Debiutująca w roku 2006, a od roku 2014 oferowana w wersji po obszernej modernizacji, druga generacja Peugeota Boxera, tak jak poprzednie generacje modelu, jest owocem współpracy koncernu PSA (Peugeot i Citroen) i Fiata. Auto, tak jak jego modele bliźniacze: Fiat Ducato i Citroen Jumper, odnowiono pod względem stylistycznym (np. nowy pas przedni). Peugeot Boxer dostępny jest w trzech rozstawach osi (3 m, 3,45 m, 4,04 m), w wersji furgon – w czterech długościach (L1, L2, L3, L4) i trzech wysokościach (H1, H2, H3), łącznie w ośmiu konfiguracjach o objętości 7-18 m3 i ładowności od 2,8 do 4 ton. Oferowana jest także odmiana pasażerska Boxera (od 6- do 9-osobowej).
czytaj więcej
Jeśli chodzi o popularność i sprzedaż, Fiata Ducato na pewno nie dogoni. W naszym kraju Renault Master też jest raczej poza zasięgiem. Ale gdy wybór będzie pomiędzy Boxerem i Iveco Daily, dostawczak Peugeota nie jest bez szans na podium.
~Powagosław
Ocena to trochę z przymrużeniem oka, bo trojaczki PSA i Fiata są niemal identyczne. Po indywidualizacji, Boxer wygląda najbardziej „budżetowo”. Stawiam jednak dolary przeciw orzechom, że nie będzie się przez to sprzedawał gorzej niż do tej pory.
Maksymalny moment obrotowy400 Nm przy 1700 obr/min
Typ wtryskubezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacjeSystem wtrysku bezpośredniego Common Rail 2 generacji umożliwia regulację ciśnienia w zakresie od 450 do 1800 bar w zależności od zapotrzebowania.
Jeśli chodzi o popularność i sprzedaż, Fiata Ducato na pewno nie dogoni. W naszym kraju Renault Master też jest raczej poza zasięgiem. Ale gdy wybór będzie pomiędzy Boxerem i Iveco Daily, dostawczak Peugeota nie jest bez szans na podium.
~PowagosławOcena to trochę z przymrużeniem oka, bo trojaczki PSA i Fiata są niemal identyczne. Po indywidualizacji, Boxer wygląda najbardziej „budżetowo”. Stawiam jednak dolary przeciw orzechom, że nie będzie się przez to sprzedawał gorzej niż do tej pory.
~Luzacjusz