Szukaj

Informacje o Porsche 911 997

Lata produkcji: 2005 – 2011
Segment: Auta sportowe
Porsche 911 to produkowany od roku 1963 samochód sportowy (segment G). Jest jednym z najbardziej znanych w historii motoryzacji oraz jednym z trzech najstarszych nadal produkowanych samochodów sportowych. Model 911 zastąpił w ofercie marki model 356. Z początku Porsche 911 miał być oznaczone liczbą 901, ale wobec sprzeciwu Peugeota, który zastrzegł sobie numery trzycyfrowe z zerem pośrodku, zmieniono nazwę na 911. Pomimo upływu czasu, kolejne generacje Porsche 911 stylistycznie nie zmieniły się znacząco, co sprawia, że 911 jest jednym z najbardziej wyróżniających się i pożądanych samochodów w swojej klasie. Nowa generacja modelu (oznaczona symbolem 991) została wprowadzona na rynek w roku 2011.
czytaj więcej
Powagosław
Definicja samochodu sportowego. Symbol. Klasyczna stylistyka i konstrukcja: silnik z tyłu, cylindry w układzie bokser i niepowtarzalny gang. Marzenie każdego kierowcy. ~Powagosław
Luzacjusz
„Niech ktoś zadzwoni pod 911” – śpiewał kilka lat temu pewien amerykański artysta. 911 to w Stanach numer alarmowy. U normalnego faceta alarm włącza się na sam widok Porsche oznaczonego tym numerem. ~Luzacjusz

Porsche 911 997 – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,9
~marian_j
Porsche 911 997
Coupe 3.8 385KM 283kW
Niezaprzeczalnie jest to ikona motoryzacji i esencja sportowego samochodu. Nie stało się tak bez przyczyny. Porsche tworzy sportowe samochody od 70-ciu lat i powiedzieć, że robi to dobrze, to jak nie powiedzieć nic. Carrera jest znana i rozpoznawalna na całym świecie. Mało tego, jest jednym z najbardziej pożądanych samochodów na planecie. Zainteresowanie tymi maszynami bardzo często zaczyna się od dziecięcych marzeń, które długie lata potem wciąż nosimy gdzieś z tyłu głowy i które z czasem przeradzają się w fascynację i nie do końca racjonalną i wytłumaczalną chęć posiadania tejże ikony. Jest samochodem dopracowanym gdzie widoczna jest dbałość o szczegóły. Wygląd 911 obiecuje dużo i obietnicy dotrzymuje. Znakomicie się prowadzi. Równie dobrze brzmi. Są szybsze i dużo szybsze modele w gamie 911 jak i u paru innych producentów, ale bez wątpienia Carrera S jest samochodem szybkim. W tym temacie oprócz samej mocy i momentu obrotowego których w tej wersji, jest pod dostatkiem, dużo robi niesamowita skrzynia PDK. Akurat w przypadku 911 jest to zdecydowanie więcej niż samochód i z perspektywy przejechanych kilometrów czy wrażeń jakie mi dostarcza po prostu uwielbiam tą maszynę.
5,0
~belial
Porsche 911 997
Coupe 3.8 355KM 261kW
kwintesencja sportowego auta-zabawki-czego chcieć więcej? wolnossący boxer 3.8 o pięknym brzmieniu,dobre przyspieszenie,odpowiednia do auta moc,legendarna niezawodność-auto jeszcze sprzed ery "planowej awaryjności",która niestety też dopadła porsche ale tak ok 2010r w góre,choc za symbol przemian możnaby wziąć rok 2008 i wprowadzenie bezpośredniego wtrysku
3,5
~MB1983
Porsche 911 997
Coupe 3.8 530KM 390kW
Średnie spalanie dla Porsche 911 997
9,7 – 21,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,5
Porsche 911 997
Coupe 3.8 385KM 283kW
W moim przypadku średnie spalanie z przejechanych blisko 51K km to 13.8 l/100 km. Przy czym jest to średnia ze wszystkich warunków i typów jazdy jak trasa, miasto, autostrada, jazdy po torze. Maksymalne odnotowane zużycie podczas jazd na torze to 32.7 l/100 km, śrenie 27 l/100 km. Minimalne przy przepisowej jeździe w trasie po lokalnych drogach to 8.8 l/ 100 km. Najbardziej praktycznym wskaźnikiem zużycia może być jazda utostradowa podczas której z prędkością w granicach 200 km/h przeż dłuższy czas, spalanie wyniosło 13 l/100 km. Moim zdaniem bardzo przyzwoicie. Z pomocą tutaj przychodzi znakomite dobieranie biegów przez skrzynie i jej 7 bieg. Na poruszanie się po mieście należy liczyć od 14 do 17.5 l/100 km w zależności od zagęszczenia ruchu.
13,3
Porsche 911 997
Coupe 3.8 355KM 261kW
na razie żadnych wydatków nie miałem-leje paliwo i ciesze się jazdą.podstawowe czynności serwisowe/exploatacyjne wykonam sobie sam w ramach zajęć hobbystycznych; jeśli potwierdzi się legendarna niezawodność to serwisy będę omijał szerokim łukiem-mam kilka aut -bardziej i mniej skomplikowanych i powiem tak:od ok 5 lat nie byłem u zadnego mechanika-rzeczy exploatacyjne wymieniam sam -wiem co leje;co robie;jak robie i pomimo że to starsze fury-żadnych grubszych awarii-wszystko trybi jak trzeba-może to jest recepta na sukces?jak najdalej od "miszczów warsztatowej mechaniki"?
10,8
Porsche 911 997
Coupe 3.6 480KM 353kW
W mieście (trojmiasto) w korkach spalanie jest astronomiczne sięga 30L/100; przy typowej jeździe miejskiej (standardowe natężenie ruchu - jazda relatywnie płynna) bez najmniejszego problemu schodzimy do 12L/100. W trasie jadąc prawie przepisowo 90-110 kmph 7.6-8.4L Spalanie liniowo wzrasta do licznikowhch 140 (13.2l następnie utrzymuje się na podobnym poziomie do 200 (14.3L) Generlanie niesamowita maszyna, polecam
Porsche 911 997