Szukaj

Informacje o Peugeot Expert I 2.0 TD 94KM 69kW 2000-2005

Lata produkcji: 2000 – 2005
Segment: Dostawcze

Średniej wielkości samochód dostawczo-osobowy produkowany w latach 1995-2015. Model był efektem współpracy koncernu PSA, do którego należą Peugeot i Citroen z Fiatem. Pierwsza generacja Experta została stworzona na bazie projektu eurovan (Peugeot 806), a jego bliźniaczymi modelami byli Citroen Jumpy i Fiat Scudo. W 2007 roku debiutował Expert drugiej generacji, od 2012 roku oferowany po faceliftingu. W 2008 roku model zdobył tytuł International Van of the Year. Jego następcą jest Peugeot Traveller.

czytaj więcej
Produkowany od 2000 do 2005 roku
Pojemność skokowa 2000 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 94 KM (69 kW)
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 3,8

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Układ jezdny - Widoczność - Wentylacja i ogrzewanie

Usterki Peugeot Expert I

Liczba wpisów: 7
Stukot w silniku.
  • Peugeot Expert I 1.9 TD 90KM 66kW 1995-2007
  • silnik
Podczas pracy silnika słychać stukot po zwiększeniu obrotów stukot się nasila, na pewno nie są to wtryskiwacze bo były sprawdzane. Mechanik podejrzewa, że mógł się przestawić zapłon wykluczyłem zawory ponieważ wstawiane są na podkładkach. Ciśnienie oleju bez zastrzeżeń wymiana rozrządu była 4 miesiące od awarii stukot pojawił się po 20 stopniowym mrozie i nie ustaje po rozgrzaniu silnika tak, że wątpię żeby to była wina paliwa, odma także w normie myślę, że pierścienie na tłokach są całe. Jeżeli ktoś miał podobny problem lub przewiduje co to może być za usterka to proszę o kontakt na e mail kille85@o2.pl
Problem rozwiązany
1 komentarz
Silnik nie odpala.
  • Peugeot Expert I 1.9 TD 90KM 66kW 1995-2007
  • instalacja elektryczna
Silnik nie odpala, rozrusznik kręci, natomiast po złączeniu kablem klemy + z elektrozaworem przed pompą paliwową, silnik nie odpala. W takim stanie nie można wyłączyć silnika stacyjką, tylko trzeba odłączyć w/w przewód od zaworu. Zdarza się, że po zdjęciu przewodu z elektrozaworu silnik pracuje, ale częściej jest tak, że zaraz zgaśnie. W/WST do zwykły diesel, bez żadnych komputerów. W którym miejscu może być przerwa w dopływie prądu do elektrozawrou? Założenie przewodu od dodatniego bieguna akumulatora do elektrozaworu umożliwia pracę zawrou.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Pompa paliwowa.
  • Peugeot Expert I 2.2 TD 110KM 81kW 2001-2006
  • inne
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po dłuższej jeździe ok.200 000 km potrzebna jest wymiana pompy paliwowej ponieważ polskie paliwo nie jest idealnej jakości ( chodzi o silnik 2.0 HDi 110KM , którego tu nie ma). Jej wymiana nie jest o tyle uciążliwa co droga (koszt ok. 1300zł z wymianą w ASO)
Peugeot Expert I