Szukaj

Informacje o Porsche Cayenne I 4.8 Turbo S Tiptronic 550KM 405kW 2007-2010

Lata produkcji: 2007 – 2010
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2002, średniej wielkości SUV (segment I). Cayenne stało się zarówno pierwszym samochodem w tej klasie w historii marki, jak również pierwszym Porsche oferowanym także z silnikiem wysokoprężnym (od roku 2009). Porsche Cayenne jest owocem kooperacji Porsche z Volkswagenem. Obydwie generacje Cayenne są powiązane z Volkswagenem Touaregiem. Począwszy od roku 2006, model oferowany jest także w najmocniejszej wersji – Turbo S. Trzecia generacja Porsche Cayenne została wprowadzona na rynek w roku 2010. Model jest najchętniej kupowanym samochodem niemieckiej marki w Ameryce Północnej.
czytaj więcej
Powagosław

Pierwszy terenowy samochód w dziejach Porsche był policzkiem dla fanów marki. Okazał się jednak wielkim sukcesem rynkowym. Jeśli tylko stać cię na taką przyjemność, grzechem byłoby z niej nie skorzystać.

~Powagosław
Luzacjusz

Sting powinien zmienić słowa swojego przeboju. Zamiast „Roxanne, you don’t have to put on the red light”, powinno być „Cayenne, you don’t have to stop on the red light”. Czyli: Cayenne – dla ciebie zawsze jest zielone.

~Luzacjusz
Produkowany od 2007 do 2010 roku
Pojemność skokowa 4806 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 550 KM (405 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 750 Nm przy 2250-4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Porsche Cayenne I 4.8 Turbo S Tiptronic 550KM 405kW 2007-2010
21,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

24,3
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 Turbo S Tiptronic 550KM 405kW
:) 4.8 litra, 550 koni, 750Nm - to nie jest recepta na tania jazde. Serwis Porsche tez do tanich nie nalezy. Ale trzeba sie z tym liczyc i nie bylo to dla mnie zaskoczenie. Jak ktos jezdzi duzo to zawsze mozna kupic Cayenne w dieslu, i nie chodzi mi tu o sarkazm - gdybym potrzebowal polykacza kilometrow na pewno bym sie nie zdecydowal na Turbo S. zejsc ponizej 20/100 jest szalenie trudne. Blizej 25-30 trzeba liczyc. Wazne jednak, ze auto sie nie psuje, serwis co 30.000km lub comdwa lata. Jakosc serwisu bardzo dobra.
19,8
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 Turbo S Tiptronic 550KM 405kW
:) Auto ani nie jest tanie w zakupie, ani w serwisowaniu. Pali jak smok, czesci eksploatacyje drogie, bierze olej itp. Ale tak ma byc. Jak ktos oczekuje od Porsche wazacego prawie 2,5 tony, majacego 550 koni, ekonomicznej jazdy, to sie srogo zawiedzie. Ale jezeli do zakupu podejdzie sie rozsadnie i wie czego sie spodziewac, to mozna sie milo zaskoczyc. N.p. przeglady co 30.000km. A srednie spalanie na poziomie 18 litrow jest moim zdaniem rewelacyjne.
23,0
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 Turbo S Tiptronic 550KM 405kW
Stać Pana na konia, to i stać Pana na owies dla konia.
Porsche Cayenne I