AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Pontiac
Trans Sport
I
3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Informacje
o Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Lata produkcji:
1989 – 1996
(1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1994, 1995, 1996)
Segment:
VANy
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Dane techniczne
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Produkowany
od
1989
do
1996
roku
Pojemność skokowa
3135
cm
3
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
122
KM
(90
kW
)
przy
4200
obr/min
Maksymalny moment obrotowy
237
Nm
Montaż silnika
z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów
6
Układ cylindrów
widlasty
Liczba zaworów
2
Stopień sprężania
9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku
jednopunktowy (SPI, CPI)
Rodzaj skrzyni
Manualna
Napęd na przednią oś
Dostępny
Zobacz dane techniczne
Oceny
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Liczba ocen:
45
Ogólna ocena
4,1
/5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(86%)
Zalety
+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
+ Wentylacja i ogrzewanie
+ Widoczność
Wady
- Bezawaryjność (poważne usterki)
- Bezawaryjność (drobiazgi)
- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wybrane
oceny
4,5
~bodek1968
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Ani chwili nie wahałem się z taką oceną.To auto to spełnienie marzeń sprzed 15 lat.Wtedy to było jak lizanie cukierka przez papierek.Oby jeździł jak najdłużej.Miałem ponad 20 aut,ale ten jest najładniejszy i najwygodniejszy z tych wszystkich-choć stary.Dostęp do części bezproblemowy.Ceny normalne,jak do \"europejczyka\".Jeśli nie przytrafi się jakiś większy \"dzwon\" to karoserię można dość łatwo naprawić we własnym zakresie.Blacharz nie ma tu specjalnie nic do roboty bo to laminat :)Kwestia dobrego zabezpieczenia ramy,podłogi i nadkoli. Mam w planach kupić jeszcze jeden na części bo ten zostaje u mnie już do końca :)
4,3
~Daniel0
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Samochod dla rodziny. Przy 7 miejscach niestety ma symboliczny bagaznik, ale wyjecie jakiegokolwiek siedzenia zajmuje doslownie 10 sek. Jest to typowy amerykaniec, tzn wygdny, komfortowo sie podrozuje, ale skreca i hamuje jak Titanic. :) Do tego trzeba sie przyzwyczaic.
4,9
~Mario
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
KOCHANE AUTKO!!! Miałem go 4 lata i sprzedałem go zresztą bez żadnego problemu i niewiele tracąc. Zrobiłem nim wygodnie, cichutko i bezproblemowo 80000 km po całej Europie. Obecnie znów szukam Pontiac\'a Trans Sport\'a bo to jednak jest to.
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Liczba raportów:
38
Średnie spalanie dla
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
pb
13,9
l/100 km
lpg
13,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
LPG
15,4
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Wbrew pozorom na ta pojemnosc silniki sa dosc oszczedne. W jezdzie po Warszawie nie spali wiecej jak 15-16 l Pb. W trasie mozna zejsc do 10-12 l. Gazu skotluje 20-25% wiecej. Niestety nie da rady zamontowac tutaj sekwencji. Czesci eksploatacyjne sa w podobnych cenach do europejczykow. Dostepnosc tez jest dobra.
LPG
12,8
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Doskonale zważywszy na masę i gabaryty auta. Część tanie i dostępne. Blacharskie też. Konsumpcja w mieście do 15L LPG. W trasie 10-13L LPG. W trasie na benzynie można się zmieścić w 10 spokojnie. Można do niego lać też paliwo niskooktanowe czyli dawna benzyna niebieska 78 oktan (którego dziś niestety już nie ma). A to dlatego, że silniczek jest niewysilony.
Pb
12,7
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Jak na ten silnik i dość ciężką budę to nie jest źle.Miałem wcześniej LPG,ale instalacja była źle dopasowana i "mulił" się.Po wyrwaniu "chwasta" silnik odżył.W trasie jadąc max 100km/h wyszło mi 9L/100km.W mieście nie ma co liczyć.Tutaj ocena jest zawsze najmniej miarodajna.To nie jest auto dla młodych niewyżytych "Kubiców".Tym jeździ się dostojnie,ale jak potrzeba to pedał w podłogę i nie jeden "szczawik" wywala oczy jak go wyprzedzasz.To nie auto dla oszczędnych.Ale coś za coś.
Zobacz wszystkie raporty spalania
Usterki
Pontiac Trans Sport I
Liczba wpisów:
5
szarpanie silnika przy mocnym wciśnięciu pedału gazu, lekkie falowanie obrotów na postoju
Pontiac Trans Sport I 2.3 i 16V 137KM 101kW 1993-1996
silnik
szarpanie silnika przy mocnym wciśnięciu pedału gazu,+lekkie falowanie obrotów na postoju uszkodzenie modułu zapłonowego (kość elektroniczna), znajduje się w pokrywie nakładanej na świece wymienić całą pokrywę lub kość elektroniczną
Oczekuje na rozwiązanie
spalanie
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
lpg
bardzo duzo pali przy spokojnej jezdzie pali 20 litrow gazu. czyzby cos bylo popsute /???? duzo pali i nie wiem dlaczego .
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
nierówna praca silnika silnik po kilu sekundach gaśnie
Pontiac Trans Sport I 3.8 i V6 175KM 129kW 1989-1996
układ wtryskowy
nierówna praca co jakiś czas nie chce wejść na obroty nikt nic niewie każdy mechanik chce sobie w nim pogrzebać wymieniono;czujnik polożenia wału świece przewody wysokiego napięcia
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Zobacz wszystkie zgłoszone usterki
Opinie o
instalacjach LPG
Liczba wpisów:
2
5,0
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
homologacja:
EKSA Sp. z o.o.
instalacja:
AC
przebieg:
135 tys. km
użytkowana przez:
1 tys. km
Bardzo profesjonalne podejście do klienta,miła obsługa , samochód po założeniu instalacji gazowej został oddany w terminie, w przystępnej cenie, możliwość wypożyczenia samochodu zastępczego to ogromna wygoda. Polecam warsztat AutoMix bo mimo rzadkiego modelu samochodu instalacja gazowa jest założona w sposób estetyczny, nie stwarza niemiłych niespodzianek na drodze . Udana...
4,8
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
homologacja:
"NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja:
AC STAG 100
przebieg:
144 tys. km
użytkowana przez:
2 tys. km
Bardzo profesjonalne podejście do klienta,miła obsługa , samochód po założeniu instalacji gazowej został oddany w terminie, w przystępnej cenie, możliwość wypożyczenia samochodu zastępczego to ogromna wygoda. Polecam warsztat AutoMix bo mimo rzadkiego modelu samochodu instalacja gazowa jest założona w sposób estetyczny, nie stwarza niemiłych niespodzianek na drodze . Udana...
Zobacz wszystkie opinie LPG
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
4,1 (45 ocen)
Wybierz inny silnik
2.3 i 16V 137 KM
3.1 i V6 SE 122 KM
3.4 i 170 KM
3.8 i V6 175 KM
Wybierz inny silnik
Pontiac Trans Sport w pigułce
Pontiac Trans Sport
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Pontiac Trans Sport
Dane techniczne
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Raporty zużycia paliwa
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Opinie
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Usterki
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Publikacje
Pontiac Trans Sport
Newsy
Pontiac Trans Sport
Galerie
Pontiac Trans Sport
Nasze pomiary
Pontiac Trans Sport
Filmy
Pontiac Trans Sport
Ogłoszenia
Pontiac Trans Sport
Ceny aut używanych
Pontiac Trans Sport
Dziennik kosztów
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Opinie o instalacjach LPG
Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
Testy zderzeniowe
Pontiac
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglądasz
Pontiac Trans Sport I
Dane techniczne
118 raportów
zużycia paliwa
122 opinie
użytkowników
5 zgłoszonych
usterek
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy