Szukaj

Informacje o Peugeot 607 2.2 16V 158KM 116kW 2000-2010

Lata produkcji: 2000 – 2010
Segment: Wyższa klasa średnia
Model należący do klasy wyższej (segment E) produkowany w latach 2000-2010. Flagowy model francuskiej marki, następca Peugeota 605, z którym dzielił część rozwiązań technicznych (m.in. oba samochody zbudowano na tej samej platformie podłogowej), ale znacznie różnił się od niego pod względem stylistycznym. W 2004 roku 607-ka przeszła drobną modernizację. W 2011 roku Peugeot wprowadził na rynek jej następcę, którego jednak, wbrew tradycji, nie nazwano 608, lecz 508 i umiejscowiono w segmencie D.
czytaj więcej
Powagosław
Patrząc na ten samochód, mam mieszane uczucia, chyba dokładnie tak samo jak większość ludzi. Niby elegancki, o ciekawych kształtach, a jakoś nieprzekonujący. Niby duży, a w środku wcale nie jest tak przestronnie. Nie jest to najlepsze dzieło w historii Peugeota. ~Powagosław
Luzacjusz
Czterokołowy nudziarz a la kiełbasa zwyczajna. W sam raz dla pantoflarza-domatora, któremu wydaje się, że jest angielskim lordem, bo kupił sobie duży samochód ze srebrnymi pokrętłami. No dobrze, może nie jest aż tak źle, ale jest też bardzo daleko od dobrze. Jest po prostu smętnie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2000 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2231 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 158 KM (116 kW) przy 5650 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 217 Nm
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 4
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,4
~foto
Peugeot 607
Sedan 2.2 16V 158KM 116kW
Miałem to auto 1,5 roku, piękne, świetnie się prowadzi. ale przy przebiegu 220 000 żywot tych aut zaczyna się kończyć, plaga usterek: Wycieki oleju, sprzęgło, siadające sprężyny, przepustnica, korozja na kielichach, cały wydech, łączniki stabilizatorów a silnik zaczyna chodzić coraz głośniej. Auto sobie gasło aż nie osiągnęło max temperatury i mimo wymiany wszystkich czujników, przepustnicy, cewki, świec, sond, filtrów nikt tego nie potrafił naprawić, śledząc fora zauważyłem, że to nie tylko mój problem. Widziałem sporo ogłoszeń z tymi autami za grosze, przebieg około 230 000 i w sporej części dopiski typu szklanki do wymiany, albo że głośno chodzi. Wydałem na to auto 3000 zł w pół roku a i tak szybciej coś siadało niż ja naprawiałem, mimo sporych inwestycji stan samochodu był kiepski. Miałem potem BMW e39 2.0 z przebiegiem 300 000 a silnik chodził jak nowy ale to nie było auto jakiego szukałem, teraz mam audi a6 2.4 99r. z przebiegiem 250 000 i wygląda jak by miało 50 000, wszystko się świetnie trzyma i jak na razie żadnych problemów. Peugeot był najfajniejszym autem ale się sypał, może tylko źle trafiłem, szkoda że tak się stało bo był najfajniejszym autem jakie miałem i sprawiał sporo frajdy. Może kiedyś kupię młodszy ale z silnikiem 3.0 bo do 2.2 mam już uraz.
4,6
~marcino
Peugeot 607
Sedan 2.2 16V 158KM 116kW
607 to połączenie niesamowitego komfortu z bardzo dobrą jazdą. Auto ma spore gabarety i jest jednym z dłuższych sedanów, które poruszają się po ulicy, ale sprawia to bardzo przyjemne wrażenie dla kierowcy. Mechanika auta jest bardzo dobrze wykonana nigdy nie miałem większych problemów z autem. 607 posiada wszystko co trzeba mieć.
4,5
~pluto
Peugeot 607
Sedan 2.2 16V 158KM 116kW
Auto bardzo ładne, ponadczasowe. Z perspektywy dwóch lat eksploatacji chyba było warto kupić. Złodziei nie interesuje i się nie psuje, jak inne nowoczesne wynalazki naszpikowane elektroniką. Trochę razi jakość wykończenia - skrzypienie

Usterki Peugeot 607

Liczba wpisów: 17
Silnik gaśnie przy 2 tys. obrotów.
  • Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010
  • silnik
Witam ! Jestem tu nowy. Kupiłem 3 tyg. temu 607 i co i źle . Po pirwsze miałem problem z odpaleniem wozu ale elektyk diagnoze postawił pompka paliwa w baku - zgadza sie odpala. Drugi problem auto szarpało przy dodawaniu gazu tak w granicach 2-3 tysięcy ale dalej szło mimo że wyświetlał się błąd system antipollution ... Po sprawdzeniu pompy wysokiego ciśnienia jakimiś zegarami czy barometrami okazało się że zawór ciśnienia pompy paliwa czy jakoś tak - wymieniono na nowy. Dziś dzwonił mechanik że auto gotowe odpala, nie szarpie wszystko jest ok. Po odebraniu auta przejechałem jakiś kilometr auto raz szarpnęło i zgasł i znów ANTI itd ! Odpaliłem chyba za drugim razem i nawrotka do warsztatu - zmieniam znowu na dwójke jaies 2 tysie obrotów i ... znowu pik i zgasł i znów ANTI. Dotoczyłem się na jedynce do niego i co się okazało- odpiął się jakiś wężyk od paliwa i niby to. Założyliśmy. komputer oczywiście podpiął pokasował błędy i jade. I znowu dwójka 2 tysie obrotów i to samo. Po ponownym odpaleniu już na jedynce mi zgasł. Dotoczyłem się do niego i zostawiłem auto. Wtryski na przelewach wyszły cacy. To już wolałem jak szarpie ale jedzie niż to co teraz się dzieje. Co mam zrobić bo od trzech tygodni auta na oczy nie widze i mam ochote pojechac do tego co mi to sprzedał. Pomocy ! . .
Problem rozwiązany
2 komentarze
Drgania silnika podczas odpalania i gaszenia, drgania karoserii na postoju
  • Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010
  • silnik
Od jakiegoś czasu w mojej Lwicy zauważyłem dziwne drgania podczas odpalania i gaszenia silnika oraz drgania całej karoserii podczas postoju na biegu jałowym np. na światłach, w korku. Po odwiedzeniu serwisu stwierdzono jednoznacznie: dwumasa do wymiany. Koszt w serwisie: ponad 6.000 zł (dwumasa ze sprzęgłem) Wiadomo- trzeba to wymienić ponieważ w najgorszym przypadku po rozerwaniu koła można uszkodzić trwale skrzynię i silnik. Krótko- z hurtowni kupiłem koło dwumasowe z kompletem sprzęgła za 2.000 zł. Koszt wymiany w zaprzyjaźnionym ale profesjonalnym zakładzie mechaniki pojazdowej- 350 zł Po wymianie sprzęgła i koła dwumasowego, auto cichutko i delikatnie odpala, płynnie wygasza silnik a podczas jazdy odczuwam jakby płynniejszą i dynamiczniejszą jazdę. Oczywiście komfort jazdy się podniósł i już nie czuć drgań karoserii.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Threads - brak mocy- dynamiki początkowej
  • Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010
  • silnik
w pierwszej fazie ruszania bardzo słaba dynamika, moc silnika. Samochod ma problemy wkręcic sie na obroty . Po przekroczeniu około 2000 tys/obr- samochod dostaje przyspieszenia - mocy i wszystko OK .Dobra dynamika, przyspieszenie podczas jazdy powyżej tych obrotów. Wyś. nie podaje zadnych usterek. Silnik pali na dotyk. Zadnych drgań, gasnięc, szarpań itp. Wymienione nowe świece. FAP, usuniety, katalizator drożny, EGR czysty, turbina daje kopa - ????????????? nie ustalono przyczyny
Problem rozwiązany
8 komentarzy
Peugeot 607