Szukaj

Informacje o Pontiac Bonneville II 3.8 i V6 172KM 127kW 1991-1999

Lata produkcji: 1991 – 1999
Segment: Wyższa klasa średnia
Produkowany od 1991 do 1999 roku
Pojemność skokowa 3791 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 172 KM (127 kW) przy 4800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 298 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 2
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Wyciszenie

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~tom_akme@op.pl
Pontiac Bonneville II
Sedan 3.8 i V6 172KM 127kW
Opisywany model Bonnevilla to limuzyna klasy wyższej. Występuje w kilku modelach. Najwyższym jest SSEi- limited edytion. Model ten jest bardzo ekskluzywny, świetnie wyposażony (np.: klimatronic z nawilżaniem powietrza, wentylowane siedzenia, aktywne wspomaganie, włącznik zmierzchowy świateł, sterowanie radia i klimatyzacji w kierownicy i tym podobne gadżety)Radio fabryczne oraz głośniki są bardzo dobre. Jak na pojazd z lat 90 jest super. Prowadzi się bardzo dobrze, jest dobrze wyciszony. Zmiana biegów jest bardzo płynna i nieodczuwalna. Ogólna jakość wykonania też jest dobra (skóra , elementy drewnopodobne ). Silnik mimo swej pojemności (3800) jest w miarę ekonomiczny. Jest to silnik widlasty (kąt cylindrów wynosi 90 stopni), sześciocylindrowy. W cyklu miejskim przy normalnej jeżdzie spala ok 12-13 l.benzyny, natomiast w trasie przy średniej prędkości 120km/h - 8,5 l/100 km. Uważam, że w stosunku co do wielkości pojazdu oraz jego pojemności jest to niezły wynik. Choć pojaz ten nie należy do najtańszych, można go polecić osobom poszukującym rodzinnego samochodu, lubiącym jednocześnie dynamiczną jazdę. Pewna gazeta określiła go mianem " sportowej limuzyny ". Należało by wspomnieć o niedopracowanych elementach togo pojazdu. Choć jest ich bardzo niewiele, najbardziej drażliwym jest niedopracowane przednie zawieszenie. Przedni napęd w tak dużym samochodzie nie jest dobrym rozwiązaniem na nasze Polskie drogi. Elementy gumowe oraz przednie piasty szybko ulegają zużyciu. Użytkownicy tych modeli twierdzą, że zawieszenie należy naprawiać co 80-100 tys. km. Na minus też zasługuje ogrzewanie nóg pasażerów siedzących z tyłu. Ogólnie jednak opinie użytkowników są bardzo dobre. Z rodziny Pontiaca , Bonneville jest modelem najmniejawaryjnym. Wykonując przeglądy na czas, odważył bym się określić ten model jako bezawaryjny.
4,0
~jerzy1107wp.pl
Pontiac Bonneville II
Sedan 3.8 i V6 172KM 127kW
jest to 2 egzemplarz SSE który mam, pierwszym zrobiłem 380,000km i zero problemów ,szukam 3 przetestowałem{miałem 9 amerykanów od 2,0>5,7}i stwierdzam że jest godne uwagi auto .Jesłi chodzi o częsci to dostęp mam do wszystkiego i ceny?????
4,8
~jaszczur1@tlen.pl
Pontiac Bonneville II
Sedan 3.8 i V6 172KM 127kW
Naprawdę dobry samochód, miałem różne auta, ale na Bonneville´ach zatrzymałem się na dłużej, określenie sportowa limuzyna jest naprawdę trafne, ponieważ jest to auto bardzo wygodne, jednocześnie o sportowej stylistyce i osiągach. Następnym moim samochodem na pewno będzie jakiś model klasy wyższej z koncernu GM.
Pontiac Bonneville II