Szukaj

Informacje o Peugeot Partner II

Lata produkcji: 2008 – 2019
Segment: VANy
Produkowany od roku 1996, należący do segmentu kombivanów, mały samochód dostawczy Peugeota był jednym z pierwszych na rynku aut tej klasy, wraz z bliźniaczym modelem drugiej marki koncernu PSA – Citroenem Berlingo. Z początku Peugeot Partner bazował na elementach innych modeli Peugeota, między innymi 306 oraz 405. Wprowadzona na rynek w roku 2008 druga generacja modelu powiązana jest natomiast z Citroenem C4 Picasso. Mimo że typowe zastosowanie Partnera jest głównie użytkowe, to jednak ten kombivan oferowany jest także w wariancie osobowym Tepee, przystosowanym do wymogów familijnego vana.
czytaj więcej
Powagosław
W wersji dostawczej praktyczny i estetyczny. W wersji osobowej nie mniej estetyczny, a do tego nie mniej praktyczny. Nie wiadomo tylko, dlaczego wszystkim bardziej podoba się Berlingo… ~Powagosław
Luzacjusz
Nazwanie samochodu „Partner” to ocieranie się o fałszywy sylogizm. Bo dla mnie to taki partner, jak funkcja drzemki w alarmie przeciwpożarowym. A do tego ta dwuznaczność: „Mam małą firmę i dorobiłem się sześciu Partnerów”. Ale co tam, niech żyje tolerancja. ~Luzacjusz
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(70%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Układ jezdny - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,8
~Erni
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Niesamowicie uniwersalny samochód, jednocześnie bardzo fajnie się nim jeździ, ma dobrą geometrię zawieszenia jak i jest mega pojemny, na tyle uniwersalny że można przewieźć w nim duże przedmioty (jak małym dostawczakiem), zrobić z niego minikampera ze spaniem spokojnie dla 2 osób (składane i przednie i tylne fotele), komfortowo podróżować w 4 osoby + 2 rowery po środku z wyjętym centralnym fotelem, jechać nim szybko ale komfortowo - rozpędza się do 170 km/h dość dynamicznie przyspiesza 100 KM wystarcza, po wytłumieniu matami samochód jest bardzo cichy, dobrze wtedy gra bazowy system audio, nie testowałem bagażnika dachowego na nim, nie było takiej potrzeby, narty nawet te bardzo długie można podwiesić na podsufitce, WYSOKIE zawieszenie i duże koła ułatwią poruszanie się po polskich drogach, całkiem niezłe oświetlenie, brak awaryjności, dieselem się jeździ praktycznie tak dobrze jak benzyną, silnik jest silny ale i elastyczny, CHYBA najlepsza wersja PARTNER-a ze wszystkich wersji biorąc pod uwagę także RIFTER-a, , jeżeli się coś będzie psuło to jakieś pierdoły typu korek wlewu spryskiwaczy, trzymak pałąka na stopkę maski (wymieniłem na magnes), zaskakująco się dobrze trzyma drogi jak na swoje wysokie wymiary, łatwo się parkuje dzięki czujnikom parkowania, bez problemu z parkowaniem, duże lusterka dobra widoczność
4,0
~@euforyka
Peugeot Partner II
Furgon L2 Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Niby samochód fajny, zwinny, na autostradzie prowadzi się pięknie, ale jednak chyba nie dla mnie. Moc autko ma, przyśpieszenie ma, wyposażenie też niczego sobie. No a przede wszystkim jak się prezentuje, naprawdę przepiękny samochód. Z resztą zdjęcia możecie zobaczyć u mnie na lnstagramie @euforyka. Ale wracając do samochodu- spalanie na trasie okolice 8/9 litrów, w mieście około 10-12 w zależności od dynamiki jazdy. Ja osobiście jestem fanką mniejszych samochodów, najlepiej jeździło mi się Mercedesem A45 w AMG. I chyba powinnam w auta tych gabarytów celować.
4,0
~Igbi
Peugeot Partner II
Tepee 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Nikt nie zrobił dla rozwoju małych przedsiębiorców tyle co grupa PSA, wypuszczając Partnera i Berlingo na rynek. Za 20k kupujesz auto, którym jednego dnia przewieziesz cały bagażnik narzędzi, jakieś kable, rurki, drabiny, etc. na budowę, kolejnego dnia spakujesz tam całe studio tatuażu wraz z artystami i ich wyposażeniem i przetargasz ich na drugi koniec Polski, a jeszcze kolejnego weźmiesz dzieciaki i psa, i polecisz z nimi nad morze. Bez ryzyka że auto stanie Ci w trasie. Łatwo to kupić, (podobno) łatwo to sprzedać, łatwo to utrzymać w sensownym stanie. Nie jest idealny, ale ja go uwielbiam, pomimo jego drobnych wad :)
Średnie spalanie dla Peugeot Partner II
6,9 – 10,0
l/100 km
5,3 – 7,5
l/100 km
8,3 – 8,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,8
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Pomijając fakt że zawieszenie to nawet średniowieczne furmanki mają lepsze to ten samochód kompletnie nie nadaje się na dłuższe trasy. Fotele są strasznie niewygodne, wszystko w aucie trzeszczy i huczy.Spalanie to czysta kpina. Tempomat ustawiony na 135k,/h i spalanie 8L. Mój prywatny, 13 lat starszy Mondeo z 2-litrowym benzyniakiem pali mniej, jest o niebo dynamiczniejszy i przyjemniejszy w prowadzeniu. Nie polecam. Silniczek 1,6 jest zdecydowanie za słaby, cechuje się znikomą dynamiką i zerową elastycznością. 160km/h to chyba maksimum jego możliwości, chociaż więcej wolałem nie próbować z tak kiepskim zawieszeniem i układem kierowniczym.
5,6
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Przebieg ok. 8000km na miesiąc. Spalanie w porównaniu do poprzedniej wersji 90-konnej o niebo lepsze. Jazda 1-2 osoby, pełen bagażnik, dość dynamicznie do 130km/h: Tylko trasa bez autostrad - 5.5l/100km, miasto 6.0l/100km. Jeżdżąc spokojnie do 100km można zejść do poziomu 5.0l/100. Autostrada z prędkością 130-160km/h wiąże się ze spalaniem ok 7-8l/100km. Generalnie spalanie ok. 1 - 1,5l/100 niższe niż poprzednia wersja tego silnika. Parametry wyliczone z tankowania, wskazania komputera są zaniżone o ok. 0,5l/100km
8,9
Peugeot Partner II
Furgon L1 Facelifting 1.6 98KM 72kW
Jestem bardzo pozytywne zaskoczony. Kupiłem auto z przebiegiem ponad 300k i spalanie mnie zaskoczyło . Średnio auto w cyklu mieszanym spala 8,6 L/100km pali mało gazu i mało zużywa oleju :) Silnik dosyć żwawy jak na auto dostawcze .Polecam
Peugeot Partner II