Druga, obecnie produkowana generacja modelu (debiut w 2006 roku), która od 2014 roku dostępna jest w wersji po gruntownej modernizacji. Podobnie jak jego poprzednicy, Boxer III jest wspólnym projektem koncernu PSA (Citroen i Peugeot) oraz Fiata. Boxer, jak i jego bliźniacze modele: Citroen Jumper i Fiat Ducato, został odmieniony stylistycznie (np. nowy pas przedni). Oferowany w 3 rozstawach osi (3, 3,45 i 4,04 m), jako furgon - w 4 długościach (L1, L2, L3 i L4) i 3 wysokościach (H1, H2 i H3), co daje 8 konfiguracji o objętości od 8 do 17 m3 (ładowność 2,8-4 tony). Dostępny też w wersji osobowej (od 6 do 9-miejscowej).
TAK(100%)
Jeśli chodzi o popularność i sprzedaż, Fiata Ducato na pewno nie dogoni. W naszym kraju Renault Master też jest raczej poza zasięgiem. Ale gdy wybór będzie pomiędzy Boxerem i Iveco Daily, dostawczak Peugeota nie jest bez szans na podium.
~PowagosławOcena to trochę z przymrużeniem oka, bo trojaczki PSA i Fiata są niemal identyczne. Po indywidualizacji, Boxer wygląda najbardziej „budżetowo”. Stawiam jednak dolary przeciw orzechom, że nie będzie się przez to sprzedawał gorzej niż do tej pory.
~Luzacjusz