Szukaj

Informacje o Peugeot Expert III Furgon Long 2.0 BlueHDi 122KM 90kW od 2020

Lata produkcji: 2020 – teraz
Segment: Dostawcze

Średniej wielkości samochód dostawczo-osobowy produkowany w latach 1995-2015. Model był efektem współpracy koncernu PSA, do którego należą Peugeot i Citroen z Fiatem. Pierwsza generacja Experta została stworzona na bazie projektu eurovan (Peugeot 806), a jego bliźniaczymi modelami byli Citroen Jumpy i Fiat Scudo. W 2007 roku debiutował Expert drugiej generacji, od 2012 roku oferowany po faceliftingu. W 2008 roku model zdobył tytuł International Van of the Year. Jego następcą jest Peugeot Traveller.

czytaj więcej
Produkowany od 2020 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 122 KM (90 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
3,7 /5 Średnia dla segmentu 3,8
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 33% / przeciw: 67%

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

3,9
~Marcin
Peugeot Expert III
Furgon Long 2.0 BlueHDi 122KM 90kW
Peugeot Expert Long 2017r. 120km.Posiadając starego Experta z 2009roku który jest bezawaryjny przy przebiegu 300tys.km spodziewałem się tego samego po nowym modelu ale niestety jest gorzej niż źle. Przy 24 tys.km uszkodzeniu uległa sąda ad blue a także skorodowały przewody ABS co powodowało choinkę na kokpicie.Po 3,5 roku użytkowania przy przebiegu 104 tys.km pękł docisk sprzęgła i "przytarła" się dwumasa (komplet do wymiany) koszt 3000PLN,ale to nie koniec bo już przy 114 tys. km zaczęło huczeć łożysko lewy tył za co z wymianą zapłaciłem drobne 850 pln z czego samo łożysko to koszt 650pln,no i wisienka na torcie to przednie amortyzatory których sprawność przy 121 tys.km to 4%lewy 37% prawy i tłuczenie przy skręcie i odgłos jak by za chwilę miało się wszystko rozwalić koszt 2700pln zamienników brak.Królową awari przy wymianie amortyzatorów została nie kto inny jak maglownica która ma luzy na zębach i czuć to na kierownicy.O koszt wymiany nie pytałem bo aż strach:) pewnie z 10k z wymianą i to wszystko przy 121 tys.km .Samochód mam od nowości sam użytkuje ,jeżdżę spokojnie z towarem bardzo lekkim.Teraz czekam kiedy wtryski zaczną lać bo już mnie nic nie zdziwi.Ponownie napewno bym nie kupił tego samochodu.
2,7
~Niezadowolony użytkownik
Peugeot Expert III
Furgon Long 2.0 BlueHDi 122KM 90kW
Mamy we flocie kilkanaście aut. Auta bardzo awaryjnie, po przebiegu 70tyś nie kończące się awarie. We wszystkich autach psują się skrzynie biegów, wytrzymują 80-150 tyś km Problemy z ad blue, problemy z ładowaniem Korodujące felgi, odpadający lakier na krawędziach drzwi tylnych. Kiepskiej jakości serwisy ASO Auto komfortowo ok, ale największym problemem jest awaryjność tych aut oraz długi czas napraw. Niektóre egzemplarze 3-4 letnie zostały wycofane ze względu na awaryjność.
4,5
~rafalmarek
Peugeot Expert III
Furgon Long 2.0 BlueHDi 122KM 90kW
EDIT: Przejechałem nim do tej pory 33tys. km. Narazie zero problemów. Mam wersje 120KM ze skrzynią automatyczną EAT8.
Peugeot Expert III Furgon Long