4,8
~VEKA
Porsche Cayenne II
SUV 4.8 S V8 400KM 294kW
Super auto dla rodziny czy tez samotnej osoby - osiagi porownywalne z autami lekko sportowymi, wygodne, pakowne b. drogie przy zakupie w Polsce roznica jaka zaplaci mialem Lellek opole to ponad 70tys zl. Polecam Broker auto zamawiaja w prost z fabryki Porsche moja konfiguracja kosztowala 410,000zl z oplatami! Lellek 485,000 Cennik porsche w niemczech zaczyna sie wersja S ponad 70,000€ w Polsce 92,000€ poniej bylo jeszcze lepiej cennik opcji jest drozszy niz w Niemczech np. Porsche Dynamic Chassis Control w polsce kosztuje 4000€ a w niemczech 3,200€ i kazda opcja to wyzszy koszt w PL ??????????
3,3
~Rafał
Porsche Cayenne II
SUV 3.0 Diesel 245KM 180kW
Zupełnie przeciętny samochód za duże pieniądze. Cena nie przystaje zupełnie do jakości. Brakuje ergonomii w wielu miejscach. Słabe wyciszenie, średniej jakości materiały i mechanika. Wygląd zewnętrzny na plus, ale wygląd i logo nie robią samochodu.
Średnie spalanie dla Porsche Cayenne II
10,6 – 17,7
l/100 km
8,7 – 10,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

17,3
Porsche Cayenne II
SUV Facelifting 3.6 V6 440KM 324kW
Samochód jest paliwożerny niewspółmiernie do osiągów. Dane producenta są po prostu jawnym oszustwem ! Wg. Porsche Średnie 10.0l/100 a poza miastem 8l/100 jest nieosiągalne. Nawet przy tempomacie 80km/h i jednej osobie na pokładzie komputer pokazuje około 10,5l/100km. Osiągi niezłe, chociaż przy 440km można by oczekiwać więcej. Realne spalanie z 30.000km normalnej jazdy (1/3 miasta, 1/3 trasa 100-120km/h, 1/3 autostradry 140-180km/h) i normalnym podróżowaniu bez szaleństw to 16.5l/100 ! Pod tym względem niepolecam. To już moje 7 Porsche i zdecydowanie największe rozczarowanie
9,4
Porsche Cayenne II
SUV 3.0 S Hybryda 380KM 279kW
Zaskakująco niskie spalanie, ale jeżdżę w trybie pozamiejskim na mazurskich drogach. 8,5 litra w trasie bez problemu do osiągnięcia. Na autostradzie spalanie większe, ale samochód ma swoje gabaryty. Serwis bardzo tani, części dostępne. Mam bez problematycznej pneumatyki, więc nic się nie psuje. Zdecydowanie lepszy i bezpieczniejszy zakup niż diesel. Samochód ma już 250 tys w kołach, a jeździ jak nowy.
10,4
Porsche Cayenne II
SUV 3.0 S Hybryda 380KM 279kW
Jak na tak duże i ciężkie auto ze stałym napędem 4x4 spalanie niewielkie, porównywalne z dieslem, a osiągi duuużo lepsze. Autostrada 140 km/h 10 litrów, 170-180 km/h - 13 litrów. Jazda po mieście 11 litrów, spokojna jazda poza miastem okolice 8 litrów. 90% części eksploatacyjnych pasuje z vw touarega, więc ceny są niskie, dostępne oryginały i zamienniki. Przejechane ponad 300 tys km bez większych usterek.
Porsche Cayenne II