Szukaj

Informacje o Peugeot 607 3.0 V6 24V 211KM 155kW 2000-2010

Lata produkcji: 2000 – 2010
Segment: Wyższa klasa średnia
Model należący do klasy wyższej (segment E) produkowany w latach 2000-2010. Flagowy model francuskiej marki, następca Peugeota 605, z którym dzielił część rozwiązań technicznych (m.in. oba samochody zbudowano na tej samej platformie podłogowej), ale znacznie różnił się od niego pod względem stylistycznym. W 2004 roku 607-ka przeszła drobną modernizację. W 2011 roku Peugeot wprowadził na rynek jej następcę, którego jednak, wbrew tradycji, nie nazwano 608, lecz 508 i umiejscowiono w segmencie D.
czytaj więcej
Powagosław
Patrząc na ten samochód, mam mieszane uczucia, chyba dokładnie tak samo jak większość ludzi. Niby elegancki, o ciekawych kształtach, a jakoś nieprzekonujący. Niby duży, a w środku wcale nie jest tak przestronnie. Nie jest to najlepsze dzieło w historii Peugeota. ~Powagosław
Luzacjusz
Czterokołowy nudziarz a la kiełbasa zwyczajna. W sam raz dla pantoflarza-domatora, któremu wydaje się, że jest angielskim lordem, bo kupił sobie duży samochód ze srebrnymi pokrętłami. No dobrze, może nie jest aż tak źle, ale jest też bardzo daleko od dobrze. Jest po prostu smętnie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2000 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2946 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 211 KM (155 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 285 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 4
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~johnybig@go2.pl
Peugeot 607
Sedan 3.0 V6 24V 211KM 155kW
nie żałuje kupna i raczej następny będzie też 607 tylko po chyba 2004r żeby mial 6-cio biegową skrzynie. Auto posiada ogromną ilość dodatków chodź brak jest uchwytów na napoje. Z psuciem się to zależy jak kto szanuje i czy był wypadkowy bo to jest największy problem, potem blacha rdzewieje, sypie sie elektronika bo robili auto w najtańszym warsztacie gdzie nie mają pojęcia o takich zeczach. Nie jest to S8 czy S600 ale nie ma aż takiej różnicy w komforcie żeby przeciętna osoba dawała prawie dwa razy tyle za znaczek na masce. I nie warto jeździć do fabrycznych serwisów, ceny z kapelusza np. cewka 450zł a inne źródło 150zł, podpięcie pod komputer 120zł a interface do domu (na własność i dostępny 24h) do sczytywania i kasowani awari 190zł. Ogólnie jestem bardzo zadowolony i polecam 607 w benzynie napewno a diesel pewnie też ale nie wypowiadam się bo nie mam styczności. Wszystko zależy na jaki egzemplarz z drugiej ręki sie trafi bo auta za kilkaset tysięcy złotych też stoją po warsztatach.
4,0
~Radek
Peugeot 607
Sedan 3.0 V6 24V 211KM 155kW
Trochę z przypadku kupiłem lwa. To było jedyne auto, które miało realny mały przebieg i było bardzo zadbane wizualnie. Już podczas kupowania pojechałem do mechanika i wyszła lista rzeczy do zrobienia. Ceny są o 20-40% wyższe niż w citroenie c4 1.6 benzyna. Ale to większe flagowe auto z prawie 2x większym silnikiem
4,0
~Dezerter
Peugeot 607
Sedan 3.0 V6 24V 211KM 155kW
Samochod kupilem od 83 letniego dziadka, pierwszy wlasciciel bezwypadkowy i 59 tkm wiec bylo ok. No przez 2,5 roku eksploatowania tego samomchodu dwie cewki padly napinacz na pasku klinowym, czujnik ESP i ASR na lewym kole i wszystkie zarowki sie przepalily na panelu sterowania klimatyzacja, Wiecznie otwierające się pokrywy bocznych schowków w bagażniku, ciągle właczjące się ogrzewanie przednich siedzeń przy wsiadaniu Z dźwignia sterowania radiem dałem sobie już spokój, szkoda nerwów.
Średnie spalanie dla Peugeot 607 3.0 V6 24V 211KM 155kW 2000-2010
11,3
l/100 km
12,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,2
Peugeot 607
Sedan 3.0 V6 24V 211KM 155kW
Trochę pali ale w końcu to wielka limuzyna z największym silnikiem 3.0 V6. Mam instalację sekwencyjną, jeżdżę ekonomicznie szybkie przyspieszanie i później jazda z jednostajną prędkością. Jeżdżę głównie po trasie dwupasmowej lub drogami podmiejskimi. W mieście spalanie rośnie bardzo zauważalnie. Na baku około 38l robię 320-350 km. Fajne auto na autostrady, do miasta nie polecam.
11,0
Peugeot 607
Sedan 3.0 V6 24V 211KM 155kW
Jak na ten silnik, brak zarzutów, pod warunkiem zastosowania się do moich uwag dotyczących silnika. Na koniec, pragnę dodać, że jest to już mój 21-szy samochód. Miałem poprzednio marki różne, od Ify, DKW, Trabanta i Syreny, do Skody Forda i Mercedesa. Tak więc wyrobiłem sobie swoje zdanie. Peugeota 607 uważam auto dobre,spokojne,wygodne, prestiżowe, nie mające nic wspólnego ze sportem i wyczynem.
10,3
Peugeot 607
Sedan 3.0 V6 24V 211KM 155kW
Limuzyna "pełną gębą" za cenę nowej 207-ki, moc solidna, pełne wyposażenie z navi, klimatronikiem, telefonem, pełną elektryką itp. Trochę sypią sie gadżety elektroniczne i polskie drogi dają się we znaki elementm zawieszenia, lożyskom i przegubom. Chyba kupie następnego w wersji 2.7 Diesel. SUPER parametry i osiągi. Testowałem i polecam.

Usterki Peugeot 607

Liczba wpisów: 17
Silnik gaśnie przy 2 tys. obrotów.
  • Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010
  • silnik
Witam ! Jestem tu nowy. Kupiłem 3 tyg. temu 607 i co i źle . Po pirwsze miałem problem z odpaleniem wozu ale elektyk diagnoze postawił pompka paliwa w baku - zgadza sie odpala. Drugi problem auto szarpało przy dodawaniu gazu tak w granicach 2-3 tysięcy ale dalej szło mimo że wyświetlał się błąd system antipollution ... Po sprawdzeniu pompy wysokiego ciśnienia jakimiś zegarami czy barometrami okazało się że zawór ciśnienia pompy paliwa czy jakoś tak - wymieniono na nowy. Dziś dzwonił mechanik że auto gotowe odpala, nie szarpie wszystko jest ok. Po odebraniu auta przejechałem jakiś kilometr auto raz szarpnęło i zgasł i znów ANTI itd ! Odpaliłem chyba za drugim razem i nawrotka do warsztatu - zmieniam znowu na dwójke jaies 2 tysie obrotów i ... znowu pik i zgasł i znów ANTI. Dotoczyłem się na jedynce do niego i co się okazało- odpiął się jakiś wężyk od paliwa i niby to. Założyliśmy. komputer oczywiście podpiął pokasował błędy i jade. I znowu dwójka 2 tysie obrotów i to samo. Po ponownym odpaleniu już na jedynce mi zgasł. Dotoczyłem się do niego i zostawiłem auto. Wtryski na przelewach wyszły cacy. To już wolałem jak szarpie ale jedzie niż to co teraz się dzieje. Co mam zrobić bo od trzech tygodni auta na oczy nie widze i mam ochote pojechac do tego co mi to sprzedał. Pomocy ! . .
Problem rozwiązany
2 komentarze
Drgania silnika podczas odpalania i gaszenia, drgania karoserii na postoju
  • Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010
  • silnik
Od jakiegoś czasu w mojej Lwicy zauważyłem dziwne drgania podczas odpalania i gaszenia silnika oraz drgania całej karoserii podczas postoju na biegu jałowym np. na światłach, w korku. Po odwiedzeniu serwisu stwierdzono jednoznacznie: dwumasa do wymiany. Koszt w serwisie: ponad 6.000 zł (dwumasa ze sprzęgłem) Wiadomo- trzeba to wymienić ponieważ w najgorszym przypadku po rozerwaniu koła można uszkodzić trwale skrzynię i silnik. Krótko- z hurtowni kupiłem koło dwumasowe z kompletem sprzęgła za 2.000 zł. Koszt wymiany w zaprzyjaźnionym ale profesjonalnym zakładzie mechaniki pojazdowej- 350 zł Po wymianie sprzęgła i koła dwumasowego, auto cichutko i delikatnie odpala, płynnie wygasza silnik a podczas jazdy odczuwam jakby płynniejszą i dynamiczniejszą jazdę. Oczywiście komfort jazdy się podniósł i już nie czuć drgań karoserii.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Threads - brak mocy- dynamiki początkowej
  • Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010
  • silnik
w pierwszej fazie ruszania bardzo słaba dynamika, moc silnika. Samochod ma problemy wkręcic sie na obroty . Po przekroczeniu około 2000 tys/obr- samochod dostaje przyspieszenia - mocy i wszystko OK .Dobra dynamika, przyspieszenie podczas jazdy powyżej tych obrotów. Wyś. nie podaje zadnych usterek. Silnik pali na dotyk. Zadnych drgań, gasnięc, szarpań itp. Wymienione nowe świece. FAP, usuniety, katalizator drożny, EGR czysty, turbina daje kopa - ????????????? nie ustalono przyczyny
Problem rozwiązany
8 komentarzy
Peugeot 607