Szukaj

Informacje o Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996

Lata produkcji: 1989 – 1996
Segment: VANy
Produkowany od 1989 do 1996 roku
Pojemność skokowa 3135 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 122 KM (90 kW) przy 4200 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 237 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 2
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku jednopunktowy (SPI, CPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Pontiac Trans Sport I 3.1 i V6 SE 122KM 90kW 1989-1996
13,9
l/100 km
13,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

15,4
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Wbrew pozorom na ta pojemnosc silniki sa dosc oszczedne. W jezdzie po Warszawie nie spali wiecej jak 15-16 l Pb. W trasie mozna zejsc do 10-12 l. Gazu skotluje 20-25% wiecej. Niestety nie da rady zamontowac tutaj sekwencji. Czesci eksploatacyjne sa w podobnych cenach do europejczykow. Dostepnosc tez jest dobra.
12,8
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Doskonale zważywszy na masę i gabaryty auta. Część tanie i dostępne. Blacharskie też. Konsumpcja w mieście do 15L LPG. W trasie 10-13L LPG. W trasie na benzynie można się zmieścić w 10 spokojnie. Można do niego lać też paliwo niskooktanowe czyli dawna benzyna niebieska 78 oktan (którego dziś niestety już nie ma). A to dlatego, że silniczek jest niewysilony.
12,7
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Jak na ten silnik i dość ciężką budę to nie jest źle.Miałem wcześniej LPG,ale instalacja była źle dopasowana i "mulił" się.Po wyrwaniu "chwasta" silnik odżył.W trasie jadąc max 100km/h wyszło mi 9L/100km.W mieście nie ma co liczyć.Tutaj ocena jest zawsze najmniej miarodajna.To nie jest auto dla młodych niewyżytych "Kubiców".Tym jeździ się dostojnie,ale jak potrzeba to pedał w podłogę i nie jeden "szczawik" wywala oczy jak go wyprzedzasz.To nie auto dla oszczędnych.Ale coś za coś.
Pontiac Trans Sport I